Θυμός

Γύρισε ο Μάρκος τη περασμένη εβδομάδα να πάει στη δουλειά του. Αυτό μας το είπε και το είδαμε με τα μάτια μας. Αυτό που αμέλησε να μας πεί ήταν ότι έφερε και τον εγγονό μου μαζί. Το ξέχασε να το διευκρινήσει, όπως ξεχνάμε που ακουμπήσαμε το στυλό μας. Σαν το γάτο αλαφροπατώντας, έμπασε τον μικρό μέσα, τον καταχώνιασε, φόρτωσε-ξεφόρτωσε το αυτοκίνητο, εμείς δεν πήραμε είδηση. Δεν ήρθε ο μπαγάσας μόνος του, έφερε τη Βίκη και τα παιδιά της μαζί. Μή χάσει κανένα πήδημα και πάθει αδράνεια. Για να μη τους δούμε, ήρθανε με ταξί αργότερα, ντάλα μεσημέρι που εμείς κοιμόμαστε. Τους είδε όμως η Μ, τους χαιρέτησε και η γκόμενα γύρισε τα μούτρα της απο την άλλη. Δεν τη γουστάρει τη νύφη μου γιατί δεν ασχολείται μαζί της. Και στις γαλίφικες προτάσεις της για «ανειδιοτελή» φιλία, απεδείχθει αδιάφορη. Ευτυχώς. Ας έχουμε μόνο μία bi νύφη, η άλλη ας μη συμμετέχει στη ντροπή.

ΝΤΡΟΠΗ στο γιό μου που έφερε το εγγόνι μου μαζί και δεν μας είπε τίποτα. Γιατί ρε κωλόπαιδο μας στέρησες μία ολόκληρη εβδομάδα το παιδί, ε; Ο Β έγινε θηρίο χθές όταν γυρίζοντας απο την εκκλησία είδε τον εγγονό να παίζει παιχνίδια στο Ιντερνέτ καφέ δίπλα. Ο εγγονός βέβαια τα είπε όλα, για τις 6 μέρες που είναι εδώ «ινκόγκνιτο παπού», για το ότι πάει στο μαγαζί κάθε μέρα με τη θεία Βίκη και βοηθάει, για τις βόλτες του με το ποδήλατο και τα παιχνίδια με τα παιδιά της Βίκης.

Περιμέναμε τον γιό μας χθες να γυρίσει. Πήγαμε στο σπίτι του και του μιλήσαμε. Εχει κάθε δικαίωμα να ζήσει τη ζωή του όπως θέλει. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ώπα-ώπα τα παιδιά τους και άλλοι που τα καίνε με τσιγάρα ή τα σκοτώνουν. Στα τσακίδια να πάει η ζούρλα του, τα εγγόνια μου θέλω να τα βλέπω. ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ.

Και που το απαιτώ, τι έγινε; Γέλασε και είπε «έλα τωρα ρε μαμά, πλάκα κάναμε με τον μικρό, σαν μυστικό το είχαμε..για να βοηθήσει λίγο τη Βίκη που θα ήταν μόνη της στο μαγαζί»

Το ξέρω τον γιό μου. Κάτι ετοιμάζει. Εχει γούστο να χωρίσει την Α και να πάρει την άλλη!.

20 thoughts on “Θυμός

  1. εγώ θα το πω κι ας φανώ και κακιά: αποστασιοποιήσου!

    δε σε παιρνει να συγχίζεσαι και να έχεις άλλου ειδους προβλήματα μετά.
    με το καλό, με το ζόρι, πάρε τις αποστάσεις σου..

  2. H Μαριλένα έχει δίκιο .. ως ένα σημείο…
    Μή στεναχωριέσαι και μή συγχίζεσαι.. όσο και να θυμώσεις, όσο και να φωνάξεις.. ο Μάρκος.. θα κάνει του κεφαλιού του…….
    Και είναι τόσο μπούφος …… που τον σέρνει η Βίκυ από τη μύτη…..
    Αυτό που δεν… καταλαβαίνω… είναι η Βίκυ για ποιό λόγο μπήκε σε όλες αυτές τις διαδικασίες;;;;
    Νιώθω ότι οι κινήσεις της δεν είναι το αποτέλεσμα ερωτικής έλξης, αλλά κινήσεις συμφέροντος…..
    Στην όλη ιστορία λυπάμαι τη συμπεθέρα, που πριν είχε να παρηγορήσει μία κόρη, και τώρα θα έχει δύο…..

  3. Θεια Λενα μου!

    Διαβασα χθες μονορουφι ολη σου την ιστορια απο την αρχη! Ποσα πολλα γινονται μεσα σε 1,5χρονο!

    Σε Φιλω

    Δεν θα σχολιασω τιποτα, δεν εχω το δικαιωμα αυτο. Απλα πολλες φορες οπως λεει και ο μπαμπας μου: Τα παιδια τις πιο πολλες φορες ακολουθουν δρομους που οι γονεις δεν θα ενεκριναν ποτε. Παρολα αυτα η υποχρεωση των γονιων για κατανοηση και στηριξη δεν σταματαει ποτε. Ακομα και οταν κανουν λαθη….

