Αποστάσεις

Χθές ο Μάρκος και η Α μας ανακοίνωσαν ότι πέρασε ο εγγονός με κλήρωση σε ένα ιδιωτικό Γυμνάσιο που θέλανε να πάει. Δεν μας έβγαλαν έξω, ούτε μας κέρασαν, κάνουν λέει οικονομίες για τα δίδακτρα. Αυτά που πληρώνουμε εμείς θα εννοεί. «Λίγα δίνεις-λίγα παίρνεις» έλεγε η συχωρεμένη μου η μάνα.

Το νέο Γυμνάσιο του εγγονιού είναι στο διπλανό μας προάστειο. Οκτώ στάσεις με το τράμ, όσο κοντινές και να είναι, δεν γίνονται με τα πόδια. Το δημόσιο Γυμνάσιο της περιοχής απέχει 3 τετράγωνα, πάς με τα πόδια γιατί ώσπου να βγάλεις το αυτοκίνητο και να βρείς να παρκάρεις..έχει χτυπήσει και το κουδούνι.

Το νέο Γυμνάσιο είναι δημοφιλές, η κάθε τάξη έχει 40 τουλάχιστον παιδιά μέσα, όλα Ελληνόπουλα. Το δημόσιο της περιοχής έχει 25 το πολύ παιδιά σε κάθε τμήμα. Εχει και παιδιά μεταναστών. Τα οποία παιδιά έχουν και κάποιους γονείς. Αυτοί οι γονείς ενοχλούν την Α. Οπως μου είπε «προτιμώ το παιδί μου να στριμώχνεται μαζί με άλλα 40 σε μία τάξη και να το εξετάζει ο δάσκαλος μία φορά το μήνα, παρά να κάνει παρέα με αλβανάκια, ρωσάκια, κινεζάκια. Και να μου φέρνει και τις αντίστοιχες μανάδες τους στο σπίτι. Προτιμώ να πληρώνω το ιδιωτικό (εκεί είδε το στραβοκύτταγμά μου) εννοώ να πληρώνω όλα τα ιδιαίτερα που θα του κάνω μητέρα παρά να μου γίνει ο μικρός αλήτης»    

Οχι δεν θα γίνει,παιδί μου, αλήτης ο εγγονός. Εν τούτοις ετοιμόλογος και «ψημένος» στη στυγνή πραγματικότητα γίνεται τώρα. Οταν σας βλέπει να μαλλιοτραβιόσαστε για το γαμ.., όταν βλέπει να κέρατα να παίζουν τόμπολα στα μέτωπά σας. Οταν βλέπει τον μπαμπά του να μην υπολογίζει τίποτα, όταν βλέπει εσένα να προσπαθείς να το προστατέψεις απο τον κακό έξω κόσμο. Απο τον «καλό μέσα κόσμο» να δώ ποιός θα τον προστατέψει.

13 thoughts on “Αποστάσεις

  1. Το ιδιωτικό θα τον κάνει άνθρωπο;Πειράζει που δεν το πιστεύω;Όσα παιδιά γνώρισα από ιδιωτικά σχολεία,θεωρούσαν κατώτερα τα παιδιά των δημόσιων.Άνθρωπο δε σε κάνει το σχολείο πάντως.Η οικογένεια,ο άμεσος περίγυρός σου, αυτοί σε διαμορφώνουν και αυτοί καθορίζουν το χαρακτήρα σου.Αλήτης δε γίνεσαι από μόνος σου.Καλά να ‘ναι ο εγγονός και να ‘χει τα μάτια του ανοιχτά

  2. Αχ…μωρέ Λένα μου … τι ξιπασμένη είναι αυτή η νύφη σου; α… πα πα…

    Και σεις όμως; γιατί το πληρώνεται το ιδιωτικό; αν δεν είχαν αυτή τη σιγουριά, θα το στέλνανε το παιδί εκεί; για κάνε πως λες ότι δεν δίνεις μια… να δούμε… πόσα απίδια χωράει ο σάκος;

  3. Vany, σιγά μη τον κάνει άνθρωπο το σχολείο. Απλά η μάνα του θέλει την ησυχία της, να μη τον πηγαίνει εκείνη στο σχολείο και στα πάρτυ να μη χρειάζεται να τραπεζώνει τις Αλβανίδες. Οσο για την μόρφωση του παιδιού..ούτε να γράφει δεν ξέρει, κανείς δεν ασχολείται με την ορθογραφία του. Τα νέα εκπαιδευτικά συστήματα δεν ενδιαφέρονται για τέτοια

    Tanila, όλοι βουτυρομπεμπέδες δεν είναι ήδη, καμάρι μου. Αλλος ένας δεν πειράζει.

