Υφέσεις

Εχω καιρό να γράψω, δεν είναι ότι δεν γίνονται πράγματα, είναι ότι ωσπου να καταγράψω στη μνήμη το ένα, έρχεται το επόμενο και το σκεπάζει. Αυτές τις μέρες κουβεντιάζουμε πολύ, ο Β και εγώ μεταξύ μας, ο Β με γνωστούς του και με τα παιδιά μας, τα παιδιά μας μεταξύ τους και μερικά ψιχία ακούγονται και σε εμάς. Ολοι μιλούν καθημενοι, αναριωτούνται περιμένωντας. Τι θα γίνει αν;  ΑΝ μας πιάσει κι άλλο η ύφεση, αν αυξήσουνε τους φόρους, αν μειώσουν τους μισθούς, αν αυξηθεί κι άλλο το κόστος ζωής, αν μείνουν άεργα και άλλα παιδιά, αν απολύσουν κόσμο, αν κλείσουν επιχειρήσεις, αν φύγουμε απο το ευρώ. Εκεί που χρόνια ούρλιαζαν ορισμένες παραατάξεις για έξω απο το ένα, έξω απο το άλλο, να δώ τι θα κάνουν αν όντως φτωχύνουμε. Να δουλεύεις σαν το σκυλί για μιά καλύτερη ζωή και μετά τα 55 σου να είσαι μπατίρης.  Οι λογαριασμοί βουνό και εσύ με αβέβαιο μέλλον.

Υφέσεις έχουμε και στα οικογενειακά μας. Ο Μάρκος μου είναι ανάστατος. Η Βίκη έφυγε απο το σπίτι, τα ξανάφτιαξε με τον πρώην σύζυγο και ξαναπήγε να μείνει με εκείνον. Εσπασε και το συμβόλαιο της κυρίας απο κάτω και εκείνη τα έβαλε μαζί μας που την συστήσαμε. Περνάω απο μπροστά της και φτύνει τη σκιά μου – ανοησίες είναι εντούτοις αισθάνομαι άσχημα. Αντε να το νοικιάσει πάλι τώρα χειμωνιάτικα. Πρέπει ξανά να το βάψει – είχε καρφώσει η ευλογημένη η Βίκη του διαόλου τα καδράκια..

Αισθάνομαι ξαλαφρωμένη που τη ξεφορτωθήκαμε τόσο εύκολα. Θα του περάσει του γιού μου ο ντουβρουτζάς που θα πάει. Ας μαζέψει τα μυαλά του και να κυττάξει λίγο το σπίτι του. Δεν ανακατεύομαι ούτε λέω τίποτα σε εκείνους, μόνο με τον Β και τις φιλενάδες μου μιλάω.

Είπαμε ξεί-παμε και χέσαμε τις παρόλες μας. Που είναι οι πορείες και οι πετροπόλεμοι που μας υποσχέθηκαν τα κομματόσκυλα πρό Χριστουγέννων με τις γνωστές σαχλαμάρες «ο αγώνας θα συνεχισθεί μετά τις γιορτές»; Τώρα όλοι μπήκαμε στις τρύπες μας εκεί μέσα να κάτσουμε και να τρέμουμε όχι απο το κρύο αλλά απο το φόβο μη δεν μας δώσει λεφτά η ΕΕ (για να συνεχίσουμε τη πορεία μας πρός φούντο σαν χώρα όπως τώρα) και χάσει ο καθένας μας τη βολή του.  Μη χρειαστεί να βάλουμε τις κεφάλες μέσα και να δουλέψουμε. Μη μειωθούν οι θέσεις στο δημόσιο και πεινάσουμε. Μη χρειαστεί να κάνουμε κάτι άλλο απο ότι έχουμε συνηθίσει. Ντρέπομαι όταν μας αναγκάζουν οι ξένοι να κάνουμε πράγματα για τα οποία απο μόνοι μας θα μπορούσαμε να τα είχαμε καταφέρει, χωρίς τις κλωτσιές.

Και εγώ για κλωτσιές είμαι και τα παιδιά μου και εσείς και όλος ο Ελληνικός κόσμος.

4 thoughts on “Υφέσεις

  1. Όταν έπαιρναν τα δάνεια χωρίς δεύτερη σκέψη και τις πιστωτικές με τις δωδεκάδες , για να αγοράζουν όλα αυτά που κανονικά ΔΕΝ τους έπαιρνε να αγοράζουν, δεν σκέφτηκαν ότι μπορεί κάποια μέρα να γυρίσει ο αέρας και να τους φέρει την άμμο στη μούρη.
    Τώρα…
    Ο Θεός βοηθός…
    Αν και δεν νομίζω να Τον αφορά το συγκεκριμμένο θέμα…
    Καλό απόγευμα θεία Λένα.

  2. Θεία Λένα ότι μας γαμάνε χωρίς σάλιο είναι γεγονός πια στην Ελλάδα.
    Ανεργη δεν είμαι , πιστωτικές ΠΟΤΕ δεν είχα και ούτε έχω, τοις μετρητοίς τα πληρώνω όλα στο μαγαζί μου, αλλά εκείνη η Δεή, το Τέβε το ΦΠΑ και η εφορία, μου έγιναν οι μεγαλύτεροι νταβατζήδες .Ωραίο μπουρδέλο είμαστε!
    Και μή χειρότερα….

Σχολιάστε

