Του κουτρούλη ο γάμος

Εχουμε πρόσκληση για διακοπές. Απο τον Πέτρο και τη Μ αυτή τη φορα, να πάμε μαζί τους στην Αργολίδα για μερικές μέρες και μετά να μείνουμε εμείς εκεί και εκείνοι να γυρίσουν και να έρθουν πάλι τα σαββατοκύριακα.

Δεν έχω αντίρρηση. Εχω πολλές αντιρρήσεις. Οχι δεν γέρασα και λέω ανοησίες. Δεν έχω αντίρρηση γιατί θα περάσουμε με τα παιδιά καλά, ο Β κάνει τούμπες για τέτοια, θα ξεμοναχιάσει το γιό του και θα μιλάνε για ώρες όταν δεν θα σκαρφαλώνει στα δέντρα για να ψάχνει για φρούτα ή θα κάνει θελήματα. Πετάει τη σκούφια του ήδη απο τώρα. Και εγώ θα ήμουνα πολύ χαρούμενη γιατί θα έχω και κομπιούτερ μαζί μου και ίσως να τα καταφέρνω να ξεφεύγω γράφοντας. Ομως

θα είναι και η θεία της Μ μαζί και αυτό μου κόβει τη φόρα. Θα με αρχίσει πάλι να μου λέει για τα φουστάνια που φόραγε όταν ήταν Δούκισσα και ο άντρας κυβερνούσε τα δουκάτα απο τη δημόσια υπηρεσία που δούλευε, θα μου λέει για τα βασιλικά γεύματα που τους ετοίμαζαν οι αυλικοί όταν ανακάτευαν κρέας ταύρου με κοκκινόχωμα και έπιναν βραστά κρασιά, για τους επιφανείς τους φίλους που όμως έχουν ήδη όλοι πεθάνει και δεν μπορεί να αποδείξει ότι τους γνώριζε και εγώ πρέπει να απαντάω με επιφωνήματα με φωνήεντα ΑΑΑΑ, ΟΟΟΟΟ, ΙΙΙΙΙ, ΕΕΕΕΕ   και να δείχνω εκστασιασμένη. Πώς βαριέμαι, μαρτυρική θα είναι η παραμονή μας. Δεν θέλω να πάμε. Καλύτερα 1000 φορές να μείνω σπίτι μου. Ο Β γελάει και με κοροϊδεύει. Εχει τον τρόπο του να την κάνει αρνάκι, της κάνει γαλιφιές, τη φλερτάρει λίγο και εκείνη ξεχνάει την ηλικία της , γίνεται παιδούλα και χαϊδεύεται. Μοιάζουμε λίγο στον τομέα αυτό και εγώ κάνω τα σκερτσα μου, αλλά όχι και με όλους. Κανείς δεν τη θέλει τη Π γιατί φέρεται σε όλους άσχημα, όμως κανείς δεν της λέει «αει παράτα μας», τη λυπούνται παρόλλες τις κακίες της. Ετσι είναι οι γέροι, λένε. Αραγε και εγώ έτσι είμαι;

Τι να κάνω δεν ξέρω.

2 thoughts on “Του κουτρούλη ο γάμος

Σχολιάστε

