Ιδιαίτερα μαθήματα

Αρχισαν τα σχολεία και μαζί ξεκίνησαν τα ιδιαίτερα μαθήματα των εγγονιών μου.. Ο εγγονός που πάει τώρα Β’ Γυμνασίου, όταν τελειώνει το σχολείο γρηγορεύει για το σπίτι γιατί μετά τις 5.00 αρχίζει η περιφορά των δασκάλων, μία για Αγγλικά, μία για Γαλλικά, ένας για Μαθηματικά, άλλος για φυσικοχημεία και μία για Αρχαία. Και αυτό γίνεται τώρα που αρχίζει η χρονιά. Το παιδί δεν είναι πάτος, πέρυσι κανονικά πέρασε τη τάξη με 16 και κάτι. Δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζεται τόσα ιδιαίτερα. Ως τώρα δεν μίλαγα, ο Μάρκος και η Α, ότι θέλουν ας κάνουν.
Τώρα όμως που μου είπαν ότι η δασκάλα των αρχαίων δεν θα ξανάρθει σπίτι αλλά θα πηγαίνει ο μικρός στο δικό της (στου διόλου τη μάνα) έφριξα. Για να πάει στο σπίτι της πρέπει να παίρνει λεωφορείο μακριά απο το σπίτι μας και να πηγαίνει 1 ώρα διαδρομή!! και νύχτα-βροχή-χειμώνας, να χάνει 3 ώρες για τα αρχαία..που είναι και καλός!! Χάθηκαν οι δάσκαλοι πιο κοντά στο σπίτι; Ρώτησα. Και μου είπε η Α ότι «έχει συνηθίσει με αυτή τη δασκάλα, «την πάει» και μαθαίνει απο αυτήν» και «κάποιος θα τον πηγαίνει στο μάθημα είτε εγώ είτε ο Μάρκος, και αφού είσαι σωφερίνα μητέρα, εσύ να τον πηγαίνεις».
Κοκκίνησα απο την αυθάδεια αλλά της το αντιγύρισα..»καιρός να μάθεις να οδηγείς κόρη μου, να είσαι και ανεξάρτητη»

Φουρκισμένη έφαγα πολλά ρεβύθια το απόγευμα που τα είχα φτιάξει και τώρα έχω φούσκωμα. «Τι ανακατεύεσαι;» με ρώτησε ο Β, «αφού ξέρεις ότι καμαρώνει η Α για τον αριθμό των δασκάλων που μπορεί και πληρώνει στις φίλες της..»
«Μα θα κουτιάνουν τα μικρά με όλη αυτή τη πίεση, θα βλέπουν βιβλίο και θα φεύγουν τρέχοντας..βρε Β μου, τι παιδαγωγική του κώ..είναι αυτή!! »
«Κάτσε ήσυχη και μη σε νοιάζει» Ετσι κι αλλιώς ο εγγονός σπρώξε-σπρώξε βγάζει τις τάξεις, ίδιος ο πατέρας του.
Αστους! Να κουρεύονται! Τους άφησα και την έπεσα στα ρεβύθια.

