Εκμεταλλευση

Απο χθές ακούω στη τηλεόραση για τα επεισόδια και τα έκτροπα που γίνανε στην Αθήνα, εξαιτίας των μέτρων περικοπής της Κυβέρνησης. Πεταχτήκανε οι δημόσιοι υπάλληλοι έντρομοι στους δρόμους, μη χάσουν έστω 1 πόντο απο τα κεκτημένα. Δεν τους κατηγορώ. Ομως πάντα ο λαουτζίκος τη πληρώνει, απο ανέκαθεν.  Δεν είδα να μειώνουν τους μισθούς των βουλευτών, των πολιτικάντηδων του κόμματος, των διευθυντών των ΔΕΚΟ, των υπουργών, των στελεχών που παίρνουν απο 8 χιλιάρικα και πάνω. Οχι αυτοί είναι υπεράνω. «Αυτοί μας πληρώνουν τις πολιτικές μας καμπάνιες, κυρά μου ΑΣΤΟΥΣ αυτούς«. ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ του κερατά! ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ, ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΛΗ ΜΟΥ.

Φτάνουμε στον άξιο αγωνιστή Μανώλη Γλέζο. Που κάποιο εξυπνο κόμμα τον έπεισε να συμμετέχει για την ανάρτηση πανώ στη Βουλή! ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ επετράπει η ανάρτηση οποιουδήποτε πανώ στη Βουλή, ε;  Πείτε μου γιατί όσο και να σκαλίζω τη μνήμη μου, δεν το θυμάμαι! Σκέφτηκαν τα τσιπράκια να τον καλέσουν (90 ετών άνθρωπο) ώστε η ανάρτηση να έχει ιστορική αξία – μόνο που ξέχασαν τον παράγοντα άνθρωπο. ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΡΕΧΑΝ τον παπού, στην ηλικία που ήταν να χτυπιέται με τα ΜΑΤ;  ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ και των παλιών αγωνιστών που με την αξία τους ανδραγάθησαν…και με κόστος . Του ρίξανε χημικά στο πρόσωπο. Ο λαός χτυπιέται για το έγκλημα. Και δεν σκέφτεται το απλούστερο. Τι στην ευχή έκανε ο παπούς να προκαλεί, τη δική του καταστροφή; Aς πάω και εγώ που έχω κάνει εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς, υποβασταζόμενη απο τις νύφες μου να πετάω πέτρες στον Αγνωστο Στρατιώτη ή να φτύνω τα μούτρα των ΜΑΤ. Μετά να κατηγορήσω όλο τον κόσμο εκτός απο την βλαμμένη εμένα, για τα σπασμένα μου κόκκαλα. ΑΜΑ ΔΕΝ έχεις τα κότσια (και τα πόδια), δεν βγαίνεις στη μάχη. ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ της ιδέας του Γλέζου απο τον Σύριζα. Δεν είναι συγκρίσιμος ο ηρωισμός του Μ. Γλέζου που κατέβασε τη σημαία των Γερμανών με το χ πανώ του ΣΥΡΙΖΑ. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ. Ντροπή σας!  

Κάποτε πρέπει να ξυπνήσουμε. Μετά τις προχθεσινές ανακοινώσεις των μέτρων, όλο το ραδιόφωνο γέμισε με διαφημίσεις φτήνιας. Τα καταστήματα κάνουν προσφορές 50% στα εποχιακά και 20-30 % σε όλα τους τα είδη. Η εταιρεία πετρελαίων SHELL μειώνει τις τιμές της. Οχι δεν τα κάνουν αυτά λόγω κρίσης. Απλά επειδή ο δημόσιος τομέας στη χώρα αποτελεί το 50% της αγοραστικής δύναμης, μειώνουν τα μαγαζιά της τιμές ώστε να συνεχίζετε ο τζίρος τους. Καθώς φαίνεται έχουν τεράστιο περιθώριο ώστε και να κάνουν  εκπτώσεις επί εκπτώσεων και να κερδίζουν. ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ και των γονέων.

Ξυπνείστε παιδιά μου. Η Αμερική οργάνωσε τη κρίση για να χτυπήση το Ευρώ. Και χρησιμοποιεί τη ψωροκώσταινα σαν πολιορκητικό κριό.

