Κατάλογος

Δεν γράφω γιατί δεν έχω χρόνο για γράψιμο. Ο Υπολογιστής είναι μονίμως κατηλειμμένος και δεν θέλω να τον πλησιάζω για να μη καρφωθώ. Εναλλάξ παίζουν/γράφουν ο άντρας μου και ο εγγονός μου, μία φορά είπα να καθίσω και εγώ και κάθισαν σαν τις Μοίρες απο πάνω μου να «μου δείξουν» το Ιντερνέτ!!! Η πώς να διαβάζω εφημερίδα on line!!! Η άγνοια έχει και τα καλά της. Τους άφησα να μου δείξουν τα καλούδια κάνοντας και χονδροειδή λάθη. Μετά βέβαια δεν ξαναπλησίασα το πληκτρολόγιο, ούτε μέσα στις μαύρες νύχτες. Σήμερα που γράφω εγινε γιατί είναι όλοι φευγάτοι. Τους έστειλα εκδρομή και με τη πρόφαση ότι θα τους μαγειρέψω κατι ιδιαίτερο (που θα το κάνω βέβαια), βρήκα τρόπο να καθίσω και να γράψω.

Λοιπόν γράφω ότι δεν υπάρχει ουδέν νεώτερον απο το ανατολικό μέτωπο. Γιατί σχετικά με την Αθήνα, είμαστε ανατολικά! Μπάνια έκανα ελάχιστα, μόνο 4 γιατί ήταν κρύα η θάλασσα και φύσσαγε. Ροκάνισα όμως μετά μανίας όλα τα θαλασσινά που μου έφερε ο συμπέθερος, καταβρόχθισα τα γλυκά που φτιάξαμε με τη συμπεθέρα και δεν άφησα τραπέζι για τραπέζι. Πάχυνα κι άλλο αλλα δεν με νοιάζει. Ακόμη και τα πρωΪνά που ξυπνάω χάραμα σχεδόν κάθομαι με το καφεδάκι μου και μερικά κουλουράκια της κανέλλας και απολαμβάνω τα χρώματα της θάλασσας μπροστά μου! Μ’ αρέσει το κύμα που πότε χαϊδεύει, πότε χαστουκίζει. Ποτέ δεν είναι σταθερό, πάντοτε με την αλλαγή στη τσέπη δροσερό ώς κρύο, να προσφέρει τη χαρά αυτού που είναι, χωρίς περιαυτολογίες. Νερό.

Επιστρέφουμε αρχές Αυγούστου. Μετά θα φυλάξουμε εμείς τα σπίτια γιατί θα φύγουν τα παιδιά μας. Θα τα αερίζουμε, θα έρχονται οι παραδουλεύτρες να τα καθαρίζουν, ευκαιρία για μία γενική καθαριότητα θα είναι σε ντουλάπες κυρίως, θα φτιάξω καίσι και συκαλάκι γλυκό, θα φάμε κολιούς ξυδάτους και το Σεπτέμβριο αν είμαι καλά …θα πάμε πάλι εκδρομή! Για ..κάπου!

Να περνατε καλά και να χαίρεσθε που είσθε εσείς.

7 thoughts on “Κατάλογος

  1. Χάρμα αυτό που περιγράφεις και ειδικά αυτό που κάθεσαι τα πρωινά κοντά στη θάλασσα και βλέπεις το κύμα. Σε ζήλεψα Λένα μου.
    Άντε, καλώς να ρθείτε τον Αύγουστο που είναι (σχεδόν) ανθρώπινη η Αθήνα.

  2. Τον Αύγουστο η Αθήνα θα είναι όνειρο..θα περπατήσουμε πρός τον Αγ. Ιωάννη Λομπαρδιάρη, στης Ακρόπολης τα μέρη, σαν το Μιμίκο και τη Μαίρη.
    Στη Κύπρο εσύ να πάς και να τη φιλήσεις εκ μέρους μου. Για 3 χρόνια ζούσα εκεί, στη δεκαετία του ’60 με το ένα παιδί στο δημοτικό και το άλλο στη κούνια.. μετά το ’74 δεν ξαναπάτησα, σαν να βιάστηκε η πόλη των αναμνήσεων..
    Ομως η Κυπρος πολλά μέ έμαθε..κατημέρι, δάχτυλα κυριών, χαλούμι-λούτζα και πολύ καλές φιλίες.!

  3. Λένα τί είναι αυτά τα πρόστυχα με σεξουαλικές πράξεις εγχρώμων και γυναίκες που γλύφουν μπανάνες με σαφέστατο χυδαίο σεξουαλικό περιεχόμενο!;

  4. Κι εγώ έμεινα έκθαμπη! Μπαίνω και βλέπω μία ακατάλληλη ανάρτηση με τίτλο Διακοπές=Διακοπές, στην οποία δηλωνόταν τί εστί διακόπές. Δε πίστευα στα μάτια μου! Μα το φωτογράφησα και εξακριβώθηκε ότι τελικά δεν έχω πρόβημα με την όρασή μου, όπως αρχικά πίστεψα! Μετά από λίγο, βέβαια, αποσύρθηκε η ανάρτηση αυτή και έμεινε η παρούσα προηγούμενη!

Σχολιάστε

