Πασχαλινά

Εχω πολλές ιδέες για το Πάσχα, τι να ετοιμάσω για τα παιδιά και τα εγγόνια μου που παρόλλο που ο ένας είναι στο Γυμνάσιο και η μικρή στην εκτη Δημοτικού, παραμένουν παιδάκια στα μάτια μου.

Λέω να τους κάνω πασχαλινό αρνάκι..γλυκό. Αντί για σούβλες θα βάλουμε κρέμες και ζάχαρες. Μία φίλη μου έδωσε την ιδέα.

Παίρνουμε κατ’ αρχήν μία απλή συνταγή για κέικ και φτιάχνουμε ένα  αρκετά μακρύ. Το ψήνουμε στο φούρνο κανονικά. Πλάθουμε λιωμένη σοκολάτα με τριμμένα μπισκότα Marie  ή και πτι μπέρ. Κάνουμε μία μακρόστενη μπάλα που να μοιάζει με κεφάλι-μουσουδάκι.. Τη βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει.

Οταν το κέικ έχει κρυώσει το βάζουμε σε ένα πιάτο και κολλάμε στο τέλος το κεφάλι-μουσούδι αρνιού. Μετά είναι θέμα επιλογής. Η θα το σκεπάσετε εκ νέου με σοκολάτα και θα γίνει μαύρο αρνάκι, ή με ένα κορνέ θα το γεμίσετε με σαντιγύ κατσαρή.. και θα γίνει ένα άσπρο αρνάκι. Τα αυτιά μας είναι ψεύτικα απο χαρτόνι.. Για να δούμε πώς θα βγεί..θα το κάνουμε αύριο..

3 thoughts on “Πασχαλινά

  1. Μιαμ μιαμ,ωραιο ..ακουγεται και φαινεται..και για αλλαγη ωραια θα ηταν να το τρωγαμε….εννοειται μετα απο ολα τα πατροπαραδοτα που εχουμε να φαμε.
    Α! να μην ξεχασω,θεια Λενα, δεν ‘φημιζομαι για την εξυπναδα μου’,καποιος φιλος προσπαθησε να μου ανοιξει σελιδα,αλλα τελικα προτιμω να γραφω στων αλλων.

Σχολιάστε