7 thoughts on “Εκμεταλλευση

  1. ξέρεις ό,τι γενικά συμφωνώ μαζί σου αλλά στο συγκεκριμένο δεν έχεις δίκιο. Ο Μανώλης ήταν, είναι και θα είναι πάντα στην πρώτη γραμμή των αγώνων γιατί έτσι θέλει ο ίδιος. Και καλά κάνει, λέω εγώ. Και δεν είναι ο μόνος. Όταν οι συνταξιούχοι κατέβηκαν στον δρόμο έφαγαν επίσης ξύλο και χημικά. Μήπως να πούμε και σ’αυτούς πως κακώς κατέβηκαν;
    Η Βουλή και το περιστύλιό της είναι δημόσιος χώρος και το αν δεν έχει μπει ποτέ πανό εκεί είναι μάλλον γιατί ποτέ πριν δεν είχαμε φτάσει να συζητάμε για τέτοια εξαθλίωση σαν αυτή που θα μας οδηγήσουν αυτά τα μέτρα. Καλά έκαναν και βάλανε το πανό, είναι το λιγότερο που μπορείς να κάνεις όταν μέσα συζητιέται ένα τέτοιο θέμα και έξω γίνεται πορεία. Αν σέβεσαι τον εαυτό σου δηλαδή σαν βουλευτής ή βουλευτίνα της αριστεράς. Ο Γλέζος είναι μέλος της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είναι ένας γέρος που τον έφεραν από το σπίτι του για να μετάσχει σε μια «παράσταση». Και όταν είδε την σύλληψη ενός διαδηλωτή έτρεξε για να παρέμβει ώστε να απελευθερωθεί. Όπως έκανε πάντα!
    Γι’αυτό θα τον τιμώ και θα τον εκτιμώ πάντα, ακόμα κι αν με αρκετά απ’ όσα λέει κατά καιρούς διαφωνώ!

  2. Διαφωνώ μπαλλόνι για την ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ που κοντεύει να γίνει τσίκλα στο στόμα των κομμάτων..που προκειμένου να στηρίξουν «τον αγώνα τους» όποιον αρχηγό κι αν έχουν θα θυσιάσουν ΚΑΙ τον Γλέζο και τους συνταξιούχους..να τις φάνε αυτοί. Να πάει ο Τσίπρας να τις φάει. Να σταθεί μπροστά και να φτύσει τα ΜΑΤ, να τον κάνουν του αλατιού αν του βαστάει! Οχι να κρύβονται πίσω απο τον Γλέζο! ΝΤΡΟΠΗ!

  3. εκεί ήταν. Αν δεις δίπλα στον Γλέζο στη φωτογραφία ήταν η Ηρώ Διώτη, η 27χρονη βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ. Δες τα βίντεο και θα δεις πως τους διαλύσανε. Και ο Μανώλης ξαναέτρεξε μπροστά.

    Και ο αγώνας καλή μου Θεία Λένα δεν είναι κανενός κόμματος…
    είναι όλων μας για την ζωή μας. Μακάρι να έχω τα κουράγια αυτών των ανθρώπων όταν θα φτάσω την ηλικία τους. και ο αγώνας για την αξιοπρέπεια δεν κοιτάζει ηλικίες! Αυτό ξέρω εγώ!

  4. Οταν κάποιοι αγωνίζονται εναντίον του κράτους που προσπαθεί να μη πτωχεύση βάζοντας τα γεροντάκια μπροστά..ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ το λέω αυτό.
    Τα έχω δεί απο τη καλή και απο την ανάποδη τα κόμματα, ξέρω εγώ. Οταν είναι για τους ψήφους..τρέχουν να με σώσουν. Αν φάω μία μπουνιά και μου σπάσουν τον ώμο..χαιρέτα μας τον πλάτανο.
    Τα μέτρα του ΓΑΠ είναι μονομερή. Η θα χτυπηθούμε όλοι ή κανένας.
    Συνεχίζω να διαφωνώ για την ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ.

  5. Ναι εχεις δικιο ,η Αμερικη θα κανει τα παντα κατα του ευρω,τα υπολοιπα ειναι ‘παραπλευρες απωλειες’επειδη ολα δεν μπορουν να σκηνοθετουνται στην εντελεια..
    Οχι ειναι αδικο ενα ‘συμβολο’ οπως ο Γλεζος να καταληξει στο νοσοκομειο, επειδη καλως ‘η κακως ηταν εκει..

  6. Καλημέρα Λένα μου.
    Έχω ακριβώς τις ίδιες επιφυλάξεις με σένα για την υπόθεση Γλέζου. Από τη μια λέω ότι κακώς «ψέκασαν» από τόσο κοντά ένα γέρο άνθρωπο και από την άλλη σκέφτομαι ότι εντάξει τον τιμήσαμε αρκετά το Γλέζο για την ηρωική πράξη του, είναι καιρός να πάψει να επιδιώκει με κάθε τρόπο τη δημοσιότητα. Γιατί νομίζω ότι περί αυτού πρόκειται.

Σχολιάστε