    Giotavita, υπομονή γαϊδάρου έχω. Οσο για την Α, την έχω στο χέρι γιατί πληρώνω πολλά και διάφορα. Και δεν λέει λέξη. Τα λέει απο πίσω. Το ίδιο κάνω και εγώ. Κανένα πρόβλημα

    Mαριλένα, θυμό έχω που ΄βάζουν πάνω απ όλα τις προσωπικές τους πεποιθήσεις και μετά το παιδί και την εκπαίδευσή του. Θυμό έχω που ο γιός μου έγινε μουλάρι μασκαρεμένο σε άλογο ράτσας. Θυμό που παντρεύτηκε μία γυναίκα που του μοιάζει αντί να αναζητήσει το διαφορετικό που θα τον έκανε άνθρωπο. Θυμό που θυσιάζουν τα παιδιά τους για το κέφι τους. Θυμό που κάθεται η Α και μου κάνει μάθημα πολιτικών φρονημάτων (αν έχεις θεό) γιατί είμαι λέει οπισθοδρομική! Ενώ εκείνη η αριστερή, είδαμε πώς εφαρμόζει τις ανεξάρτητες πολιτικές της απόψεις..απομυζώντας τους παπούδες.
    Ασε μωρέ!

    Που πάς μωρη ξυπόλητη, το πληρώνουμε το σχολείο του εγγονού μας γιατί το έχουμε κάνει τάμα. Τον έταξα στον Αγιο Νεκτάριο να σωθεί η ζωή του ήταν ήταν μωράκι 1 μηνός και 10 ημερών, πήγε να μας πεθάνει απο αμέλεια τότε. Οταν σώθηκε είπα ότι εφ’ όρου ζωής θα πληρώνουμε για τη μόρφωσή του. Γιατί όταν γέννησε η μάνα του Μάϊο μήνα, δεν ήθελε το παιδί ούτε να το βλέπει, ούτε να το θηλάσει τίποτα, μόνο αντικαταθλιπτικά έπαιρνε με το τσουβάλι. Και επειδή ήταν καλοκαίρι το έστειλε στο νησί, να το φροντίζει η μάνα της. Ομως το παιδί πούντιασε και έπαθε πνευμονία. Αρον-άρον το στέίλανε με ελικόπτερο στην Αθήνα, μπήκε στην εντατική στο Παίδων γιατί πέθαινε. Εκ περιπτροπής καθίσαμε δίπλα στο εγγόνι μας 1 εβδομάδα, ο Β, η συμπεθέρα και εγώ. Τελικά το παιδί έζησε. Κατσάδιασε ο παδίατρος τους γονείς του ότι «δεν τα αφήνουν τα βρέφη μακριά απο τη μάνα για τουλάχιστον 6μήνες», χάλαγε τα λόγια του. Μόλις έγινε καλά το παιδί, το φόρτωσε σε εμάς και ..έφυγε διακοπές η περίφημη αυτή μάνα. Μιά γάτα είναι πιο στοργική. Δεν της βγήκε σε καλό αυτή η συμπεριφορά γιατί της κάτσαμε στο σβέρκο ο Β και εγώ. Επειδή πληρώνουμε έχουμε και λόγο στο σπίτι της. Μας βρίζει, ειδικά εμένα παρακαλάει να ψοφίσω, τα λέει στην κομμώτρια και τα ξέρω. Εν τω μεταξύ τη χορεύω εγώ καλά αυτήν. Εχω τον τρόπο μου.

