Τίνος είναι το παιδί;

Περπατώ μόνη στο σπίτι και μιλάω με τις σκιές. Μιλάω στον Β όταν εκείνος λείπει και του λέω ότι με ενοχλεί. Αποδέχεται τις κατηγόριες και δεν αντιμιλάει. Καλύτερα. Χθές μαλώναμε όλο το βράδυ. Τα θέλω του δεν ταιριάζουν με τα δικά μου. Σάματι ταίριαζαν ποτές; Αμα είσαι νέος όμως με τις πολλές δουλειές και τρεχάματα, κάνεις πως δεν ακούς, κάνεις πως δεν βλέπεις. Και οι διαφορές μας δεν ήταν τόσες ώστε να χωρίσουμε. Ημουνα άνθρωπος που έπινε νερωμένο το κρασί του γάμου μου, το ίδιο και ο Β. Σε πολλά θέματα είμασταν κόμμα, σε άλλα καυγάδες.

Είναι αψύς ο Β και οργίζεται γρήγορα. Αμα νευριάσει δεν ξέρει τι κάνει, είναι ικανός να σου σπάσει το κεφάλι και μετά να τρέχει για επιδέσμους και για γιατρούς. Και χθές πέταξε ένα πιάτο στο κεφάλι του Μάρκου. Και τον πέτυχε το πιάτο στο σαγόνι. Είχε προηγηθεί καυγάς τρικούβερτος μεταξύ πατέρα και γιού, ενός γιού που πέταγε βρισιές στον μπαμπά του, «μαλ..» τον ανέβαζε, «κωλόγερο που να ψοφίσεις» τον κατέβαζε.  Είχα μπεί και εγώ μέσα «Κατίνα της συμφοράς» με ανέβαζε, «παλιογρια που δεν λέω καλό για κανένα», με κατέβαζε. Ηταν και τα παράθυρα ανοιχτά, στήνανε αυτί οι γειτόνισες. Οπως στήνω εγώ, ας στήνουν κι εκείνες. Κάνει καλό.

Η Βίκη δήλωσε ότι είναι έγγυος. Εχασε 2 μηνών τη περίοδό της, άρα θα γίνει μαμά. Η Βίκη τον τελευταίο καιρό βγαίνει και με τον πρώην άντρα της γιατί επίσημα δεν έχει βγεί διαζύγιο, του χρόνου θα πάρουν το αυτόματο. Βγαίνει επίσης εδώ και καιρό με το γιό μου το Μάρκο. Και με την γυναίκα του την Α, βγαίνει, αλλά δεν την υπολογίζω εδώ διότι η Α, όντας γυναίκα δεν έχει σπερματοζωάρια. Χθές έμαθα ότι και ο Β, βρέθηκε με την Βίκη 2-3 φορές στο μαγαζί όταν ψάχνανε τα κάτω ή τα πάνω ράφια για να βρούν… το τόπι τους.  Σκασίλα μου αν ο Β απόφτωσε τη Βίκη ή την κάθε τσουλίτσα που του κουνιέται, αρκεί το παιδί να μην είναι δικό του!. Χαθήκαμε έτσι και αποδειχθεί ότι θα γίνει μπαμπάς στα 81 του!.

Η Βίκη χαμογελάει σαν τη Τζοκόντα, κάθεται πάνω στα σοκολατάκια και λέει «Σας την έφερα.  Βγάλτε τα μάτια σας τώρα»

14 thoughts on “Τίνος είναι το παιδί;

  1. Αγαπητή μου Λένα,
    Εγώ κοντεύω τα 50 αλλά πολλές φορές, έχοντας μια ζωή 30 χρόνων με τον ίδιο σύντροφο, αναγνωρίζω τον εαυτό μου στα γραπτά σου. Με έχεις όμως μπερδέψει. Ειλικρινά. Είναι αλήθεια όλα αυτά – όχι τα συναισθήματα, οι καταστάσεις -, ή αποτελούν κομμάτι της ονειρικής σου ζωής ? Ξέρω … ξέρω … θα μ’αφήσεις με την απορία.

  2. Να μη το παρακάνουμε, εκείνη λέει ότι είναι έγγυος, κανείς δεν ξέρει αν είναι αλήθεια. Και η Α, τρείς φορές μας έλεγε για νατο το παιδί, το έχω πιάσει, τρέχαμε εμείς και πούφ νάτη η περίοδος είχε απλά καθυστέρηση. Τελικά παντρεύτηκε όντας ήδη 7 μηνών..
    Απο τέτοια, ξέρουμε καλά.

    Αναμενόμενη ήταν η ανακοίνωση της εγκυμοσύνης. Φώς φανάρι πιά. Φαίνεται πως η σχέση με τον Μάρκο δεν πάει καλά, για αυτό τριγυρίζει πάλι τον πρώην. Τα έχω σπουδάσει τα κόλπα αυτά.
    Ο δικός μου πάντως δεν θα κάνει ΠΟΤΕ τεστ πατρότητας. Τέρμα.