    Οτι και να κανεις οπως και να σκεφτεσαι το κανεις απο αγαπη γι αυτα. Και μονο ειναι αρκετο…

  4. Λοιπόν, παρόλλες τις γκρίνιες, τα νεύρα και τις φωνές μου, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΘΩ, Μαριλένα, τα του σπιτιού ΜΕ ΘΡΕΦΟΥΝ, έχω κάτι να ασχολούμαι αντί να γείρω το κεφάλι μου αναμασώντας παλιά μεγαλεία και να ραμολίρω.

  5. Ναι είναι μπούφος ο Μάρκος, αφήνει το μικρό του κεφαλάκι να κυβερνάει το μεγάλο (+άδειο). Τον παίζει η Βίκη μιά χαρά..δεν νομίζω οτι θέλει να τον παντρευτεί γιατί έτσι θα τα χαλάσει με την Α και αυτό δεν συνφέρει καθόλου.. Με τι Μεσαλίνα μπλέξανε!

  6. Ξεκίνησα να διαβάζω το blog σας πριν απο 5 μήνες και ανακάλυψα πόσα κοινά σημεία έχει ο Μάρκος με την αδελφή μου. Είναι η θηλυκή του έκδοση ( η διαφορά τους είναι στα παιδιά. Η αδελφή μου έχει 3.)

    Οπως λέει και η σοφή παροιμία «Τους φίλους τους επιλέγουμε, τους συγγενείς τους φορτωνόμαστε» Οσο και να προσπαθώ να κρατηθώ ουδέτερη όλο και μπλέκομαι περισσότερο λόγω της μητέρας μου που όπως και εσείς προσπαθεί να βοηθήσει και συνέχεια βρίσκει τον μπελά της.

    Δεν νομίζω ότι υπάρχει θεραπεία. Ο χαρακτηρας του ανθρώπου διαμορφώνεται νωρίς και δεν αλλάζει στα γεράματα. Οσο μπορείτε βοηθείστε με τα εγγόνια σας. Ο γυιός μεγάλωσε πια. Δεν του έχετε καμμία υποχρέωση.

  7. Καλώς ήρθες Patty στη σελίδα μου, εκείνη που ενώ την έφτιαξα για να αδειάζω, τελικά μάλλον να τα διαβάζω και να πικραίνομαι είναι.
    Κρίμα που η αδελφή σου είναι τόσο ανώριμη υπολογίστρια όσο ο γιός μου, ειλικρινά ντρέπομαι που έβγαλα τέτοιο παιδί. Για τους άλλους μπορώ να δώσω πολλές συμβουλές όπως «παρατείστε τη – μην ασχολείστε μαζί της, θα ωριμάσει με το κακό τρόπο» και μετά να γυρίζω σπίτι και να ανακατεύομαι πάλι. Οι συμβουλές εύκολες, οι αποφάσεις για παραίτηση απογοητευτικές. Δεν ακολουθώνται με τίποτα. Η μαμά σου ξέρει τι εννοώ και εσύ μάλλον. Πάς να βοηθήσεις, σου δαγκώνουν το χέρι. Αν δεν βοηθήσεις, πέφτει και σε πλακώνει.
    Κουράγιο

  8. Αχ θεία…
    Δεν μπορούμε να σου απαγορέψουμε να νοιάζεσαι, αλλά σίγουρα πρέπει να κρατήσεις κάποιες αποστάσεις. Καλώς ή κακώς ο Μάρκος είναι ενήλικος και οι όποιες αποφάσεις του είναι δικές του, μαζί και οι συνέπειές τους…

  9. Η αλήθεια είναι πως έχασα την μπάλα λίγο!!
    Ο Μ είναι ο γιος,η Β είναι η νυν σύντροφος -σύζηγος ? -η Μ ποιά είναι????

    Μάλλον πρέπει να ανατρέξω σε παλαιότερες μέρες!!

    Αποψη δεν νομίζω ότι με παίρνει να εκφράσω..
    Θα συμφωνήσω όμως στο ….
    *Στα τσακίδια να πάει η ζούρλα του, τα εγγόνια μου θέλω να τα βλέπω*,από μια άλλη πλευρά…

    Είναι δικαίωμα των παιδιών να μην στερούνται τους παπούδες τους!!

    Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις.

  10. tdjm, Θα σου εξηγήσω την οικογενειακή κατάσταση για να μη χάνεις μπαλιές
    Η Λένα είμαι εγώ, η γιαγιά
    Ο Β είναι άντρας μου, ο παπούς
    Ο Μάρκος είναι ο μικρός μου γιός, παντρεμένος με την Α, έχουν 2 παιδιά
    Ο Πέτρος είναι ο μεγάλος μου γιός, παντρεμένος με τη Μ, δεν έχουν παιδιά
    Η Βίκη είναι φίλη του Μάρκου και της Α.

