Οραση, ακοή, γεύση, σκέψη ναί. Αφή όχι

Γράφω με ένα χέρι το άλλο είναι σε νάρθηκα. Τη περασμένη εβδομάδα με έπιασε ένας πόνος πάνω στο αριστερό μπράτσο, με τρύπαγε το κόκκαλο σαν σουβλιές. Εβαλα βολταρέν, ο πόνος-πόνος. Πήγα στο γιατρό, μάλλον ρευματικά είναι και πιάσιμο γιατί ζύμωσα ψωμί. Με κατσάδιασε για το ζύμωμα, «αφού έχεις πολυμίξερ για το ζύμωμα Ελένη μου, τι κάνεις εκεί;» τι να του εξηγώ τώρα, δεν μίλησα. Τα φάρμακα για ρευματισμούς όμως είναι δυνατά και παίρνω και κάτι άλλα για την καρδιά, οπότε το αριστερό μου χέρι μπήκε σε νάρθηκα για να ξεκουραστεί είπαν. Για να μη μπορώ να κάνω δουλειές συγχρονισμένες, ράψιμο, ζύμωμα, οδήγημα, στρώσιμο χαλιών, γενικά οικοκυρικά. Για το κομπιουτερ δεν μίλησε κανείς, κανεις δεν το ξέρει αυτό μου το χόμπυ. Ο γιατρός όμως μου το τύλιξε σε επίδεσμο για 10 μέρες και βλέπουμε.

Τώρα γράφω με 3 δάχτυλα και αργά. Κάθισα σπίτι και βαριέμαι. Ο Β βέβαια παίρνει το καπελάκι του και φεύγει κάθε πρωί για δουλειές. Α! Και τελικά η γυναίκα που θα κρατούσε τα εγγόνια μου δίπλα δεν θα έρθει. Αποφάσισε ο Μάρκος και η Α να μη την πάρουν, τα παιδιά τους δεν είναι μωρά, μπορούν να κάθονται λίγο μόνα τους. Η μικρή θα έρχεται σε μένα όταν σχολάει ή στην αδελφή μου, ή στην άλλη μου νύφη ή στη θεία της..οικογενειακή πολυκατοικία είμαστε, κάποιος θα τα μαζεύει. Οι σπουδές της μάνας τους πάνω απ’ όλα. Σήμερα κάνω φακές. Για εμάς, εκείνα θα φάνε πίτσα που θα πάρουν απ’ έξω.

Δεν έχω τι να γράψω άλλο, περιμένω την αιματολογική εξέταση που θα δείξει απο τι πιάστηκε το χέρι μου.

6 thoughts on “Οραση, ακοή, γεύση, σκέψη ναί. Αφή όχι

  1. Σίγουρα δεν είναι τίποτε, απλά το κούρασες λιγάκι παραπάνω. Να προσέχεις & να περάσει γρήγορα & κατά το δυνατόν ανώδυνα εύχομαι!
    Αυτό με την πίτσα αντί της φακής στα παιδιά μου φάνηκε επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ… Το αντίθετο θα μπορούσα μόνο να καταλάβω! Μα καλά, τόοοοοοοση ανευθυνότητα αυτοί οι γονείς πια;;; Καλός γονιός δεν είναι αυτός που δε χαλάει χατήρι στο παιδί του μα εκείνος που δεν πράττει οτιδήποτε θα μπορούσε να το βλάψει! Για την υγιεινή διατροφή η μαμά & ο μπαμπάς τους δεν έχουν ακούσει τίποτε & ποτέ;;;

  2. Περαστικά θεία Λένα!
    Μην το κουράζεις άλλο το χέρι σου. Φυσικά, φαντάζομαι ότι θα κάτσεις ήσυχη μόνο όσο στο έχουν στο νάρθηκα. 🙂
    Μάλλον σε ξέρει καλά ο γιατρός.
    (Παρόλο που δεν καταλαβαίνει γιατί ζύμωσες το ψωμί στο χέρι 😉 . Πού να του εξηγείς τώρα, ε; )

Σχολιάστε

