Περιποίηση

Με το που επέστρεψα απο το γιατρό με δεμένο χέρι, εγινε ένα κλίκ στα μυαλά των συγγενών μου και των φίλων μας. Δεν είναι περίεργο; Οσο έχουμε την υγεία μας με τα όσα μικρά-μεγάλα προβλήματα, δεν πολυ ασχολείτε ο κόσμος με εμάς, μη πώ ότι μας φέρνονται και άσχημα, θεωρώντας ότι είμαστε δεδομένοι. Μόλις αλλάξει το πράγμα και το δεδομένο έρθει πάνω-κάτω, χάνονται απο τις ισορροπίες τους, όσο μπορούν να απαλύνουν.

Ο Β, δεν πάει στο μαγαζί, γυρίζει γύρω μου σαν μέλισσα το μέλι, να πάει σούπερ μάρκετ, να φέρει τα πράγματα της λαϊκής, όχι μη σηκώνεις βάρος, άσε θα κάνω εγώ τη σάλτσα, να σε βοηθήσω στο μπάνιο, οχι μη τραβάς το φερμουάρ, θα σε ντύσω εγώ. Αφήνομαι στις περιποιήσεις του χαμογελώντας. Μ’ αρέσει.

Οι νύφες και οι γιοί μου πέσανε επάνω μου, ο ένας να με πάει βόλτα με το αυτοκίνητο, φαγητό έξω δίπλα στο κύμα, εκδρομή με τον Πέτρο σε παραθαλάσσιο ψαροχώρι, μου ανέβασε ο Μάρκος το δένδρο απο την αποθήκη, θα το στολίσουμε την άλλη εβδομάδα, τα εγγόνια ήδη ετοιμάζονται. Η Α μου έφτιαξε μπεζέδες και η Μ, κινέζικο φαγητό και πίτες. Η εγγονούλα μου κουλουράκια και ο εγγονός μου πήρε έναν χάρτινο ανεμόμυλο για να μου φτιάξει το κέφι. Και οι φίλοι μας κανόνισαν να πάμε στον Πάριο για να ξεσκάσουμε.

Και εσύ κυρά Λένα που όλο μουρμουράς και δέρνεις, τι έκαμες;

Εσκυψα το κεφάλι, χαμογέλασα και είπα «σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου»

4 thoughts on “Περιποίηση

  1. ΣΕ διαβαζω απο το καλοκαιρι μα δεν αφησα ποτε σχολιο…μου αρεσει πολυ ο τροπος που γραφεις…εχω διαβασει ολη την ιστορια απ την πρωτη αναρτηση

  2. περαστικά και όπως λέει και η Μερόπη, κράτησέ το όσο μπορείς δεμένο, έχεις λαμβάνειν! μέχρι τα Χριστούγεννα όμως, όχι αργότερα, για να χαρείς και τις γιορτές!

Σχολιάστε

