…και μυαλό δεν έβαλα

Καθομαι και σκέφτομαι τα καλά του μπλόγκιν, εδώ ακουμπάω τις σκέψεις, τα περιστατικά, τις πίκρες, τις χαρές, τι είπα, τι έκανα και κυρίως τις βλακείες μου. Μερικές τις λέω και στους δικούς μου ή σε φίλες μου, άλλες πάλι, όταν είναι χονδροειδείς και φταίω εγώ, τις κατάπινα..με την ουρά στα σκέλια. Εδώ όμως έξω τις βγάζω παρόλλες τις υποδείξεις και τα μαλώματα που μου ρίχνετε (και σας ευχαριστώ γι’ αυτό)..όλα στο εικονικό χαρτί.
Πώς έμπλεξα έτσι, τα έκανα μούσκεμα και είμαι πολύ θυμωμένη με τον εαυτό μου. Πώς παρασύρθηκα γριά γυναίκα και αντί να δείξω χαρακτήρα και να μη μιλήσω, έπεσα στο επίπεδο μιάς τρελλής γριάς (πιο γριά απο εμένα) που τάχει χαμένα εντελώς.. ..την έβρισα και ..με εκδικήθηκε. Η τρελλόγρια με καπέλωσε και θάχει να το λέει. ΕΜΕΝΑ που υποτίθεται ότι καμμιά δεν μου έβγαινε..

Είμασταν με τον Β καθοδόν πρός το υπόγειο γκαράζ, χθές, να πάρουμε το αυτοκίνητό μας να πάμε στο μαγαζί γιατί φύγανε τα παιδιά και βοηθάμε εμείς. Διασταυρωθήκαμε με τη νύφη μου και τη θειά της τη Π, που γυρίζανε απο το σούπερμάρκετ..είχαν φορτώσει τα καρότσια τους και πήγαιναν πρός το ασανσέρ. Η Π γκρίνιαζε και φώναζε, κατηγορώντας όλο τον κόσμο. Απ’ οτι μαθαίνω συνέχεια αυτό κάνει, καταριέται, γκρινιάζει, κουτσομπολεύει.. την αποφεύγω όσο μπορώ. Οταν μπήκαμε στο γκαράζ είμασταν απο πίσω τους και δεν μας έβλεπε η Π, έτσι συνέχισε να «λέει» διάφορα για εμάς..
Για εμένα ότι είμαι «μυγιάγγιχτη, τρελλοκαμπέρω, κουτσομπόλα, να πάω να μαζέψω τον άντρα μου που ξερογλείφετε με τις μικρούλες, για το Μάρκο μου έλεγε ότι είναι λιμοκοντόρος σαν τη μάνα του, όσα φύλλα και άνθη, την άλλη μου τη νύφη ότι είναι αγράμματη, βόδι απο τρόπους, συμφεροντολόγα και τσιγγούνα, τον Β ότι έτσι γέρος που είναι τι να της κάνει τις μικρές..μόνο για πινέλο, κάτι προστυχιές, ενώ εκείνη είναι απο σόι, και απλά πως καταδέχτηκε να έρθει να μείνει με το καρακατσουλιό..»..
ώσπου να τα πεί όλα αυτά..είχα αρχίσει να φουντώνω και ο Β δίπλα μου είχε κοκκινήσει γιατί αυτά που τούσερνε για τις γκόμενες τον έτσουζαν. Και πιάνει στο στόμα της την αδελφή μου και μου ανάβουν τα γλομπακια, γιατί η Φοφώ μόνο «που..» δεν ήταν ποτέ της, αμάν κάναμε να τη παντρέψουμε ήθελε να γίνει καλογριά.. και την είπε βρωμιάρα. και κάτι άλλα για τον άντρα της που ήταν θεολόγος.. και έχασα τη ψυχραιμία μου
Την άρπαξα απο τους ώμους παρόλλες τις τρομαγμένες ματιές της νύφης μου και τις χειρονομίες της «ΜΗ ΜΙΛΑΣ» και της έβαλα τις φωνές πώς τολμάει και μας βρίζει…εμάς που όταν ήταν άρρωστη τη τρέχαμε στους γιατρούς, εμάς που τις κάνουμε τις δουλειές της κλπ..

