Ολα αλλάζουν

Αλλάζει ο κόσμος, αλλάζει και η ζωή μου. Πέρυσι και να μου το έλεγαν ότι θα πλούτιζε τόσο η ζωή μου, δεν θα το πίστευα. Είχα καταπέσει ψυχολογικα πολύ και έλεγα ότι ως εδώ ήταν, έτσ9 θα πορευθώ μέχρι το τέλος, με τα κοινά, τα παιδιά, τα εγγόνια, τη καθημερινότητα, τα ίδια και τα ίδια, μασημένο κρέας, ξαναζεσταμένα, μιά χαρά βαρεμάρα. Δεν είναι ότι έχει έρθει ο κόσμος μου πάνω-κάτω, είναι που άρχισαν να ερχονται νέα ερεθίσματα.

Καθόμουνα τις προάλλες στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς και μου λέει η ψιλικατζού, «εσείς έχετε ο ένας τον άλλο κα Λένα μου, μπορείτε να πάτε και μιά βόλτα παράπανω, ένα ταξείδι, ενώ εγώ που χήρεψα, ευτυχώς που έχω το μαγαζί, ειδάλλως θα μαράζωνα». Και έχει δίκιο η γυναίκα, αντί να καταναλώνομαι στα παιδιά που έχουν κάνει τη ζωή τους όπως θέλουν, να πάρω το καπελλάκι μου και να φύγω. Οσο ο καιρός το επιτρέπει και όσο είμαι ακόμη γερή. Βέβαια θα έχει κάποιο αντίκτυπο η αναχώρησή μου, γιατί σε καθημερινή βάση μαγειρεύω για τα εγγόνια που τρώνε σε μένα γιατί η μαμά τους λείπει. Ε! Οπως τρώνε πίτσες, σουβλάκια κλπ απο ντελίβερι τα σαββατοκύριακα, ας τα φάνε και τις καθημερινές. Η να κάτσει η Α σαν κάθε εργαζόμενη μάνα να μαγειρεύει για την οικογένειά της τα βράδυα. Που μονίμως κλαίγεται, δεν μπορεί..αχ, τούτο-κείνο..και λέει ότι ούτε σε κομμωτήριο δεν έχει πάει αυτό το μήνα, τα δίδακτρα υψηλά, αχ τρέξιμο για τα πιστοποιητικά, ούχ τρέξιμο για τους γιατρούς….αμάν. Και πολύ πιά ασχολούμαι, με μαλώνουν οτι ανακατεύομαι, φεύγω και εγώ λοιπόν και καθίστε μόνοι σας να βγάλετε το φίδι απο τη τρύπα. Κι αν η τρύπα αποδειχθεί άβυσσος ή το φίδι να μη θέλει να βγεί, πρόβλημά σας.

Θα πάμε για 5 μέρες εκδρομή στο Ρίμινι. Δεν θα έχω τη ψηφιακή μαζί μου για να μη με ρωτήσει ο Β, σε ποιό κομπιούτερ θα τις κατεβάσω. Κρατάω ακόμη μία πισινή, ποτέ δε ξέρεις. Φεύγουμε αύριο και γυρίζουμε  το άλλο Σάββατο. Με πούλμαν θα πάμε και μετά με καράβι πρός Ανκόνα. Και μετά πάλι με πούλμαν. Θα μας γυρίσουν και σε άλλες πόλεις, δεν ξέρω ποιές, ο Β έχει το πρόγραμμα.  Φεύγω με ελαφριά καρδιά. Δεν έχω τύψεις. Αφού όλοι με μαλώνουν και εσείς και η οικογένεια ότι ανακατεύομαι, ορίστε λοιπόν, δεν ανακατεύομαι. Απουσιάζω.

Καλημέρα σας

14 thoughts on “Ολα αλλάζουν

  1. Βγήκε και το πρόγραμμα της εκδρομής, πάμε με το καράβι απο Πάτρα στην Ανκόνα, μετά με πούλμαν μέχρι το Ρίμινι και μετά παραλιακά πρός Βενετία. Θα κάνουμε χαλαρά τη διαδρομή με στάσεις σε αξιοθέατα και σε ξενοδοχεία και απο τη Βενετία με καράβι για Πάτρα στην επιστροφή. Η Βενετία είναι απο τις αγαπημένες μου πόλεις, όσες φορές και να τη δώ, δεν τη χορταίνω

  2. Τανίλα, δεν ξέρω εσύ απο τι πάστα γυναίκα είσαι, η Α πάει κομμωτήριο μία φορά την εβδομάδα, νύχια κάθε 10 μέρες και στην αισθητικό κάθε 15. Τα δικά μου μαλλιά που είναι λίγο σγουρά τα φτιάχνω μόνη μου, πάω μόνο για κούρεμα κάθε 3-4 μήνες. Γυναίκες και γυναίκες.

    Allu Fun Marx, αυτό θα κάνουμε, το αρχίσαμε ήδη φέτος. Πήγαμε Ναύπλιο, Νάξο, τώρα Ιταλία, μετά βλέπουμε. Αρκετά με τα παιδιά. Να τα βγάλουν πέρα μόνα τους.

