Μία έως 1000 συγνώμες

Χθές έγινα αιτία να γίνει τρικούβερτος καυγάς.
Είχαμε κανονίσει με τη νύφη μου τη Μ να μας πάει στη Γλυφάδα..να πιάσουμε τις εκπτώσεις. Η θεία της ήθελε να πάει στο Χόντο, η αδελφή μου στον Μαρκς & Σπένσερ, η Μ και εγώ στο Μέγα ΑΒ και η Βάσω οπουδήποτε δεν την ένοιαζε. Μας έχωσε και τις 4 στο αυτοκίνητο και πήγαμε παντού. Ολα ήταν μιά χαρά μέχρι το γυρισμό. Εκεί που βάζαμε τα ψώνια μας στο πορτ μπαγκάζ άρχισε η γκρίνια με την αδελφή μου ότι της πατήκωσε τα πράγματά της η θεία της Μ, τα ξαναβγάλανε όλα ώστε της Φοφώς να είναι επάνω και τα δικά μας απο κάτω και σπάσανε κάτι αυγά και άρχισε να τσιρίζει η θεία ότι τη ρίχνουμε και τότε πέταξα τη μεγάλη μου μπαρούφα «ας σε ρίξουμε και εμείς μιά φορά Π μου, ο φαταουλισμός σου μας έχει πιεί το αίμα» . Με το που το ξεστόμισα, παγώσαμε όλοι. Με τρόμο με κύτταγε η Μ, η Φοφώ ξεράθηκε και τότε έγινε χαμός. Η Π. εξερράγει, δεν έχω δεί ποτέ μου τέτοιο πράγμα. Σαν το λυσσασμένο σκυλί μου ρίχτηκε, με άρπαξε απο τη μπλούζα και με περιέλουσε με βρισιές που δεν είχα ξανακούσει, και μετά άρχισε να ουρλιάζει οτι την αδικούμε, τι φιλάνθρωπος που είναι, ότι την έχουμε υποβαθμίσει στη ζητιανιά, άρπαξε την ανηψιά της και την έβρισε και εκείνη της είπε πόσο τη μισεί που την εξυπηρετεί, έφτυσε την αδελφή μου στα μούτρα, πέταξε τα ψώνια στο πάτωμα και τα πάτησε και μπήκε στο αυτοκίνητο.
Σαν βρεγμένες γάτες μπήκαμε και εμείς πίσω και είπα, πάει τελείωσε, τα είπε και ξεθύμανε. Σε όλη την επιστροφή έκλαιγε και χτυπιόταν πάνω στο τζάμι, με ανοιχτό το παράθυρο φώναζε στους άλλους οδηγούς να τη σώσουν ότι τη σκοτώνουμε, ότι θέλει να φύγει να πάει σε οίκο ευγηρίας οσο πιο μακριά μπορεί απο όλα εμάς τα καθάρματα. Το πάτησε η Μ το γκάζι, σε 10′ είχαμε φθάσει σπίτι.
Της ζήτησα συγνωμη βέβαια, ότι παραφέρθηκα και πήγα σπίτι μου. Μετά φέρανε το γιατρό να της κάνει μία ηρεμιστική ένεση γιατί της ανέβηκε η πίεση στο 25 και κατά το βραδάκι, χτύπησε το κουδούνι και εμφανίσθηκε η θεία της Μ με μία πελώρια ζεστή τυρόπιττα, να ζητήσει συγνώμη που παραφέρθηκε.
Η Μ. λέει ότι παθαίνει μικρά εγκεφαλικά και κάθε 3 μήνες την πιάνει και βρίζει όλους όσους τη συμπαραστέκονται. Δεν το ήξερα αυτό, κανείς ποτέ δεν μου είπε τίποτα. Ισως αν το ήξερα να συγκρατιόμουνα. Ομως είναι τόσο αχαρακτίριστα ανάγωγη που με βγάζει απο τα ρούχα μου. Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ. Το μόνο καλό που βγήκε απ’ όλα αυτά ήταν η Βάσω που πέθανε στο γέλιο, είχε να γελάσει έτσι πάνω απο 3 χρόνια, όπως μου είπε.
Συγνώμη ζήτησα απ’ όλους εν τούτοις δεν ησύχασα.

9 thoughts on “Μία έως 1000 συγνώμες

  1. Να συμπληρώσω ότι χθές το βράδυ ο Β με έκανε με τα κρεμμυδακια, ήρθε και ο Πέτρος και μου είπε ότι κάθε φορά που κάτι παθαίνει η Π, τους βγαίνει το λάδι στο τρέξιμο και να μαζεύω τη γλώσσα μου.

  2. Εγώ πραγματικά απορώ πως πάντα μετά από τέτοιους τσακωμούς τα ξαναβρίσκετε κι όλα μέλι γάλα!!!;
    Καλοπερνάτε πάντως με την υπέροχη παρέα! Χρόνια θα ζήσετε με τόσο γέλιο! Θα έχετε να θυμάστε στα γεράματα …

  3. Την ίδια απορια με την Αντιγόνη έχω κι εγώ. Φανταζόμουν πως μετά από τέτοιο καυγά και βρισίδι δεν θα μιλούσατε για καιρό. Αφού όμως μπορείτε και τα ξεχνάτε και είστε πάλι μέλι γάλα….ΜΠΡΑΒΟ!

Σχολιάστε

