Ενα γιατρό..

Κάτι τρέχει με την αδελφή μου, κάτι δεν πάει καλά και ενώ το προσδιορίζω δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω. Να σας πώ τα συμπτώματα: Απίθανη γκρίνια και αυτολύπηση που καταλήγει σχεδόν πάντοτε σε δάκρυα. Αυτό συμβαίνει τουλάχιστον κάθε 3 μέρες ή όποτε δεν γίνεται το δικό της, για το παραμικρό ας πούμε για το αν της αγόρασα 1 κουλούρι που μου ζήτησε πρίν 4 ώρες ή όχι. Δύσπνοια, λιποθυμία, κατάρρευση. Κατάρες πολλές και μουρμούρα γιατί αυτό έτσι και όχι εκείνο. Είναι απρόσεκτη και τραυματίζεται εύκολα, μετά άμα κοπεί, αργεί να σταματήσει το αίμα. Σκουντουφλάει συνεχώς και δεν περπατάει ίσια, σαν καβούρι πάει. Παραπατάει ενώ δεν πίνει. Παίρνει φάρμακα για κατακράτηση και για καρδιά (εκανε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς πρίν 5 χρόνια). Εδώ και 6 μήνες έχει χειροτερέψει. Της φέραμε ψυχολόγο και τη πέταξε έξω «δεν είμαι τρελλή»  για ψυχίατρο δεν μιλάω.

Η ζωή στο σπίτι είναι κόλαση. Ανακατεύεται παντού και τα κάνει ρόιδο. Ο άντρας της έχει φύγει απο τη πρώτη Μαϊου, έχει πάει στο χωριό του στα Ζαγοροχώρια και θα μείνει εκεί όλο το καλοκαίρι – κάθε χρόνο φεύγει και γυρίζει το Σεπτέμβριο. Παλιά πήγαινε μαζί του, φέτος όμως όχι, να πάρει η ευχή, μας έμεινε εδώ για να με βοηθήσει, λέει, τότε που χτύπησα. Ο,τι ακουμπάει διαλύεται. Τσακώνεται με όλους και δεν αντέχω άλλο.

Χθές ξαπλώθηκε λιποθυμη κάτω. Φέραμε γιατρό, της έπεσε το ζάχαρο, η πίεση, το άγιος ο θεός.. λέει Για να πάει σε νοσοκομείο δεν θέλει. Τσακωνόμαστε καθημερινά. Της ζητάω να μου φτιάξει μακαρόνια και σερβίρει γιουβέτσι. Αν πώ κάτι καυγάς, αν δεν πώ πάλι καυγάς γιατί ..θα γκρινιάξει ο Β που δεν πρέπει να τρώει πολλά κόκκινα κρεατα. Δεν μπορώ ακόμη να μάγειρέψω, ζαλίζομαι όταν στέκομαι πολύ ώρα στη κουζίνα. Εκείνη έχει αναλάβει τη μαγειρική, έχει όμως και το ακαταλόγιστο. Μου μιλάει για ένα πρόγραμμα της τηλεόρασης και μετά μένει ακίνητη σαν να τη χτύπησε αστροπελέκι για 5 λεπτά, μετά συνέρχεται και κάνει κάτι άλλο.

Δεν ξέρουμε τι γιατρό να της φέρουμε.

9 thoughts on “Ενα γιατρό..

  1. Μήπως να της κάνετε γενικές εξετάσεις ή εισαγωγή σε νοσοκομείο για εξετάσεις; Τα συμπτώματα που περιγράφεις θεία Λένα παραπέμπουν σε άνθρωπο που έχει περάσει ελαφρύ εγκεφαλικό. Μην το παίζω και γιατρός βέβαια, αλλά συχνά η ανεξήγητη συμπεριφορά σε μεγάλες ηλικίες οφείλεται σε κάτι τέτοιο.

  2. Καλημέρα Μερόπη μου. Μετά το πέσιμό μου τέλη Μαρτίου, η αδελφή μου έγινε μπαλλάκι για μένα, ερχόταν απο το πρωί να με φροντίσει, μαγειρέψει κλπ και έφευγε αργά το απόγευμα..τώρα δε που πήγε ο άντρας της στο χωριό, κοιμάται και εδώ. Γι αυτό είδαμε τα συμπτώματα αυτά..ως τώρα καλά φαινόταν.

  3. Τυχαία βρέθηκα στο blog σας αγαπητή Θεία Λένα, μέσω κοινής φίλης μας της Κατερίνας. Θα μου επιτρέψετε απλά να σας πω (από προσωπική εμπειρία) ότι το ελαφρύ εγκεφαλικό καθώς και οι πρώτες ενδείξεις για την νόσο του Αλσχαϊμερ έχουν τέτοια «τερτίπια». Ενας νευρολόγος/ψυχολόγος θα μπορούσε να δώσει την εικόνα. Με συγχωρείτε που πήρα το θάρρος (αλλά το έχω βιώσει και ξέρω…)

  4. μου μοιαζουν με κρισεις πανικου αυτα που περιγραφεις, συνηθως το παθαινουμε οχι οταν αντιμετωπιζουμε καποιο μεγαλο προβλημα, αλλα οταν τα πραγματα πηγαινουν λιγο καλυτερα και κανουμε μεσα μας απολογισμο των οσων εγιναν και κατα καποιο τροπο ο οργανισμος ξεσπαει….

  5. Καλημέρα Πηνελόπη μου και καλώς την. Εχει μουστοκούλουρο και καφέ για όλους τους καινούργιους – κερνάει το κατάστημα απο καταβολής.
    Η αδελφή μου πέρασε ένα βαρύτατο εγκεφαλικό πρίν 8 χρόνια, κοντέψαμε να τη χάσουμε, σταδιακά όμως επανήλθε μετά απο κόπους και δική της θέληση. Να σκεφτείς ότι ούτε το πηρούνι δεν μπορούσε να κρατήσει τότε ενώ τώρα όλα καλά λειτουργούν..εκτός απο το μυαλό. Την έβλεπα συχνά αλλά δεν την είχα ζήσει, ώστε να βλέπω τα κενά.
    Μιλήσαμε με τον άνδρα της και μας εξήγησε τη κατάσταση…μίλησα και με τη δική μου νευρολόγο, είναι κατάλοιπα που έμειναν και άγνωστο αν επανέλθει πλήρως ή όχι. Ετσι με τη κάθε «αναποδιά» βγαίνουν εντονώτερα στην επιφάνεια.

Σχολιάστε

