Απογαλακτισμα

Αποφάσισα να κάνω διορθώσεις στο προηγούμενο κείμενο που έγραψα, να σβήσω δηλαδή κάποια κομμάτια και να σβήσω εντελώς το πιο πρίν κείμενο με τον τίτλο «τίνος ειναι το παιδί». Λογοκρίθηκα άσχημα. Κάθισα χθές και σκέφτηκα τι είναι καλύτερα. Να αναγκαστώ να σβήσω το μπλογκ τελείως ή να κρατήσω τη προσωπική μου ζωή για μένα βγάζοντας μόνο ότι με ενοχλεί τώρα. Στην παλιά μου ζωή κάποιοι μπορεί να με χαρακτήριζαν πουτ..άκι όταν ήμουνα μικρή, αρριβίστρια όταν μεγάλωσα, κωλόγρια τώρα που γέρασα και τα σκέφτομαι. Ηθελα να είναι το μπλογκ κάτι σαν εξομολογητήριο, έτσι ξεκίνησε. Στη πορεία βέβαια ο παπάς έσκισε τα ιμάτιά του και αντί να πετάξει το απολωλός απο τις σκάλες, πήρε αυτός δρόμο.

«Δεν μπορείς μητέρα να γράφεις αυτά τα πράγματα, αυτά τα αίσχη που είτε γίνανε το 1821 είτε είναι της φαντασίας σου και να καταρρακώνεις συνειδήσεις» 

Κατάλαβα ότι δεν μπορώ να γράφω ούτε εδώ ανωνυμα – ψευδώνυμα γιατί δεν με λένε Λένα) για τα παλιά μου μεγαλεία που εμένα κάτι μου δίνουν με ονειροπόληση αλλά που ενοχλούν τα παιδιά. Κανείς δεν θέλει η μάνα του να είναι τσούλα και κατά τα φαινόμενα, ήμουνα. Και δεν είμαι τώρα γιατί λόγω ηλικίας δεν μπορώ ή δεν βρίσκω. Ασε που έχω γίνει πλισές στη μούρη. «Κανείς δεν θέλει να μάθει τι ήσουνα μητέρα, σημασία έχει τι είσαι τώρα» Ισοπέδωση.

10 thoughts on “Απογαλακτισμα

  1. Δεν ξέρω τι να πιστέψω και τι όχι απ όσα διάβασα! Το «απογαλακτισμα» τα κάνει να μοιάζουν αληθινά! Τελικά τι να περιμένω; Θα κλείσει το «μαγαζί» ή η θεματολογία του θα αλλάξει;
    Καλημέρα Θεία «Λένα» 🙂

  2. Λένα….
    Θα στεναχωρηθώ πολύ αν κλείσεις το blog…
    Γιατί για μια γυναίκα πιο άπειρη.. δεν υπάρχει τίποτα σημαντικότερο από τις εμπειρίες και τα βιώματα μιας γυναίκας που έχει ζήσει τη ζωή της…
    Γιατί μόνο σε μια γυναίκα σαν εσένα μπορεί μια άλλη γυναίκα να τρέξει για συμβουλές και για υποστήριξη…
    Οι επιλογές σου… για μένα καλώς έγιναν….
    Στην πορεία της ζωής.. μαθαίνεις να αποδέχεσαι τις επιλογές… που σε βοηθούν να διατηρηθείς όρθια στον αγώνα της ζωής…και δεν κατακρίνεις τους άλλους…

  3. Καλημέρα Hypatia. Δεν θα κλείσω το μπλόγκ, δεν θα κλείσω έξω τη ζωή μου, τη πραγματικότητά μου, ακόμη και τις φαντασιώσεις μου για ν’α ρεσω στη νεώτερη γενιά. Τις υποκρισίες αυτού του τύπου τις έχω φάει με το κουτάλι, όταν ήμουνα νιά μόνο έσκυβα το κεφάλι στις προσβολές και κράταγα τις γνώμες μου για τον εαυτό μου. Τώρα στη σύνταξη της ζωής δεν με ενδιαφέρει να με στολίσουν με επίθετα, προσπαθώ να είμαι γνήσια. Και αν αυτό σημαίνει ότι ο παλιός μου βίος ήταν δακτυλοδεικτούμενος, ας είναι.
    Ας έχει και ο μπλογκό-κοσμος τη Μαντάμ Ορτάνς του.

  4. Τανίλα, καλημέρα
    Οπου να γυρίσεις σήμερα βλέπεις γυναίκες που πετάνε τους άντρες σαν τις κυλόττες τους. Σήμερα ο Γ, αύριο ο Δ, καλοκαιρινός δεσμός ο Β, ως τον Οκτώβρη τον ξεχάσαμε πάμε για τον Χ. Οι εμπειρίες αυτές αποδεκτές αρκεί οι γυναίκες αυτές να μην είναι οι κόρες σου, αρκεί η γυναίκα αυτή να μην είναι η μαμά σου.

  5. Θεία Λένα!!!!!!!!!

    Πιστεύω ακράδαντα ,πως τους λογαριασμούς σου τους έχει κλείσει και άλλο δεν χρωστάς τίποτα και σε κανέναν….Πέραν ίσως του εαυτού σου .
    Κάνε αυτό που γουστάρεις, γράψε όπως θες και για ότι θες.

    Ποιός μπορεί να σε κρίνει και για τι πράγμα ακριβώς?

    Κάτσε να δεις πως σου το είπαν….* Δεν μπορείς μητέρα να γράφεις αυτά τα πράγματα, αυτά τα αίσχη που είτε γίνανε το 1821 είτε είναι της φαντασίας σου και να καταρρακώνεις συνειδήσεις”

    Ελα ρεεεεεε????
    Εγώ ήξερα πως κανείς δεν μπορεί να σου καταρρακώσει την συνείδηση και να σε απαξιώσει αν εσύ δεν το επιτρέψεις. Ετσι με μάθανε….και μια χαρά πορεύτηκα μέχρι τώρα.Και τις φορές που μου συνέβη ,ήξερα κι από ποιόν να ζητήσω λογαριασμό (τον εαυτό μου εννοώ) ,δεν έψαχνα να βρω τους θύτες!!

    Αντε κορίτσι μου ,στο είπα μην προβληματίζεσαι …δεν χρωστάς τίποτα και σε κανέναν …

  6. Συνέχισε Θεία Λένα να γράφεις τις ιστοριούλες σου και άσε τον παλιόκοσμο να λέει. Εξάλλου ποιος ξέρει εσένα, τους γιους, τις νύφες, το Β. το Ν. για να γίνουν ρεζίλι. Κανένας…..

  7. θα λείψεις σε όλους μας.
    μη το κανεις.

    όπως λεει κι η Μερόπη, ποιος ξερει τη δική σου οικογένεια..

    εδώ σε θέλουμε, στις επάλξεις, στην ηλεκτρονική μας ζωή.

  8. Ήλπιζα ότι δεν θα το κάνεις τελικά, δεν θα σβήσεις το «τίνος είναι το παιδί».
    Φωνάζουμε για την ελευθερία των Blogs αλλά πολλοί από μας αυτολογοκρινόμαστε.
    Είσαι όαση, όχι μόνο για αυτά που γράφεις ή για το πως τα γράφεις αλλά γιατί είσαι μαχητική απέναντι στην αυτολογοκρισία. Συνέχισε να το κάνεις σε παρακαλώ, για μας, αλλά κυρίως για σένα! Ακόμα και από άλλο «σπίτι», εμείς θα σε βρούμε!
    Φιλιά

Σχολιάστε