  3. Penny Lane, να ξεκινήσω απο εσένα, δεν θα σε αφήσω στην απορία. Αυτά γίνονται στη δική μου οικογένεια που είναι μεγάλη. Ο άντρας μου είχε άλλα 10 αδέλφια τα οποία κάνανε και εκείνα οικογένεια, αδελφια έχω και εγώ. Σε μεγάλες οικογένειες όπου τα μέλη δεν είναι τσακωμένα, πάντα γίνονται διάφορα. Και γατοκαυγάδες και κέρατα και τραβήγματα με το νόμο. Δεν θα ξεχάσω όσο ζώ μιά ανηψιά μου που συνελήφθει επειδή απεδείχθει ότι έκλεβε την τράπεζα στην οποία δούλευε ως ταμίας. Είναι φυλακή τώρα.
    Εδώ γράφω για αυτά που βλέπω εγώ, που απασχολούν εμένα. Το κερασάκι πάνω στη τούρτα. Θές τα πιστεύεις, θές όχι. Αλλοι έχουν ήσυχη στρωτή ζωή όπου τίποτα δεν σείεται και άλλοι καθημερινά κατακλυσμός. Γράφω για τις τύψεις μου στο μεγάλωμα των παιδιών μου. Που έλειπα ώρες και βδομάδες απο το σπίτι λόγω της δουλειά και μεγάλωσε ο Μάρκος μου σε ξένα χέρια. Της πεθεράς μου, των διαφόρων γνωστών. Ισως γι’ αυτό να γυρεύει όλοένα την τέλεια γυναικεία αγκαλια.
    Αυτά που με πονάνε δύσκολα τα γράφω, πρώτα τα ντύνω μέσα στα γεγονότα γιατί το ξεγύμνωμα με αφήνει τραυματία.
    Πονάω που βλέπω τα παιδιά μου να ζούν έτσι.
    Το θεωρώ κατάντια. Δική μου.

  4. Κάτσε ρε συ Λένα μου…

    Θα τρελαθούμε τελείως;
    Δηλαδη… Ο Β…Την πήδηξε την Β…;
    ( φταίει που είμαι λίγο γκα γκα, και τα θέλω λιανά…)

    Δηλαδή … Αυτή … Πηδιέται με τον γιο … αλλά … αφήνει και τον πατέρα να της τον…»Ακουμπάει» που και που;

    Ααα …Δεν είμαι καλά … νερό.. φέρτε μου νερό…

    Τι δυναστείες, και μαλακίες μου λέτε τώρα έμενα…

  5. Χα χα χα!! Βρε Θεία Λένα μου, ε όχι και να υποψιάζεσαι το Β!! Και να του άρεσε, που λέει ο λόγος, η Βίκυ δεν πιστεύω να …… Με τα πιάτα μπορεί να πετυχαίνει στόχο (σχεδόν), αλλά με το άλλο όργανο του αμφιβάλλω .

  6. Τσακώθηκα ξανά χθές και με τον Β και με τα παιδιά. Με λένε κουτσομπόλα και είμαι. Μόλις ακουσθεί μπάμ, θα τρέξω.
    Μετάνοιωσα που έβαλα αυτό το άρθρο εδώ. Είδα τον καπνό και είπα «φωτιάααα», καπνός τσιγάρου μάλλον ήταν.
    Ο Μάρκος είπε «αν έμενε έγκυος η Βίκη» και εγώ το μεγαλοποίησα. Σίγουρα θα φόραγε προφυλακτικό ο μικρός. Δεν τα βγάζει οικονομικά με 3 παιδιά.
    Οσο για τον Β, αμφιβάλλω αν φτάνει πλέον ως το τέλος, με εμένα δεν τα καταφέρνει καλά, πόσο μάλλον με άλλες. Είναι περισσότερο του χεριού, τον στενοχωρεί όμως τι να κάνουμε.
    Με συγχωρείτε κορίτσια που βιάστηκα.

  7. Λένα μου δεν βιάστηκες. Μη ζητάς συγγνώμη. Οι σκέψεις μας τρέχουν και εσύ, όπως όλοι μας, εδώ νοιώθεις ελεύθερη να τις εκφράσεις, όσο «ντυμένες» ή «γυμνές» κι αν είναι. ‘Οσο για τις σχέσεις στην οικογένειά σου και τη ζωή των παιδιών σου, εγώ πιστεύω ότι αν όλοι είχαμε την ικανότητα να παρατηρούμε τα πράγματα και το χάρισμα να τα καταγράφουμε όπως εσύ, θα είχαμε πολλά να πούμε. Όπως εξάλλου σου είπα ήδη, σε πολλά δικά σου πράγματα βλέπω, σε αντίστοιχη κλίμακα, εμένα, τον άντρα μου και τους γιούς μου (18 και 24 ακόμα). Και ειδικά στη σχέση με τον άντρα μου … λες και είναι κλώνος του δικού σου!
    φιλιά

  8. Να σου πω…κακώς στεναχωριέσαι …εδώ δεν είμαστε για να κρίνουμε και να καταδικάζουμε πρόσωπα και καταστάσεις!!

    Ο αναμάρτητος πρώτος την κοτρώνα να βάλει!!

    Αντε….!!!

  9. Ξέρεις καμία Λένα μου, που θα ακούσει μπαμ και δεν θα τρέξει;
    Γιατί…Εγω δεν ξέρω!
    Άσε τώρα αν κάποιες … θέλουν να το παίζουνε… Υψηλού και υπεράνω… Του κώλου … Λέω εγώ.

    Μα είπα και γω… 81 χρονών άνθρωπος, και γ…ει ακόμα; και μάλιστα γκαστρώνει κιόλας…

    Βεβαία… Ο παππούς μου πέθανε 95 και… Του έδινε και καταλάβαινε από ότι μας λεγε η τελευταία γυναικά του. ( από τις άπειρες που τον … γευτήκανε) Την είχε παντρευτεί… Στα 85 του. Όχι παίζουμε! χαχα ( περίγελος είχε γίνει, ακόμα θυμούνται στο χωριό τα… Κατορθώματα του)

    Μακάρι να μπορούσα να γράφω τόσο όμορφα όπως εσύ, και δεν θα μετάνιωνα ούτε για μια τελεία.

Σχολιάστε

