Ιδιαίτερα μαθήματα

Ισα που προλαβαίνω να γράψω δύο λόγια. Εχω βάλει φαγητό στο τέτζερη και το κυττάω κιόλας μη κολλήσει. Εχω πάρα πολλές νέες ασχολίες που κρατάνε το ενδιαφέρον μου για πολλές ώρες και δεν μου μένει καιρός να γράφω και να γκρινιάζω για το τούτο και το κείνο που δεν μου κάθεται όπως το θέλω. Ασχολίες που αφορούν άλλους ανθρώπους εννοείτε, γιατί είμαι κοινωνική, μου αρέσει να ανακατεύομαι και να ζώ μέσα στο κόσμο, η μοναχική ζωή με τρελλαίνει αρνητικά, γεμίζω μελαγχολία και καταρρέω.

Τη θυμάστε την αδελφή της Α, τη Βάσω που είχε πέρυσι τάσεις αυτοκτονίας; Είναι καλύτερα και βγήκε απο τη νευρολογική κλινική. Εχει πάρει πολύ βάρος τώρα, έχει γίνει παχουλούλα συγκριτικά με το σκελετό που ήταν όταν μπήκε. Μένει με την αδελφή της, στο ξενώνα – ένα δωμάτιο που το φυλάνε για όποτε έρχονται τα συμπεθέρια εδώ, με κρεββάτι, ντουλάπα, τραπέζι..σαν ένα ξενοδοχείο. Δεν θέλει να γυρίσει στο νησί που είναι ο άντρας της, θέλει να τον χωρίσει. Ούτε να μείνει με το γιό της θέλει, να μη του είναι βάρος. Ετσι το πιο μεγάλο μέρος της ημέρας, όταν όλοι λείπουν στη δουλειά τους το περνάει με εμένα, τη πήγα στα μαγαζιά τροφίμων της περιοχής, την έκανα βόλτα γενικά στο προάστειο, πάμε και στη θάλασσα και ταϊζουμε τα πουλάκια και μιλάμε. Μιλάει πολύ, για τη ζωή της, τις εγνοιες, τα όνειρα, τον άντρα της που τον σιχάθηκε, το γιό της, τη ζωή της πως θα είναι απο δώ και τώρα. Αφησε τη δουλειά της, δεν την απόλυσαν αλλά ειναι σε διαθεσιμότητα. Αν επανέλθει τελείως, αν τη χρειάζονται τότε. Μετά τις βόλτες, έρχεται σπίτι μαγειρεύει εκείνη για την οικογένεια της αδελφής της, φροντίζει τα ανήψια της σαν τρυφερή μάνα, τα ανήψια της που όποτε τη βλέπουν τη τυλίγουν με τα μπρατσάκια τους. Το έχει τόσο ανάγκη.

Μετά τις βόλτες θέλει και κάτι ακόμη. Ετσι της άρχισα ιδιαίτερα μαθήματα στη μοδιστρική. Τα βασικά τα ξέρει, ενα κουμπί να ράψει, ένα κατεβασμένο στρίφωμα να σηκώσει, μιά τρύπα να μπαλώσει. Της έδειξα να φτιάχνει κουμπότρυπες, να κονταίνει σακκάκια με στρογγυλό ή τετράγωνο στρίφωμα, της έδειξα την τέχνη της ραπτομηχανής και τώρα της δείχνω πώς κόβουμε πατρόν. Αγοράσαμε στις εκπτώσεις υφάσματα και θα φτιάξει μόνη της το πρώτο της φόρεμα. Είναι ενθουσιασμένη με αυτή την απασχόληση, της αρέσει η δημιουργία, πετάει το χέρι της με τη βελόνα και χαμογελά στις κλωστές και στα γαζιά. Ηδη μιλάει για ραψίματα κι άλλων ρούχων δικών της, του γιού της και δικό μου, θέλει να μου φτιάξει και εμένα κάτι..τι καλό παιδί, να τα δώσει όλα στους άλλους ανιδιοτελώς.
Ετσι αυτές τις μέρες δεν είμαι μόνη, αφουγκράζομαι τη γιατρειά μιάς πολύ καλής κοπέλλας. Και ελπίζω.

7 thoughts on “Ιδιαίτερα μαθήματα

  1. Τελικά πρέπει να παλέψει πολύ ένας άνθρωπος (άνδρ-ωπος = ο έχων την όψη ανδρός) με τα στοιχειά του για να γίνει άνθρωπος (άνω – θρώσκω). συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!

  2. ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

    ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ
    Σήμερα κλείνει χρόνος από την κοίμηση του Μακαριστού και λαοφιλούς Αρχιεπισκόπου μας Χριστοδούλου, που ποίμανε με αυταπάρνηση την Ελλαδική Εκκλησία επί μια δεκαετία σε μια περίοδο επικίνδυνου αποπροσανατολισμού της κοινωνίας μας και προσέδωσε στη φωνή της Εκκλησίας τον δυναμισμό που στερείτο για χρόνια.
    Το αρχιερατικό μνημόσυνο για την μνήμη του θα τελεστεί την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου στον Καθεδρικό Ναό της Αθήνας μετά την θεία λειτουργία. Ακολούθως (11.00) θα τελεστεί τρισάγιο στο Α’ Κοιμητήριο. Ας αποτίσουμε όλοι τον δέοντα φόρο τιμής προσευχόμενοι να είναι αιώνια η μνήμη του στον Θεό που υπηρέτησε για όλη του τη ζωή.

  3. Axxxxxx και θα τραβήξω τις κοτσίδες μου! Τι βλέπουν τα μισότυφλα ματάκια μου?

    Ρε μάγκες της Ελλαδικής εκκλησίας, η γυναίκα ονόματι Λένα γράφει πως βοηθάει μια κοπέλα που έχασε τον μπούσουλα να ξαναβρεί την χαρά της ζωής κι εσείς μου μαμάτε την ανθρωπιά της και μου λέτε για μνημόσυνα και φόρο τιμής?
    Για πια αυταπάρνηση μιλάτε ωρέ αρπακτικά δαιμόνια?
    Τι μοίρασε ο Χριστόδουλος και η εκκλησία στους δεινοπαθούντες?
    Γυμνός ήρθε ο Κύριός μας και γυμνός έφυγε.
    Ουτε Μερσεντες είχε , ούτε σωματοφύλακες , ούτε βίλες και χρυσούς σταυρούς κρεμασμένους, ούτε χανουμάκια και χανούμισες.
    Μάθετε πρώτα ποιος είναι ο αληθινός δυναμισμός της εκκλησίας για να μην γράφετε τις λαλακίες σας .
    Κι όταν δω κανέναν κοιλαρά τραγόπαπα να μοιράζει τον πλούτο της εκκλησίας θα σας ζητήσω γονυπετής συγγνώμη.
    Έως ότου γίνει αυτό σας εύχομαι ένα Αει σιχτίρ Γραμματείς και Φαρισαίοι του 2009

    Θεία Λένα σου ζητώ συγγνώμη που καταχράστηκα την φιλοξενία του μπλόγκ σου αλλά … δεν άντεξα
    Την καληνύχτα μου και την συγγνώμη μου και πάλι…

Σχολιάστε

