Με τις υγείες μας

Χθές γιορτάσαμε τα γενέθλια του γιου μου σε ένα εστιατόριο στο Γκάζι. Πήγαμε με 3 αυτοκίνητα, όλη η οικογένεια μέσα και φάγαμε πάρα πολύ ωραία. Το μέρος που μας πήγε ήταν για όλα τα γούστα είχε και κρέας και μεζεδάκια για χορτοφάγους, ωραία τυριά, λουκάνικα, κρασί, μπύρες, γλυκά. Ολοι μας περάσαμε καλά. Για πρώτη φορά χωρίς καυγάδες. Μόνο με αγριοκύτταξε η αδελφή μου όταν είδε ότι εκείνη είχε το δώρο μαζί της για να του το δώσει, ενώ εγώ το είχα δώσει νωρίτερα, προτού φύγουμε. Για να μη το κουβαλάει το παιδί στη ταβέρνα, γι’ αυτό. Δεν μίλησε όμως. Ξέχασε τα πάντα όταν ήρθαν τα παϊδάκια.

Πρίν φύγουμε ξέσπασε καταιγίδα, τόσο νερό ήταν απίστευτο. Γίναμε μούσκεμα, ευτυχώς υπήρχαν κάποιες ομπρέλλες. Στην επιστροφή έβγαλα μία φωτογραφία απο τα απίστευτα κύματα που σκέπαζαν τους προφυλακτήρες των αυτοκινήτων. Ωσπου να φτάσουμε σπίτι μας, που δεν έβρεχε, είχαν στεγνώσει όλα.   Ανεβήκαμε σπίτι μας, στεγνώσαμε, αλλάξαμε ρούχα και ξανακατεβήκαμε στων παιδιών το σπίτι να κόψουμε το γλυκό που έφτιαξα.

Τη φόρμα την αγόρασα απο την Ιταλία, στο ταξείδι που πήγαμε. Η τούρτα ήταν πολύ απλή, παντεσπάνι που έφτιαξα εγώ και κρέμα γάλακτος. Να το χαιρόμαστε το παιδί μου, να είναι καλά.

(Μη ντρέπεσθε να σερβιριστείτε, υπάρχει για όλους όσους τρώνε με τα μάτια)

9 thoughts on “Με τις υγείες μας

  1. Καλημέρα Θεία Λένα!
    Κερδίσαμε στα σημεία λοιπόν! Και το δωράκι είχαμε δώσει νωρίτερα και την τούρτα τη δική μας θαύμασαν όλοι! Κιουρίες!
    Ξέρω, δεν είναι παντού ανταγωνισμός, αλλά μετά τα Σαββατιάτικα το είχαμε φυλαγμένο!
    Να το χαίρεσαι το παιδάκι σου καλή μου!
    Σε φιλώ

  2. Να τον χαίρεσαι!!! και να τον καμαρώνεις. Κι εγώ γιόρτασα τελευταία τα γενέθλια του γιού μου , δεν τολμώ να πώ πόσα ήταν τα κεράκια!!!!! αλλά η χαρά μου παραμένει ίδια χρόνια τώρα……

  3. Τανίλα, δεν είπε τίποτα για τα δώρα, μόνο ευχαριστώ και τα έβαλε στην άκρη!. Ακόμη και ο αδελφός του του είχε πάρει ωραίο δώρο, κάτι σχετικό με κομπιουτερ, σαν παιχνίδι, μόνο με αυτό ασχολήθηκε. Ισοπαλία λοιπόν

Σχολιάστε

