404 page

Τώρα τελευταία κάθε που πάω να ανοίξω τα σχόλια σας ή να επισκεφτώ τις σελίδες σας μου βγάζει αυτό

 

Easy, tiger. This is a 404 page.

You are totally in the wrong place. Do not pass GO; do not collect $200.

Instead, try one of the following:

  • Hit the «back» button on your browser.
  • Head on over to the front page.
  • Try searching using the form in the sidebar.
  • Click on a link in the sidebar.
  • Use the navigation menu at the top of the page.
  • Punt.

Μπορεί κάποιος να μου πεί τι στην ευχή σημαίνει, γιατί βγαίνει και πώς μπορώ να το κάνω να μη βγαίνει;

14 thoughts on “404 page

  1. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι χρήστες της wordpress βλέπουν το ίδιο πράγμα
    Βγαίνει γιατί ο server της wordpress τις τελευτείες μέρες έχει πρόβλημα
    Δεν θα το κάνεις να μην βγαίνει. Θα διορθωθεί μόνο του, όταν διορθωθεί και το πρόβλημα της wordpress

  2. μα, έχεις ακουσει – διαβάσει μεγαλυτερη ανοησία από το «easy tiger» ;

    σιγα μεγάλε!
    με το μαλακό :ΡΡ

    καλό βράδυ Λένα μου 🙂

  3. Πρέπει ο κάθε μπλόγκερ της wordpress , όταν γράφει ένα νέο ποστ , κάτω ακριβώς από την επικεφαλίδα , να διορθώνει το URL , δηλαδή εκεί που γράφει :
    Permalink: http://silia.wordpress.com/2008/05/28/ κινέζικο μακρυνάρι /Επεξεργασία ,
    πατάς το «Επεξεργασία» και αντί για το URL που είναι σαν κινέζικο μακρυνάρι γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες χωρίς κενα τον τίτλο του ποστ σου
    πχ :http://silia.wordpress.com/2008/05/27/ to-neo-mou-post/
    Mετά πατάς save και Αποθήκευση (στα δεξιά) και το ποστ σου πλέον θα εμφανίζεται όταν κάποιος σε ψάχνει .
    Μου το έμαθαν ο «Erythros» και ο Lexitypos (Χρήστος Μόρφος ).
    Δουλεύει .
    Έκατσα και διόρθωσα 150 περίπου ποστ .
    Τα φιλιά μου .

  4. Πιστεύω ότι το πρόβλημα έχει να κάνει με τους ελληνικούς τίτλους των ποστ. Αν παρατηρήσεις κατά τη δημιουργία νέου άρθρου, όταν γράφεις τον τίτλο ελληνικά ακριβώς από κάτω έχει μια γραμμή με τίτλο Permalink: https://thialena.wordpress.com/ημερομηνία/κάτι κινέζικα αυτής της μορφής: %ce%b4%ce%bf%c…b9%ce%bc%ce%ae. Το permalink είναι η «διεύθυνση» της σελίδας που περιέχει το συγκεκριμένο ποστ, δηλαδή αυτή που γράφει πάνω πάνω στον browser σου. Για να την καταλάβει αυτή τη διεύθυνση ο browser χρειάζεται να γίνει κωδικοποίηση των ελληνικών χαρακτήρων, κάθε χαρακτήρας αντικαθίσταται με 3 και βγαίνει αυτό το μακρυνάρι. Αν γράψεις τον τίτλο με λατινικούς χαρακτήρες όπως έκανες σήμερα, δεν θα έχεις τέτοιο πρόβλημα. Μια άλλη λύση είναι να αλλάξεις μόνο το permalink. Πατώντας στην «επεξεργασία» δίπλα στο permalink, μπορείς να του δώσεις έναν τίτλο με λατινικούς χαρακτήρες ή και με αριθμούς αν το προτιμάς. Έτσι ο τίτλος του ποστ θα είναι όπως τον θέλεις, αλλά η διεύθυνση της σελίδας θα είναι γραμμένη όπως την καταλαβαίνουν οι browser.
    Ελπίζω να βοήθησα λίγο, στη διάθεσή σου αν χρειάζεσαι περισσότερες εξηγήσεις.

  5. Άσε…κι εμένα μου το βγάζει και νόμιζα ότι έφταιγε το γεγονός της μη εισόδου στο λογαριασμό μου της w/p… Μάλλον κάποια αναβάθμιση κάνουν και μας παίρνει η μπάλα 😉

  6. Κρατάει καιρό αυτό το πρόβημα με τη WP.
    Δε μπορώ να επισκεφτώ πολλούς φίλους μας, γιατί δε μου εμφανίζει καθόλου τη σελίδα τους.
    Τίς βλάβες και τις αδυναμίες τους τις βαφτισαν αναβάθμιση…
    Πέρα όμως από υπομονή, τί άλλο μπορούμε να κάνουμε;

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. A ναι;
    Ετοιμαζόμουν να σου απαντήσω οτι τις τελευταίες μέρες όποτε ΕΓΩ πάω να δω τα σχόλιά σου ή να σχολιάσω βλέπω το ίδιο πράγμα, ενώ σε άλλα μπλογκ δεν έχω πρόβλημα.

  8. Αναφέρεις το πρόβλημα στην wordpress μέσω του support που βλέπεις πάνω δεξιά στο dashboard σου εάν τύχει και σε σένα. Το ίδιο έπαθα και γω, δεν μπορούσα να διαβάσω τίποτα απο το μπλογκ μου και μου απάντησαν άμεσα ότι τελευταία έχουν μια «ίωση». Το πρόβλημα λύνεται άμεσα 🙂

  9. Στο άρθρο φίλη μου Θεία Λένα που γράφεις για τη γειτονιά, πήγα να γράψω σχόλιο και δε μπόρεσα γιατί είδα αυτό που περιγράφεις. Νόμιζα ότι μόνο σε εμένα συμβαίνει, αλλά τελικά από ότι φαίνεται κάτι συμβαίνει με το wp…
    Με αγάπη
    Agorafoviagr

Σχολιάστε

