Λαλιά

Ενα απο τα πράγματα που παρατήρησα στη Καρδίτσα που είμασταν είναι η ομιλία, η κουβέντα, το ηχητικό πάρε – δώσε. Αυτό που δεν έχω στην Αθήνα, αυτό που προσπαθώ να το αντικαταστήσω με το γράψιμο στο τετράδιο, το γράψιμο στην οθόνη, τη «κουβέντα» με όλους εσάς.

Αραγε μιλάτε πολύ με τους οικείους σας ή είσθε ντροπαλά παιδιά που λένε βέβαια τα απαραίτητα αλλά τα μύρια όσα μύχια των σκέψεων τα κλειδαμπαρώνετε στον εαυτό σας; Μιλώντας για σχεδόν 5 μέρες κατάλαβα πόσο μου λείπει. Το να μιλάω μου λείπει. Η επαφή με τους άλλους μέσω των ήχων, όταν αφήνουμε τα συναισθήματα να πάρουν άλλο μονοπάτι.

Δεν μου λείπει η κουβέντα στην Αθήνα, η προσωπική σχέση μου λείπει, να βλέπεις τον άλλο όταν του μιλάς, τ’ αυτιά να ακούν κοντινά ερεθίσματα και τα μάτια να βλέπουν εκφράσεις. Μου έλειψε ο λεμονάς που διαλαλούσε στη διαπασών, μου έλειψε η Μαργαρώ να βγάζει φωνή στη γειτόνισσα που την είχε κλείσει στο πάρκινγκ.

Μιλάω λιγώτερο στη πόλη. Αφουγκράζομαι κυρίως και γράφω. Και γερναω

2 thoughts on “Λαλιά

  1. Οτι η δική σου γενιά θα έμπενε στην διαδικασία του computer και της αποξένωσης, δεν το φανταζομουν ποτέ.
    Προσωπικά με χαρακτηριζει η λέξη «γλωσσοκοπάνα» και μιλώ παντού και με όλους. Οι ώρες της οθόνης και η επικοινωνία με τους bloggers είναι πολλή λιγη σε σχέση με την ζωή όλη.
    Μήπως για σας ήρθε η ώρα να «ανοιχτείς’ και να καλλιεργήσεις σχέσεις εκ του σύνεγγυς για να ευχαριστιέσαι περισσότερο, γιατι καλή η οθόνη αλλά….
    σε φιλώ και εύχομαι να περάσεις το καλυτερο καλοκαίρι

  2. Οσο μεγαλώνουν οι ηλικίες και βγαίνουμε στη σύνταξη, η αποξένωση μεγαλώνει. Εσύ δουλεύεις και έχεις και 100 ανθρώπους γύρω σου, είσαι και «γλωσσοκοπάνα» αρα βρίσκεις κάτι να πείς και με άλλους 1000. Οταν όμως βγείς στο περιθώριο, αρχίσουν τα προβλήματα υγείας και σε αντιμετωπίζουν όλοι σαν ετοιμόροπη χάνεις πόντους. Μετά αρχίζουν να πεθαίνουν φίλοι και γνωστοί. Αυτό σπάει πόδια.
    Ισως να είμαι μία απο τις λίγες της γενιάς μου που πιαστήκαμε στους υπολογιστές.
    Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι

Σχολιάστε

