Ευχές και άλλα

Δεν μπόρεσα να ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά γιατί..κόλλησε η σελίδα μου εδώ με κάποια πράγματα που κιατέβασα και δεν μπορούσα να τη ξεκολλήσω..με αποτέλεσμα να αποτανθώ για βοήθεια..βοήθεια που ήρθε καθυστερημένη, λόγω του φόρτου των ημερών. Ας πρόσεχα. Που ήθελα και πειραματισμούς ηλεκτρονικούς στην ηλικία μου. Νάτα μας! Τέλος καλό, όλα διορθώθηκαν έχασα όμως το Χριστουγεννιάτικο στυλάκι..μου έβαλε καλοκαιρινές ομπρελλίτσες..

Ζουμερές οι φετεινές γιορτές κι ας μη τελείωσαν ακόμη. Εφυγε η Βασούλα για το νησάκι της, να δεί τους γονείς της και άδειασε το σπίτι. Τη συνηθίσαμε αυτούς τους 2 και κάτι μήνες που είναι μαζί μας..σαν φτεράκι να φεύγει το πρωϊ, αφού πάρει το πρωϊνό της (της αφήνω στρωμένο το σερβίτσιο της αποβραδύς) και το απόγευμα που γυρνάει, μας φέρνει πράγματα..φαγώσιμα..τούτο απο τη μία λαϊκή, κάτι απο έναν ψαρά..καμμιά φορά και τίποτα, μόνο ένα μπουκετάκι εποχιακά λουλουδάκια..»μη σκορπάς τα λεφτουδάκια σου για μάς» της λέω, «φύλαξέ τα για σένα», δεν με ακούει..χαίρεται, προσφέροντας. Καλόκαρδη και γενναιόδωρη ψυχούλα. Τρώμε μαζί της και μιλάμε για 1001 θέματα, και για τη δουλειά της. Δέσαμε σαν να ήτανε και εκείνη ένα απο τα παιδιά μας..καμμία σχέση με τη ξιπασιά της αδελφής της..δεν μοιάζουν καθόλου. Εφυγε λοιπόν για τις γιορτές και άδειασε η κάμαρή της..άδειασε και το σπίτι μας. Να περάσει καλά και να γυρίσει..

Δεν μαλώσαμε πολύ στα 3 τραπεζώματα που έγιναν ως τώρα, περίεργο! Πολύ περίεργο! Ανήμερα τα Χριστούγεννα φάγαμε στου γιού μου του Πέτρου, εκεί ποτέ δεν μαλώνουμε..είναι η προσωπικότητα τέτοια της νύφης μου και του γιού μου που κανείς δεν κοτάει να πεί κάτι..μόνο η ανόητη η Ά άρχισε κάτι να λέει για καρκίνους και κολονοσκοπήσεις..αλλά της τόκοψε η Μ «απαγορεύονται θλιβερές κουβέντες με το φαγητό. Μόνο ευχάριστα θέματα» και το βούλωσε.. Με τίποτα δεν μαθαίνει.. Μετά το φαγί βέβαια τσακώθηκε με τον αδελφό μου για τον Εμφύλιο!! Τι βλακείες έλεγαν δεν λέγεται. Ολοι έχουν άποψη, ιδιαίτερα εκείνοι που δεν πολέμησαν. Εξω απο το χορό, πολλά τραγουδια λέμε. Ο Β που πολέμησε τότε δεν εξέφερε γνώμη..σιγά μη κάτσει να σκάζει..με τις ανοησίες που άκουγε..βοηθούσε τη νύφη μου στη κουζίνα και στο σερβίρισμα. Τη χοντράδα βέβαια η κα Π τη πέταξε..μου είπε σε μία στιγμή «καλύτερα να πεθάνει πρώτος ο άντρας σου Λένα μου, γιατί αν φύγεις εσύ..γρήγορα θα σε αντικαταστήσει με καμμιά Ρωσίδα/Ουκρανή/Μολδαβή όπως και ο αδελφός του..είναι το γονίδιο» την αγριοκύτταξα, ειπα να της φέρω τη τούρτα στα μούτρα..αλλά μετά άσε είπα μη λερωσω τον καναπέ των παιδιών, αυτά δεν φταίνε σε τίποτα.. Το σημειώνω στο καρνέ των καρφιών..θα επανέλθω επ’ αυτού!

Τώρα έχω μπροστά μου 3 ακόμη τραπέζια, το δικό μου τη παραμονή, της κας Π ανήμερα πρωτοχρονιά και της Φοφώς τα θεοφάνεια..Ακονίζουμε τις σπάθες μας.

Να ευχηθώ καλές γιορτές..καλή χρονιά με υγεία

8 thoughts on “Ευχές και άλλα

  1. καλά να περάσετε Λένα μου, με υγεία στην καρδιά και στο σώμα και για τις ανοησίες, μη χολοσκάς: αυτοί που τις λενε, έχουν το προβλημα.

    καλά να ειστε
    και τις ευχές μου στέλνω 🙂

  2. Λένα μου γλυκιά,
    χαίρομαι που ταιριάξατε με τη Βασούλα και περνάτε όμορφα.
    Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχετε με υγεία και χαρά.
    Υ.Γ. Χριστουγεννιάτικα μου φαίνεται κάπως το σκηνικό με την παραλία και τις ομπρέλλες που έχεις πάνω πάνω. Χα χα χα!!!

  3. τελειο το σκηνικό με τις ομπρέλες…σάμπως καλοκαίρι δεν έχουμε σχεδόν; να εγώ τώρα θα πάω με κοντομάνικη ζακέτα στο σούπερμάρκετ.
    Καλή χρονιά Θεία Λένα. Να ‘σαι πάντα γερή και με πολλα πετυχημένα καρφιά, όπου χρειάζονται, και γλυκά του κουταλιού για τους/τις λοιπούς/λοιπές!
    Σε φιλώ

Σχολιάστε