Και όταν σταμάτησα να πάρω ανάσα, τσάκ μου πέταξε ένα κεσέ γιαούρτι στο πρόσωπο..μάλλον τον είχε στη σακούλα της πρόχειρο..και την ώρα που έξαλλη τη κατσάδιαζα, δεν πρόσεξα που άνοιξε το καπάκι και με περιέλουσε.
Και μετά
πεθανανε ΟΛΟΙ στο γέλιο. Ο Β έπεσε κάτω απο τα χάχανα, η Μ κατουρήθηκε, εγώ ήμουνα στήλη άλατος και η Π κακάριζε και κακάριζε και κακάριζε.

Εντάξει με μαζέψανε μετά, μου σκούπισαν τα γιαούρτια απο το πρόσωπο, το λαιμό μου, τη μπλούζα μου, η ίδια η Π με σκούπισε γελώντας, με παρηγορούσε να μη τη ξεσυνερίζομαι κιόλας (με τι θρίαμβο θα τα λέει στις φιλενάδες της) πέφτει σε τράνς και δεν ξέρει τι λέει, μου ζήτησε και συγνώμη γελώντας πάντα.. με πήγανε σπίτι όπου ξεπλύθηκα, κανονικό μπάνιο – λούσιμο έκανα..
Ημουνα πολύ θυμωμένη που ξεσπάθωσα και έπεσα στο επίπεδό της και της έδωσα πάτημα να με ..καπελώσει και απο πάνω.
Με μάλωσε ο Β μετά, χαλαρά όμως γιατί «τάθελες και ταπαθες» και
σήμερα που κατέβηκα στο σπίτι της Μ για να γράψω μου είπε γελώντας «γέρασες αλλά μυαλό δεν έβαλες»..

Ακόμη χολιασμένη είμαι.

6 thoughts on “…και μυαλό δεν έβαλα

  1. Συγνώμη θεία Λένα, αλλά εγώ δεν το βλέπω καθόλου έτσι. Το μόνο που φάνηκε ήταν η κακοήθεια της συγκεκριμένης γυναίκας. Ή ότι έχει πραγματικά κάποιο πρόβλημα και χρειάζεται βοήθεια. Πάντως κι εγώ το ίδιο ακριβώς θα έκανα με εσάς και δεν πιστεύω ότι με τον τρόπο της σας ρούμπωσε ή βγήκε από πάνω. Σε καμία καμία περίπτωση.

  2. Αχ βρε Λένα μου,
    κι εγώ όλο λέω να δείχνω ψυχραιμία, νηφαλιότητα και ανωτερότητα στις κακοήθειες, αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα. Καμιά φορά το ανοίγω το στοματάκι μου και τα λέω και ….ξαλαφρώνω.

  3. αχ κρίμα να μην έχει κάμερα από μια μεριά να δούμε την φάση να πεθάνουμε κι εμείς στα γέλια. πολύ καλή μου ακούγεται, συγνώμη κι όλας 🙂

    καλά σου λένε μην τη ξεσυνερίζεσαι και αν με ρωτάς καλά έκανες και της απάντησες γιατί κάτι τέτοιες θέλουν κάποιο να τις βάζει στη θέση τους που και που. όσο σωπαίνεις τόσο περισσότερο αέρα παίρνουν.

  4. α, θεια Λένα όλα κι όλα.
    άμα κι έχεις τρόπους όπως περιφανεύεται η Π. τότε το γιαουρτάκι δεν είχε καμμία δουλειά στο κεφάλι σας.
    Αυτή ακριβως η πράξη της καταδικνύει το επίπεδο της.
    επιλέον μια «κυρία» δεν κρίνει τους άλλους σε κοινόχρηστους χώρους…

    Αναστασία

Σχολιάστε

