Επιστρέψαμε

Γυρίσαμε απο το ταξείδι μας τη Πέμτη το βράδυ, πτώματα για να λέμε την αλήθεια, χθές να ξεκουραστούμε λίγο, να ψωνίσουμε κάτι να φάμε. Ομορφα ήταν παρόλλο που μας τα χάλασε λίγο ο καιρός, ήταν βουρκωμένος, πότε έκλαιγε βροχή και πότε φύσαγε κάτι σαν σκόνη που τρύπωνε στα μάτια μας και τα ερέθιζε. Δεν βοήθησε ο καιρός καθόλου. Με το τρόπο του μας έλεγε ότι είναι τέλος εποχής..»εσείς που τρέχετε τώρα;» Κι αν γεράσαμε, τι έγινε, αφού μας βαστάνε τα πόδια μας, τρέχουμε.
Πρώτα να γράψω για το ταξείδι. Πήγαμε με το καράβι Ανκόνα, μετά με πούλμαν, Ρίμινι, Ραβένα, Σιένα, Μπολώνια μετά Βενετία και μετά παραλλιακή επιστροφή. Δεν ψώνισα πολλά πράγματα, βρήκα ύφασμα, λόγω εποχής μάλλινο και θα κάνω ένα ταγιέρ, ίσως μου βγεί και μία δεύτερη φούστα. Αυτό άξιζε. Πήρα και χασέ (άσπρο ύφασμα για πουκάμισα) παρόλλες τις κοροιδίες του Β, ότι το έτοιμο πουκάμισο είναι φθηνώτερο. Είναι, αλλά εμένα μ’ αρέσει να ράβω. Αμα δεν σ’ αρέσει, μη το φοράς. Ε! μα πιά! Για τα παιδιά έφερα αναμνηστικά, σημαιούλες και λιχουδιές, ο Πέτρος θέλει φαγώσιμα-του έφερα 1 σαλάμι ενώ για τους άλλους σουβενίρ. Πήρα μιά μουσική κιθάρα για μένα που αμα την κουρδίσεις παίζει το Vita mia, παλιό τραγούδι Ναπολιτάνικο θαρρώ.

Η πίτα της επιστροφής φαγώθηκε. Ο καθένας μάσαγε το δικό του κομμάτι κατά πως μπορούσε. Είχαμε, χαρές, καλωσωρίσματα, κατηγόριες, παράπονα, γκρίνιες και παρατηρήσεις. Την τελευταία μου την έκανε η Μ, ότι βράχνιασε η φωνή μου. Εχω λίγο κρυώσει απο την υγρασία, η παρατήρηση όμως θα μπορούσε να έλειπε. Ας μου την έλεγε μιά άλλη μέρα. Γκρίνιαζε ο Πέτρος ότι μυαλό δεν βάλαμε γιατί έχει ο Β επιπεφικίτιδα, απο τη σκόνη. Παραπονέθηκαν τα εγγόνια ότι τώρα που ξεκίνησε η μιά την Εκτη Δημοτικού και ο άλλος την Α. Γυμνασίου δεν είμασταν κοντά τους να χαιρόμαστε μαζί τους. Απο πότε χαίρονται τα παιδιά που πάνε σχολείο, άπίστευτο!. Τι φρούτα είναι τα δικά μας δεν ξέρω. Μας κατηγόρησε ο Μάρκος ότι όλο τον εαυτό μας κυττάμε, να περνάμε εμείς καλά και εκείνοι να στρεσάρονται. «Καλά κάνουμε γιέ μου, όσο αντέχουμε να καλοπερνάμε» του είπα και δεν πρόσθεσα ότι νέος είναι να κάτσει να δουλέψει. Αστο, ας μην καυγαδίσουμε με τις βαλίτσες στην είσοδο. Εχουμε μέρες και γι’ αυτά. Μας καλωσώρισε η Α, χαρούμενη που επιστρέψαμε. Βαρέθηκαν τα έτοιμα φαγητά.. να μας κάνεις κανά όσπριο μητέρα είπε με το που πάτησα το πόδι μου στο σπίτι. Και μετά με ρώταγε τι πήρα απο τη Βενετία για εμάς, όχι τα ρούχα, τίποτα διακοσμητικά. Σαν κάλφας μετράει τα ακίνητα, λές και θα της μείνουν όταν πεθάνουμε. «Στο πλιάτσικο πρώτη είναι η κόρη μου» λέει η συμπεθέρα και εγώ ανατριχιάζω.
Μετα βαϊων και κλάδων λοιπόν, σπίτι

