Νάμαι πάλι

 

Γυρίσαμε απο τη Κέρκυρα με το αεροπλάνο του Σαββάτου και μπορώ να σας πώ πρώτα-πρώτα πόσο ευτυχισμένη αισθάνομαι που σας ξαναβρίσκω και που οι φωτογραφίες μου ήταν καλές για να σας τις δημοσιεύσω μετά απο την επεξεργασία της Μ. Περάσαμε πάρα πολύ ωραία, είχα να αισθανθώ τόσο ξέγνοιαστα εδώ και πολλά χρόνια, πολύ πρίν απο την εγχείρηση, πολύ πρίν απο οτιδήποτε άλλο. Για πρώτη φορά δεν σκέφτηκα ότι υπάρχει ο υπολογιστής, ότι χρειάζομαι να ακουμπάω τα προβλήματά μου πάνω του, σαν μιά παραζάλη να μας τύλιξε με τον Β και ό,τι προβλήματα να είχαμε μπήκαν μέσα στο μπαμπάκι της αναβολής.

Το σπίτι της φίλης μας ήταν σε μία περιοχή που λέγεται Σιδάρι, εκτός της πόλης της Κέρκυρας, ένα κατάφυτο και άγριο μέρος που το δέρνουν τα κύματα. Δεν κάναμε μπάνια γιατί η θάλασσα ήταν κρύα και γιατί δεν κάνει να κάνω πιά ποτέ. Βόλτες όμως κάναμε πολλές και με το αυτοκίνητο και με τοπικά καραβάκια και με τα πόδια. Και τι δε φέραμε, λικέρ, κουμ-κουάτ σε βαζάκια, μαντολάτο, 2-3 κεφαλάκια τυρί για να κάνω τυροπιτάκια, ελιές, φάγαμε υπέροχα ψάρια και τοπικές γεύσεις, τα τάραξα τα γλυκά, πάχυνα αρκετά, τώρα να δούμε.

Ο Β πέρασε και ωραία και λιγώτερο ωραία γιατί ήθελε να μας πεί πόσο νέος αισθάνεται και μπήκε στη θάλασσα. Και όταν βγήκε είχε γίνει μπλέ ολόκληρος και χρειάστηκε μετά να τον τυλίξουμε σε ηλεκτρική κουβέρτα. Και οι Σκωτσέζοι κάνανε κρύα ντούς δεν είπαμε όμως κι έτσι. Και μετά αφού ξαναπήρε το σωστό χρώμα κόλλησε στη τουαλέττα με κοιλιακά. Η ηλικία δεν σημαίνει ότι έχουμε και κοινό νού.

Δεν πήγα σε κανένα ιντερνέτ καφέ γιατί δεν μου δημιουργήθηκε η ανάγκη. Οι φίλοι μας προσέφεραν τον εαυτό τους απλόχερα για κουβέντα, για βόλτες, για φαγητά, για παρέα, για ελευθερία. Η μόνη μου υποχρέωση να τηλεφωνώ στα παιδιά μία φορά την ημέρα.

Για πρώτη φορά μετά απο χρόνια αισθάνθηκα ανάλαφρη. Καλώς σας βρήκα 

10 thoughts on “Νάμαι πάλι

  1. Καλως ηλθες λοιπονλενα απο το νησι των φαιακων,πραγματι ειναι ωραιο μερος και προσφερει πολλα.Ομως εχω μια απορεια και θα ηθελα να σε ρωτησω? Επειδη και γω ειμαι μεγαλουτσικη και συ λλιγο περισσοτερο απο μενα πως γινεται να πηγαινεις σε ιντερνετ καφε που συχναζουν πολυ νεα ατομα ?δεν ειναι λιγο παρατερο μεσα σε τοση νεολαια και μια μεγαλη γυναικα για να γραψει στο ιντερνετ? Προσωπικα δεν θα μπορουσα να παω,γι’αυτο σε ρωτω για να μου λυσεις την απορια γιατι τοχω ξαναδει σε αλλη αναφορα σου και τοτε δεν το αξιολογησα.Φιλικα ελευθερια.

  2. Καλημέρα παιδάκια
    Καλώς σας βρήκα.