8 thoughts on “Ιδιαίτερα μαθήματα

  1. Κάποτε έκανα ιδιαίτερα αγγλικών σε ένα παιδάκι τετάρτης δημοτικού. Η μάνα του, μια νευρωτική σκρόφα, ήταν συνέχεια από πάνω μας στο μάθημα και δεν το άφηνε να αρθρώσει λέξη. Συνήθως μετά το δικό μας ιδιαίτερο, τον περίμενε η θεία του που ήταν μαθηματικός και μετά άλλα ιδιαίτερα, ακόμη και στην ιστορία τον έστελναν ιδιαίτερο. Κι ο μικρός ήταν και καλός μαθητής! Το πιο απίστευτο το έζησα μια Παρασκευή πριν την τελευταία Κυριακή των Αποκριών, όταν τελειώνοντας το μάθημα, ο μικρός άρχισε να μου περιγράφει τη στολή που θα έβαζε την Κυριακή στο πάρτυ που γινόταν στην πλατεία της περιοχής. Θυμάμαι είχε αγοράσει μια στολή Spiderman. Τότε γυρίζει η μάνα του και τι του λέει ουρλιάζοντα;; «Οχι Αντώνη, δεν μπορείς να πας την Κυριακή στην πλατεία, αφού έχεις επαναληπτικο διαγώνισμα ιστορίας την Τετάρτη!». Έφριξα θεία Λένα, έπαθα εγώ πλάκα, λες και μιλούσε για μένα. Από τότε τους σιχάθηκα τελείως τους γονείς αυτούς. Ευτυχώς μερικούς μήνες μετά σταμάτησε το ιδιαίτερο, γιατί τον έστειλαν σε φροντιστήριο, τους ήρθε πιο οικονομικό κι έπαψα κι εγώ να υποφέρω με το παιδί. Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να μην το λυπάμαι κάθε φορά που σκέφτομαι τι να έχει απογίνει με τέτοια μάνα.

  2. «Γειά σου Λένα», βρίσκω τα σχόλιά σου λίγο δυσάρεστα. Αμα δεν σου αρέσουν τα γραφτά μου ή το σουλούπι της σελίδας, μη την επισκέπτεσαι. Οι πολιτικές μου πεποιθήσεις αφορούν μόνο εμένα.

  3. Καλησπέρα Κοκκινοσκουφίτσα μου και καλό μήνα. Θα πρέπει να ήταν κόλαση το ιδιαίτερο πρός το παιδάκι αυτό, να έχεις τη μητέρα του δίπλα. Και γιατί ήταν δίπλα, αστο το παιδί με τον δάσκαλο, να αφομοιώσει..Με τέτοια μάνα..να το λυπάσαι το καημένο το παιδί. Βλέπω ομοιότητα συμπεριφοράς της μάνας του με την Α, ευτυχώς αυτή δεν επεμβαίνει στο ιδιαίτερο, δυστυχώς όμως πιέζει και γανώνει το κεφάλι του παιδιού με ένα σωρό άχρηστα, σε σημείο να βλέπει το σχολείο-βιβλία-μάθηση σαν αγγαρεία. Μόνο game boy, τσάρκες με φιλαράκια και τηλεόραση. Οι γονείς χαλάνε τα παιδιά!

    Πέρα απο τα ιδιαίτερα που κάνουν στον μικρό, υπάρχει και το θέμα «λυσάρι» που οι ίδιοι οι γονείς του, του αγόρασαν ΟΤΙ ΛΥΣΑΡΙ-ΒΟΗΘΗΜΑ έχει βγεί στο εμπόριο για τα μαθήματά του.. αυτό με έβγαλε εντελώς απο τα ρούχα μου και έφαγα και τα υπόλοιπα ρεβύθια με αποτέλεσμα όλο το βράδυ να κάνω βόλτες. Λυσάρι για τα μαθηματικά-φυσική-χημεία, βοήθημα για αρχαία, νέα.. Βοήθημα και για τα θρησκευτικά!!! Ελα Χριστέ μου, 5 ιστοριούλες είναι να μάθουν τι βοήθημα και πρασινάλογα!!!

  4. Για την ιστορία και για να το αναφέρεις ως επιχείρημα:
    Όλο το Γυμνάσιο και το Λύκειο το έβγαλα με 16 και πλην της τρίτης Λυκείου που έφθασα το 18 λόγω δέσμης. Στα μόνα μαθήματα που έκανα ιδιαίτερο ήταν σε αυτά που δυσκολευόμουν και πάλι με εξαίρεση την τρίτη λυκείου όπου χρειάστηκα λίγη ενίσχυση αρχαία και λατινικά. Αποτέλεσμα; Μπήκα στο ΦΠΨ της Φιλοσοφικής που ήταν η πρώτη μου επιλογή…τόσο απλά 😉

Σχολιάστε