7 thoughts on “Επιστρέψαμε

  1. υπομονή, υπομονή μέχρι να βγει η ψυχή, που λεει κι η παροιμια.
    μήπως, μπορείς να κανεις κι αλλιώς;

    καλως ήρθατε και καλο φθινόπωρο να ‘χουμε
    (αρνουμαι να πω «χειμώνα» ακόμα 🙂

  2. καλως ηρθες θεια Λενα!!!
    Καλα ειπες στον γιο! Οσο αντεχετε θα
    καλοπερνατε! Και πολυ καλα θα κανετε!
    Δηλαδη αλλες οικογενειες,(οπως η δικη μου
    που δεν ειχαμε παπουδες και γιαγιαδες κοντα
    μας, μας χωριζε ολοκληρο αιγαιο πελαγος.
    πως τα καταφερνε η μαμα μου και μαγειρευε
    και επλενε και καθαριζε και δουλευε και μας βοηθουσε στο σχολειο και μεσα σε ολα τα αλλα ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕ) πως τα καταφερνουν μια χαρα!!!. Και αν την ειχα ακομα την μαμα μου, δεν θα ειχα απαιτηση να με νταντευει ακομα αλλα θα ηθελα να κοιταξουν και οι δυο να περασουν καλα. Οπως και με την(μελουσσα, αν και οποτε) πεθερα μου (την μαμα του φιλου μου) οποτε ερχεται και καθεται να καθαρισει και να κανει δουλειες εγω την τραβαω εξω να παμε για καφε, τσιπουρα και ψωνια!!!!!!

  3. Καλημέρα και καλώς ορίσατε .
    Φαντάζομαι ότι θα περάσατε πολύ καλά.
    Αντε και με το καλό το επόμενο ταξιδάκι.

    Οσο για τα καμάρια σας!!!

    Βρε ούστ ……
    Λένα μην παίζετε το παιχνίδι τους, μην σας φορτώνουν με τύψεις για κάτι που ούτε ήταν ,αλλά ούτε είναι δική σας αρμοδιότητα!!

    Οι ζωές τους ,είναι δικές τους .
    Κι όπως είμαι σίγουρη ,έχετε ακούσει άπειρες φορές από το στομάτακι τους ,πως δικιά τους είναι η ζωή και θα την κάνουν ότι θέλουν..εεεε έτσι κι εσείς ,δώστε τους τώρα την ευκαιρία να το αποδείξουν….

    Βρε που πάμε ,που πάμε!!!!

    Αντε κορίτσι μου ,κάνε αυτό που θέλεις και άστους να κουρεύονται!

  4. Καλώς ήρθατε, καλό Φθινόπωρο-Χειμώνα & με το καλό να ξαναφύγετε ταξιδάκι αν το θελήσετε!
    Πολύ χάρηκα που επιτέλους φροντίσατε να κάνετε κάτι που ευχαριστούσε εσάς, να περάσετε καλά, να ξεσκάσετε από όλους κι από όλα! Σοφά κι έξυπνα πράξατε! Και μην τους ακούτε, εσύ να χαίρεσαι που αντέδρασαν έτσι: αυτό σημαίνει πως τους λείψατε!
    Να είσαι καλά!
    Τα φιλιά μου

Σχολιάστε