  4. Παρακαλάει να ψοφήσεις;Δεν πάμε καλά!
    Η αχαριστία σε όλο της το μεγαλείο.Για την κατάθλιψη έχω ξανακούσει,αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.Κανένα ματάκι φοράς;Αχρείαστο να ‘ναι βέβαια…καλό σκ

  5. Δεν χρειάζεται να ακούσω κάτι άλλο! Κατάλαβα!!!
    Εχω ξανακούσει για αυτήν την… περιβόητη κατάθλιψη της λοχείας, άσχετα αν δεν μπορώ να την καταλάβω, γιατί ούτε εγώ, ούτε οι δυο μου κόρες, ούτε η αδερφή μου που γεννήσαμε την περάσαμε, το αντίθετο! Ημασταν καταπάνω στα παιδιά μας! Αλλά και πάλι…να στείλει το βρέφος της τόσο μακρυά; Πως μπόρεσε; αυτό τίποτα δεν το δικαιολογεί, και για μένα είναι πάγιο. όταν μια γυναίκα δεν μπορεί να αγαπήσει το πλάσμα που βγήκε από τα σπλάχνα της…. ΔΕΝ είναι ικανή να αγαπήσει ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!

    Για να μην πω τίποτα πιο βαρύ.

  6. Βασικά μάλλον δεν ήθελε να γίνει μάνα. Ξέρω πολλές τέτοιες. Απορώ γιατί τα κάνουν και τα «παρκάρουν» αλλού αφού έχουν αλλάξει οι εποχές και δε σε υποχρώνει πια η κοινωνία να τεκνοποιήσεις θες δε θες.

    Και κάτι άλλο, σόρι αλλά δεν έχουν προβλέψει πως στο ιδιωτικό σχολείο θα κάνει παρέα με όλα τα φλώρια και θα πάρουν τα μυαλά του αέρα, πνευματικό και οικονομικό. Όσα παιδιά ξέω από ιδιωτικό σχολείο, έπαιρναν χαρτζηλίκι όσο ένας βασικός μισθός για να ξημεροβραδιάζονται Γλυφάδα. Και όλοι οι γονείς το έδιναν αφού ηταν ήδη φραγκάτοι. Δεν πιστεύω να σας ζητηθεί ν’ανταπεξέλθετε και σ’αυτό το έξοδο?

  7. patsiouri. Το ίδιο πιστεύουμε και εμείς. Εκανε τα παιδιά απο υποχρέωση, για να μας κλείσει το στόμα, ορίστε πάρτε εγγόνια και παρατάτε με. Τόσα χρόνια έχουν περάσει και δείχνει μία τρομερή αδιαφορία για αυτα τα παιδιά, ότι κάνει είναι επειδή είτε εμείς είτε οι περιστάσεις το επιβάλλουν και μόλις καλοκαιριάσει, πετάει τα παιδιά σε ξένα χέρια. Μόλις τέλεψαν το σχολειό, αντι να τα αφήσει να ξαποστάσουν τα έστειλλε και τα δύο κατασκήνωση, χαράματα να τα ξυπνάνε και να τα τρέχουν. Και δεν βλέπει ότι γυρίζουν πίσω ξεθεωμένα, τουλάχιστον 2-3 κιλά πιο αδύνατα. Και μετά ξούτ τα στέλνει στη μάνα της, στο νησί. Το διαστημα που λείπουν τα παιδιά, γίνεται αγνώριστη, φτιάχνεται, ντύνεται, ένας άλλος εαυτός.
    Εκανε παιδιά πιστεύω γιατί η άλλη μου η νύφη δεν κάνει, όπως χαρακτηριστικά είπε στην κομμώτριά μας «κάποιος πρέπει να κληρονομίσει τη περιουσία της άλλης, θα πάρουν τα παιδιά τη μερίδα του λέοντος, κάποιο κόκκαλο θα μείνει να γλείψουμε και εμείς». Κούνια που τη κούναγε.

  8. Δύσκολη γυναίκα η Α., οχυρωμένη πίσω από μία σκληρή συμπεριφορά και εμφάνιση…
    Τελικά ο τρόπος που ντύνεται.. και που κυκλοφορεί… το είχες σχολιάσει παλιότερα.. να μην είναι τόσο τυχαίος….
    Σίγουρα δεν της αξίζει να έχει εσένα πεθερά.. όχι με τα λόγια που λέει.. όχι με τις πράξεις της.
    Βρέθηκε σε ένα περιβάλλον που δεν εκτιμάει.
    Παρόλα αυτά.. τα εγγόνια δεν φταίνε σε τίποτα…

Σχολιάστε

