Γιωρίκας

Ανοιξα το παράθυρό μου σήμερα στις 6.30 το πρωϊ, γιατί τόσο νωρίς ξυπνάω, και με έπιασε ένα αγιάζι, ένας αγέρας ψυχρός. Δεν είχε χαράξει ακόμη, όλα ήταν μαύρα και απειλούσαν με αντάρα. Αναψα τα φώτα και πήγα στη κουζίνα να ψήσω καφέ. Δικό μου γιατί ο Β κοιμάται ως τις 10.00. Ξενυχτάει τις νύχτες στη τηλεόραση που έχουμε στο σαλόνι..κάθεται και βλέπει ταινίες και κατά τις 4.00 γέρνει να κοιμηθεί. ΄Πίνω τον καφέ και διαβάζω τις σημειώσεις που κράτησα όλες αυτές τις μέρες..να τις σταχυολογίσω στο μυαλό μου πρίν τις ακουμπήσω στη λευκή κόλλα του υπολογιστή.
Δύο απανωτά κουδουνίσματα στο κινητό μου..είναι το σύνθημα ότι φύγανε τα παιδιά. Το πεδίο ελεύθερο για να κατέβω. Το μηχάνημα με περιμένει ανοιχτό σ’ αυτή τη σελίδα.
Μέχρι τις εκλογές είμασταν στην Αθήνα, είχαν όμως πέσει κάτι δουλειές και όλο ανέβαλλα να γράψω..ας έρθουν οι εκλογές σκεφτόμουνα, να τα πώ όλα μαζί.. και τελικά πέρασαν τόσες μέρες.
Μου άρεσε που βγήκε ο Γιωρίκας παρόλλο που διαφωνούσα με τη πολιτική του μπαμπά του. Να δώσει νέα πνοή στη στασιμότητα του Κωστάκη που πέτυχε το αδιανόητο, να προκηρύξει εκλογές νωρίτερα και να χάσει παταγωδώς. Αφού βλέπεις ότι δεν σε θέλει η πλειοψηφία, γιατί βάζεις το κεφάλι σου στο τορβά; Μήπως είσαι (και) βλάκας; Ποτέ μου δεν τον κατάλαβα αυτόν τον άνθρωπο..απο την αρχή τον παρακολουθούσα πώς κινιόταν, πώς πήγαινε, τι έλεγε, τι δεν έλεγε..είχε μία αδιάφορη φάτσα σαν αγουροξυπνημένη και μάλλον έτσι ήταν..δεν καταλάβαινε γιατί βρισκόταν εκεί.. γιατί τον ξυπνήσανε και του ανάθεσαν ευθύνες..τι τον ένοιαζαν αυτόν, πέρα απο τις ξανθούλες του (υπήρχε υποψία ότι προτιμούσε τις ξανθές) και τα μωράκια του.. και τα παιχνιδάκια του..
Και περίμενα τον Γιωρίκα να έρθει να δώ τι καινούργιο θα φέρει. Και έφερε τα πάνω κάτω. Μα πότε να προλάβει, βρε Λενα μου, θα με ρωτήσετε, ούτε 20 μέρες δεν είναι στην εξουσία ο χριστιανός, και όμως.. μας ήρθαν τα πάνω κάτω. Σήκωσε μπαϊράκι ο Μάρκος και η Α, να κάνουν αίτηση για να αναλάβουν μεγάλα πόστα σε υπουργεία. !! Οχι ίσως για εκείνο του Γεν. Γραμματέα, αλλά άλλων θέσεων. Μας το ανακοίνωσαν και νομίσαμε ότι μας κοροϊδεύουν.
Ελα Θεέ μου, η Α τι στην ευχή στέλεχος θα γίνει, στο υπουργείο Παιδείας να πάει, που δεν μπορεί να κουμαντάρει τα ίδια της τα παιδιά; H στο Ηθών, χαχα! μη τρελλαθούμε εντελώς!
Αμ ο άλλος, ο Μάρκος..πρώτος λουφαδόρος, ωραίος και σέξυ λουφαδόρος, ιδανικός διευθυντής του Δημοσίου, να δίνει το πράσινο φώς. !
Σοβαρολογούν. Ετοιμάζουν τα βιογραφικά τους και ψάχνουν για ανθρώπους να τους δώσουν συστατικές επιστολές..
Γιωρίκα μου, αυτό με τις αιτήσεις, το σκέφτηκες καλά; Ολοι οι άχρηστοι θα κάνουν απο μία..θα βαρεθείς να σταχυολογείς..μαργαριτάρια..ώσπου να καταλήξεις..σε γνωστούς σου..που τους γνώρισες στη πορεία της ζωής σου, ετσι δεν είναι;

One thought on “Γιωρίκας

  1. Λένα μου,
    καλημέρα. Κατ’ αρχάς θέλω να σου πω ότι συμφωνούμε, σ’ ένα ακόμα θέμα. Στο ότι δεν πολυσυμπαθούμε τον αείμνηστο πατέρα του Γιωρίκα!! Κι εγώ μια από τα ίδια. Να φανταστείς ότι θεωρώ το Γιωρίκα πιο έντιμο από τον πατέρα του.
    Τώρα ως προς το θέμα της αποστολής βιογραφικών από το Μάρκο και την Α. Άντε, με το καλό και αν πετύχουν, θα έχεις και τα μέσα! Χα χα χα χα!!

Σχολιάστε

