Καλή Ανάσταση

Ισα που προλαβαίνω να γράψω 2 λόγια. Αύριο θα φύγουμε για την εξοχή, με 2 αυτοκίνητα. Μαζί με τον Πέτρο, στο ένα και εμείς μαζί με την αδελφή μου τη Φοφώ και τον άνδρα της στο άλλο. Εγώ ήθελα να φεύγαμε το Σάββατο, να φέρω και το αρνί, τα παιδιά όμως όχι, μας έκαναν καυγά να πάμε όλοι μαζί απο Τετάρτη!! Πάτησα πόδι, δεν πηγαίνω, δεν πηγαίνω. Θέλω κατ αρχήν να φτιάξω τα μαλλιά μου, να βάψω τα αυγά και μετά να φύγω. Η Φοφώ παίρνει διουρητικά, οπότε η πρωϊνή αναχώρηση αποκλείεται. Ετσι θα φύγουμε αύριο μεσημέρι. Και ό,τι ωρα φτάσουμε.

Μας κλείσανε ξενοδοχείο, όχι μέσα στη κύρια πόλη, σε έναν οικισμό κοντά, όχι ακριβό, έναν ύπνο και ένα μπάνιο θα κάνουμε. Εχει και εκκλησία στο προαύλιο του ξενοδοχείου, ευτυχώς για να πάω για τα Ευαγγέλια. Καλό αυτό. Εχει και ασανσέρ, ας είναι διόροφο.

Μόνο που δεν θα έχω το αρνί μαζί μου. Να το πάρουμε λέει απο εκεί. Τι σκατά αρνί πετσί, ή προβατίνα θα βρούμε δεν ξέρω..ό,τι θέλει ας γίνει. Εχω να φτιάξω γεμιστά απο σήμερα και να πάω σουπερμάρκετ αύριο..τρεχάλα.

Σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

One thought on “Καλή Ανάσταση

  1. Κ Α Λ Η Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η, θεια Λενα
    και σε ολη την τρελοπαρεα σου.
    MEMO- επειδη ολα ‘η παχαινουν ‘η πειραζουν, φατε τα παντα αλλα απο λιγο..

Σχολιάστε