  3. Καλά να περάσεις και να μη δίνεις και λογαριασμό.Τα παιδιά σου τα μεγάλωσες, καιρός να ευχαριστηθείς τη ζωή σου.Δε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τις μανάδες που αφήνουν τα παιδιά τους στη γιαγιά,για ασήμαντο λόγο

  4. Χαχαχα Μου αρέσει που ξεσπάθωσες Λενιω μου1

    Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα.

    Και άσε το…Φίδι στην τρύπα του, αρκετά φίδια δεν έβγαλες στη ζωή σου; ας βγάλει και κανένας άλλος, να δει πόσα απίδια – φίδια ήθελα να πω, χωράει ο σάκος….

  5. Αντε ντεεεεεεεε!!!

    Μήπως και εκτιμήσουν τι είναι η βοήθεια που τους παρέχεις..
    Πράγμα για το οποίο διατηρώ τις επιφυλάξεις μου..
    Αν δεν την ακούσεις ,που έφυγες και τους παράτησες εμένα να με φτύσεις.

    Το έχω δει ,εγώ στο δικό μου σόι , να θυμώνουν ,επειδή οι μαμάδες του ,οι πεθερές τους δεν τις βοηθούν..
    Λες και έχουν υποχρέωση.

    Θεία Λένα…έχετε την υποχρέωση να ξεσκατίζετε , μαγειρεύετε, πλένετε ,ταίζετε τα παιδιά ,εγγόνια,δισέγγονα κλπ κλπ …αλλά καποιά δουλειά δεν έχετε να εκφέρετε γνώμη.
    Δηλαδή ….και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο….!!!

    Στην Ιταλία ,αδερφή , στην Ιταλία.

    Και αν υπάρχει και ταξίδι στην Γουαδελούπη ,ε να πάτε και εκεί…και γρήγορα!

  6. Σήμερα που σε ανακάλυψα, έκατσα και διάβασα σχεδόν όλη σου την ιστορία!
    Σε χαίρομαι πολύ που κάθεσαι και γράφεις το ημερολόγιο σου εδώ μέσα και αφήνεις και εμάς να κρυφοκοιτάξουμε!
    θα συμφωνήσω με τον Allu. Ξαμολήσου και ζήσε την ζωή σου….άλλωστε τίποτα δεν σου χαρίστηκε!
    Τα παιδιά σου έχουν κάνει τις επιλογές τους, όπως τις έκανες και εσύ, και πρέπει να ζήσουν με αυτές…ακριβώς όπως και εσύ! Και δεν είναι κακό να κρίνεις αυτέ τις επιλογές, κακό είναι να εξαρτάς τις δικές σου επιλογές από τις δικές τους.
    Έκανες ό,τι μπορούσες, όσο ήταν μικρότεροι, για να τους δώσεις όλα αυτά που χρειάζονταν για να γίνουν χρήσιμοι και δημιουργικοί άνθρωποι. Και συνέχισες να δίνεις και όταν μεγάλωσαν.
    Και αν έκανες και κανά λάθος, δεν πειράζει! Ερασιτέχνες άνθρωποι είμαστε όλοι στη ζωή όπως λέει και η Κική Δημουλά. Πρώτη φορά ζούμε!
    «Ερασιτέχνης άνθρωπος είμαι
    πόσο καλύτερα παράπονα να φτιάξω ;»

    p.s. Ελπίζω η Νάξος (το νησί μου) να σ’ άρεσε. Και ‘γω φέτος πέρασα τις καλύτερες μου διακοπές εκεί.

  7. Εδώ και δύο χρόνια περίπου είναι που ξεκίνησα να διαβάζω τα διάφορα μπλόκ που κυκλοφορούν ανά την Ελλάδα…
    Ήταν αυτά που μέ έκαναν να ξεπερνάω τους δικούς μου προσωπικούς «υφάλους».
    ΟΜΩΣ…
    Εσύ Θεία Λένα…
    Εσύ και το μπλόκ σου, ήταν η αιτία που με έκανε
    Να δώ και να πάρω τα «πράγματα αλλιώς» στη ζωή μου…
    Και όταν έφτασε ο κόμπος στο χτένι, εν μέσω θέρους…
    Ξέρεις τι έκανα?
    Πήρα την Λάρα μου (απο το κουκ-Λάρα), δλδ, την κόρη μου και πήγαμε εξωτερικό για μια εβδόμαδα.
    Και όλα μέτα ήταν καλύτερα απο ότι τα είχα αφήσει. Όχι ότι «έσιαξαν» (οι στραβοχυμένοι ανθρώποι δεν ισιώνουν ποτέ).
    Απλά εγώ άλλαξα και ώς δια μαγείας εξαφανιστήκαν και οι στραβοχύμενοι αλλά και οι παρενεργειές τους…

    Να περνάς υπέροχα όπου και να βρίσκεται και ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για την πολύτιμη βοηθεία που μου έδωσες μέσα απο τον γραπτό σου λόγο 🙂

    MeLTeMi

Σχολιάστε

