Φυλλοκάρδια

Πήγαμε στον καρδιολόγο με τον Βησσαρίωνα χθές, να με δεί. Είχα την εντύπωση πως θα με μάλωνε γιατί δεν ακολουθώ τις οδηγίες του, τρώω και δεν γυμνάζομαι. Τη βαρέθηκα τη γυμναστική και το παράτησα το γυμναστήριο. Με εξέτασε και έμεινε ευχαριστημένος. Μια χαρά είναι οι βαλβίδες και η καρδίά μου. Με ρώτησε αν συνεχίζω τα διουρητικά – δεν με είδε σουρωμένη γι’ αυτό ρώτησε. Οσες φίλες μου παίρνουν διουρητικά έχουν ζαρώσει, δεν τρώνε φαίνεται και σουρώνει το δέρμα τους. «Τα παιρνω γιατρέ, αλλά τρώω κιόλας, έχω όρεξη». Γέλασε και είπε ότι έχω βρεί τη χρυση τομή.

Μου θυμισε ένα παλιό παιχνίδι που βλέπαμε στην ασπρόμαυρη τηλεόραση, τη «Χρυσή Βολή» που κατεύθυνε κάποιος τηλεφωνικά ένα εικονικό τόξο-βέλος και χτύπαγε το στόχο, το μάτι ίσως ενός ζωγραφιστού ζώου και κέρδιζε ή έχανε. Είχα παίξει και εγώ και είχα κερδίσει στην αρχή και χάσει μετά.

Ετσι είμαι καλά. Τα σπάσαμε χθές, πήγαμε με την αδελφή μου στα μπουζούκια και χορέψαμε. Αφού είχαμε φάει προηγουμένως.

Διακοπές δεν με βλέπω να πηγαίνω μέχρι τον Αύγουστο. Ισως να πάμε λίγο στο νησί της συμπεθέρας, αφού φύγουν τα παιδιά της. Δεν έχει τώρα χώρο για εμάς. Το μαγαζί παραμένει κλειστό σε περίοδο εκπτώσεων. Εμαθα να φέρνω εδώ τραγούδια και βίντεο. Ορίστε ένα ειδικά αφιερωμένο στο Μάρκο και στην Α.

One thought on “Φυλλοκάρδια

Σχολιάστε