  11. Καταλαβαίνω καλή μου την αγωνία σου για το παιδί σου μην κάνει κάτι που θα το μετανιώσει, ΌΜΩΣ είναι η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ! Συγνώμη, αλλά πέρασα διαζύγιο, οι γονείς μου φώναζαν να μην το κάνω, ευτυχώς για μένα δεν τους άκουσα & τελικά άπειρες φορές σήμερα μου λένε με σκυμμένο κεφάλι «Καλά που δε μας άκουσες!»….
    Δεν μπορείς να έχεις λίγη εμπιστοσύνη στο παιδί σου;;; Εγώ από την πλευρά μου σε βλέπω υπερπροστατευτική μανούλα, αυτό όμως για έναν ενήλικα (όπως είναι ο γιος σου) είναι πολύ δύσκολο… Σύμφωνα με τη δική μου θεώρηση των πραγμάτων, οφείλεις να σεβαστείς τις επιλογές του, στο κάτω-κάτω εσύ τον ανέθρεψες…
    Και πάλι με συγχωρείς που σε στεναχωρώ, ειλικρινά καταλαβαίνω πως τον υπεραγαπάς & γι΄αυτό νιάζεσαι τόσο, όμως… ίσως έτσι είναι χειρότερα! Άφησέ τον να ανοίξει τα δικά του φτερά πια, μεγάλος είναι!

  12. Ναί An lu μου, ενήλικος είναι ο Μάρκος, ηλικιακά ενήλικος και στα χαρτιά με τη βούλα. Μόνο οι πράξεις του σπάζουν τα κόκκαλα όλων μας.

    Ναί, Ηλιαχτίδα μου, να τον αφήσω να κάνει τη δική του ζωή όπως μου λές. Γιατί σάμπως δεν τη κάμει, ότι θέλει κάμει και μας παίζει όλους. Στις μπόρες και στις στραβοπατιές «μαμα, μπαμπά βοήθεια». Πόσο πια θ’ ανοίξει τα φτερά του, κοντεύουν να γκρέμίσουν το σπίτι αυτά τα φτερά, να μας λιώσουν όλους. Ναί στην ωριμότητα όχι όμως στα δύσκολα να τραβάει την ουρά έξω και να χώνεται κάτω απο τις φούστες μου! Ετσι μας δίνει το δικαίωμα να ανακατευόμαστε.

  13. Και Ηλιαχτίδα να σου πω ότι θέλω να του έχω εμπιστοσύνη και έρχεται ο ίδιος και τα γκρεμίζει όλα. Πέρυσι που έλειπε η γυναίκα του, έμπασε στο σπίτι μία πόρνη. Καπνίσανε στο κρεββάτι, κοιμηθήκανε, πιάσανε φωτιά τα σεντόνια..δεν πήραν είδηση..φύγανε κιόλας νομίζοντας ότι τη σβήσανε..ενώ σιγόκαιγε απο κάτω. Τελικά κάηκε το σπίτι, ήρθε η Πυροσβεστική, κάηκε το σαλόνι τους η κρεββατοκάμαρα..τρομάξαμε όλοι πολλοί.
    Ωραία εμπιστοσύνη να του έχω.

  14. Tanila, να μιλάς..που να κάθεται ο κόσμος να διαβάζει τα κατεβατά της προϊστορίας του σπιτιού μου, σίριαλ του Φώσκολου θα ήταν, αν και με λίγη δόση Playboy, η σωστή συνταγή.
    Να μιλάς και να διευκρινίζεις. Ντράπηκα να ΄πώ στη ξένη κοπέλλα για το σούργελλο, καλή η ελευθερία στο έρωτα, εμείς το παρατραβήξαμε

  15. Κι όμως τα διάβασα όλα Λένα!
    Οκ δεν θα σου πω ότι μου καλοάρεσε ότι διάβασα!!
    Οχι τόσο για τις επιλογές τους ,όσο για τα μπερδέματα που προκαλούν.

    Με κουράζουν τα μπερδέματα…τα έφαγα στην μάπα χρόνια πολλά και τα σιχάθηκα!!
    Πως να στο πω…..τα μπερδέματα είναι σαν να διψας αφάνταστα και εκεί που πας να πιεις ένα δροσερό ποτήρι νερό , να πέφτει και να σου σπάει …Και να είναι και το τελευταίο που έχεις….δροσερό νερό.

    Ανώριμος είναι ο γιος σου Λένα και η νύφη σου αξιολύπητη. Οσο για τα εγγόνια….αυτά θα δείξουν στην πορεία ,μην ανησυχείς..δεν έχεις ακούσει που λένε ..από ρόιδο βγαίνει αγκάθι κι από αγκάθι βγαίνει ρόιδο…..

    Εσύ πάλι….εσύ είσαι αλλουνού παπά ευαγγέλιο…..λέω τώρα..δεν ξέρω μπορεί να κάνω λάθος…Αντέχεις πολλά.

    Μια συμβουλή…αν την δέχεσαι..
    Παράτα τους….και ζήσε την δική σου ζωή…
    Πολλά τα χρόνια που τους χάρισες!!!

Σχολιάστε