    Μαριλένα μου σε ευχαριστώ που χάρηκες. Οντως περάσαμε όμορφα και το κυριώτερο, χαρωπά. Πότε με το καλό η δικές σου διακοπές;]

    Ελευθερία, καλώς ήρθες στο σπιτικό μου. Για όλους τους καινούργιους υπάρχει πάντα καφές, μουστοκούλουρο και κάτω απο το σεμέν 1 απαγορευμένο τσιγάρο.
    Ρωτάς για το ιντερνέτ καφέ. Με πήγε για πρώτη φορά το εγγόνι μου πρίν απο χρόνια για να μου το δείξει. Πέρναγε εκεί κάποιες ώρες, μακριά απο το σπίτι του να παίζει κάτι μάχες με τερατάκια. Και οι γονείς του νόμιζαν ότι είναι στο μπάσκετ. Κάθισα λοιπόν και τον περίμενα πίνοντας καφέ, μιά φορά ήταν σχεδόν άδειο, κάθισα να παίξω και εγώ. Πασιέντζα.
    Τώρα πιά όχι μόνο πάω και με χαρά με καλημερίζουν αλλά επειδή το βλέπουν σαν παιχνίδι που η γιαγιά παίζει με τα μικρά με χαιρετάνε κιόλας και με ρωτάνε πώς και δεν έχω έρθει αν κάνω καιρό.
    Ολα είναι μία ιδέα. Την πρώτη φορά (τη δύσκολη) μπορεί να σε κυττάνε περίεργα, τη δεύτερη λιγώτερο, την τρίτη ούτε που θα ασχολούνται. Μιά φορά θυμάμαι ήρθε ένας πιτσιρικάς κοντά μου θα ήταν γύρω στα 15 και με ρώταγε τι κάνω..όταν του είπα ότι έχω μπλόγκ, πώς δεν έπεσε κάτω. Μετά με χαιρετούσε με ενθουσιασμό!
    Μη φοβάσαι να δοκιμάσεις το καινούργιο φίλη μου, τα νέα παιδιά ΣΕΒΟΝΤΑΙ εκείνους τους μεγαλύτερους που αισθάνονται νέοι.

    Νερένια μου καλώς σας βρήκα. Νάξερες πόσο ξέγνοιαστα ήταν όλα. Ο κήπος της φίλης μου μέσα στις καμέλιες και τα ροδόδενδρα (το κλίμα βοηθάει), να χάνομαι χαϊδεύοντας τα παχουλά άνθη με τις ώρες. Η μεσημεριανή κουβέντα όντας ξαπλωμένες στα κρεββάτια μας, το καφεδάκι μετά, οι περίπατοι μέσα στη πόλη, τα πλήθη των τουριστών και η τραγουδιστή προφορά των ντόπιων. Οι τηγανιτές γαρίδες που πωλούνται σε σακούλες όπως παλιά οι ξηροί καρποί, σακούλες-χωνιά, οι μαρένγκες που ήταν κάτι τοπικά γλυκά και οι αλμυρές ελιές. Το χωριό που μέναμε που είναι πολύ τουριστικό. Και συγχρόνως δεν είναι τέτοια εποχή. Πάνω όμως απ’ όλα η συντροφιά. Η γνώση της ηλικίας και η ξεγνοιασιά που είμαστε πάλι μαζί για λίγο ακόμη χρόνο. Το αύριο άπιαστο. Το σήμερα γλυκό

  3. Δεν μπορω να σε αποκαλω θεια λενα ,κατι δεν μου παει.Για το θεμα του ιντερνετ και της ηλικιας σου με αυτα που γραφεις δεν με πειθεις.Μου επιτρεπεις να εχω μερικες επιφυλαξεις.Οσο για το απαγορευμενο τσιγαρο θα σου πω οτι δεν καπνιζω γιατι η μητερα μου πεθανε απο καρκινο σε νεα ηλικια λογω τσιγαρου οχι απαγορευμενου βεβαια και γω εχω παθη αλλα τωρα λογω ηλικιας τ’αποβαλλω και δεν θα επεφτα στο πειρασμο της πρωτης φορας τωρα?

  4. Ελευθερία, όπως έχω γράψει στο βιογραφικό μου, για τα μπλόγκς είμαι η Λένα. Μπορεί να με λένε έτσι, μπορεί και όχι. Εχω μία πραγματική ζωή κάπου έξω και μία πιο εσωτερική ζωή εδώ όπου βγάζω έξω συναισθήματα και βιώματα που με στεναχωρούν. Αν είμαι 80, 70 , ή 100 ετών δεν αφορά κανέναν, μόνο εμένα. Ολα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια μεταξύ τους, υπάρχουν ώριμοι έφηβοι και ξεμωραμένοι γέροι. Δεν γράφω για να σας πείσω για την ηλικία μου, γράφω για να μοιράζομαι τον εαυτό μου μαζί σας, εδώ που έχω φθάσει δεν ενδιαφέρομαι να πείθω, διορία ζητάω για λίγο χρόνο ακόμη.

  5. Ο καθενας μας λενα ενεργει οπως αισθανεται.Ειναι αυθαιρετο δικαιωμα σου, δεν ξερω τι εχεις γραψει στο βιογραφικο σου, απλως παρακολουθωντας σε ειδα ορισμενα ασυμβιβαστα.Απλα τ’ αναφερα, δεν αντιδικω.Νασαι καλα.

Σχολιάστε

