Επιδείξεις

Ανάστατη ήρθε η νύφη μου χθές το βράδυ, καταφοβισμένη κιολας.. γιατί λέει μέσα στο κήπο της πολυκατοικίας εμφανίσθηκε μπροστά της ένας άντρας με μακρύ αδιάβροχο (χθές που έβραζε ο τζίτζικας)  και ύφος βλαμμένο.. ώσπου να βρεί τα κλειδιά της ν’ ανοίξει τη πόρτα η Α και να μπεί μέσα, είχε ανοίξει τα φύλλα απο το αδιάβροχό του και της είχε δείξει το ..όργανό του σε πλήρη προσοχή και εξοπλισμό.. Αρχισε η δικιά μας να τσιρίζει, βοήθεια και βοήθεια.. και αυτός εκεί.. με το πουλί στο χέρι…σαλιάριζε..

Την ακούσαμε όλοι, παράθυρα άνοιξαν, έτρεξε κάτω ο Β, μαζί με τον άντρας της το Μάρκο να τη βοηθήσουν.. Αλλά με το που τους είδε ο επιδειξίας απο το τζάμι το έβαλε στα πόδια.. Η Α ράκος έκλαιγε και έτρεμε ολόκληρη.. εντάξει δεν είναι το καλύτερο που μπορεί να σου τύχει και ευτυχώς που έτυχε σε εκείνη και όχι στην εγγονούλα μου.. όμως δεν την έφαγε ο επιδειξίας..θα μπορούσε κάτι να πεί..κάτι να κάνει απο το να τσιρίζει..

..όπως τότε που είχε τύχει με την αδελφή μου ένας παρόμοιος στη πυλωτή ένα απόγευμα..που για κακή του τύχη η Φοφώ βάσταγε μία τσάντα με μήλα και άρχισε να του τα πετάει..στοχεύοντας βέβαια τα «γυμνά» σημεία του..δεν ξέρω πόσες φορές τον πέτυχε, έίχε γίνει φοβερός σαματάς θυμάμαι, τρέξαμε μάλλον να σώσουμε τον ανώμαλο απο τη λύσσα της αδεφής μου..και τα μήλα βεβαια..  όσα ήταν ακόμη σε καλή κατάσταση..

η Α όμως κοτζάμ γυναίκα, τέτοια τσιρίδα και τρόμο, δεν το κατάλαβα. Ακακος ήταν ο ανώμαλος, απλά τ’αδειχνε.. όμως δεν έχουμε όλοι την ίδια ετοιμότητα αντίδρασης. Βρήκα αυτό το βίντεο.. για να γελάσουμε λίγο.

http://www.youtube.com/watch?v=VmYT_OY1HSM&feature=related

6 thoughts on “Επιδείξεις

  1. Αναρωτιέμαι σε ποιό σκαλί πάτησε στην πραγματικότητα η κυρία για να ανέβη. Δεν είδα κάτι στον τοίχο, αλλά μάλλον κάτι κάρφωσε ο σκηνοθέτης πριν ανοίξει ο μάγκας την καπαρντίνα και το καλύψει… Πολύ καλό!

  2. αχ Λένα μου μου έχει τύχει παλιά σε ένα βενζινάδικο και πίστεψε με παίρνεις μεγάλη τρομάρα. στο κάτω-κάτω τη στιγμή που συμβαίνει δεν γνωρίζεις τις προθέσεις του. μπορεί να κρατά και κανένα μαχαίρι εκτός από το όργανο στο χέρι. όπως και να’ναι φοβάσαι.

    εγώ βρισκόμουν μέσα σε αυτοκίνητο με ηλεκτρικά παράθυρα που δεν ανεβαίνουν χωρίς κλειδί και τα κλειδιά τα είχε η φίλη μου που ήταν σε ένα καρτοτηλέφωνο εκεί κοντά και μιλούσε. ευτυχώς σε μια φάση αυτός πήγε και κρύφτηκε πίσω από ένα βιτιοφόρο και κατέβηκα, έτρεξα σαν τρελλή και την πήρα και φύγαμε. ήταν άσχημη εμπειρία!

  3. Aαααα χα χα χα χα!!!
    Για την αδερφή σου εννοώ!!!
    Άκου του πέταγε τα μήλα, τέλειο!!

    Εγώ έχω κάνει αυτό με τα γαριδάκια που γράφτηκε από πάνω.
    Λένε πως οι τύπι αυτοί, δεν είναι καθόλου, μα καθόλου επικίνδυνοι!

    ΥΓ: Όντως, ευτυχώς που δεν έτυχε στη μικρή.

  4. χμμμχμμμχμμμχμμχμχμχ

    νομίζω, αν μου πέφτει λόγος, πως προτιμώ το παλιό outfit του βλογ σου…
    τούτο δω είναι πολύ μπλε και χωρίς ιδιαίτερο «χαρακτήρα», εν αντιθέσει με την ιδιοκτήτρια του βλόγ!

    Άρχισαν τα σχολεία σας;
    φιλιά

Σχολιάστε

