Επεισοδιακή γιορτή

Το να έχουμε γιορτή στο σπιτικό μας, να μαζευτεί το σόϊ και να μη τσακωθούμε..είναι θαύμα..Πάντα γίνεται κάτι και αρπαζόμαστε. Γιατί φέτος η γιορτή μου να αποτελέσει εξαίρεση;

Επεφτε Παρασκευή η γιορτή..και ποιός δεν ήρθε. Ηρθαν συγγενείς, ήρθαν φίλοι, ήρθε και ο αδελφός μου απο τη Λάρισα που μένει..Με τη γυναίκα του βεβαίως αλλά χωρίς τους γιούς του : ο ένας έχει μπαρκάρει σε φορτηγό, ο άλλος κάνει το στρατιωτικό του..στο Ναυτικό = λίγη δουλειά, πολλές δεξιώσεις.. Μου κακοφάνηκε που τον είδα..ήθελα να περάσουμε ήσυχα τη γιορτή μου, χωρίς παρατράγουδα. Οταν είμασταν μικρά μαλώναμε, ενοχλούσε την αδελφή μου – της έλεγε ότι τόσο όμορφη που είναι κανέναν τυχάρπαστο θα πάρει και εκείνη ξεσπούσε σε μένα δέρνοντάς με, ενοχλούσε τη μαμά μας γιατί φερόταν άσχημα και εκείνη τον έδερνε, ενοχλούσε εμένα, με πρόδιδε όταν έβγαινα ραντεβουδάκι με τον Β..μόνο τον μπαμπά φοβόταν και τη ζώνη του.  Δεν τον έδερνε αρκετά ο πατέρας, κι άλλες έπρεπε να φάει για να μάθει να το βουλώνει και να μη φυτρώνει εκεί που δεν τον σπέρνουν.

Μου χάλασε τη γιορτή μου ο γάϊδαρος. έφαγε τα γλυκά και τα διάφορα που είχα ετοιμάσει, ήπιε και λίγο παραπάνω και άρχισε να λέει βλακείες. Τις αποψεις του για το ΔΝΤ, (σκασίλα μας – ο καθένας έχει και απο μία άποψη πλέον) αλλά και να επιτίθεται σε όποιον του αντιμίλαγε. Την αρχή την έκανε στον εγγονό μου που όταν τον ρώτησε τη γνώμη του (14 ετών είναι ο μικρός) και του είπε ότι » δεν ενδιαφέρομαι για πολιτικά, είμαι μικρός», έβρισε ο βλάκας το παιδί και απο πάνω, το τι το  είπε, απο τσογλάνι μέχρι Τουρκόσπορο..!!! Το παιδάκι μας! Παγωμένοι άκουγαν οι γονείς του παιδιού μόνο η Φοφώ σηκώθηκε και του έβαλε τις φωνές «είσαι μεθυσμένος και δεν ξέρεις τι λές» και κάπως μαζεύτηκε..και μετά τσακώθηκε με τον άνδρα μου..προδότη τον είπε, φασίστα!!, βλάκα-ηλίθιο, κλπ, φούσκωνε ο Β, ξαναφούσκωνε..φοβήθηκα μη του έρθει κι άλλο εγκεφαλικό, κρατούσα ένα ποτήρι κρύο νερό και Φλάααατςςςς! το πετάω στη μούρη του αδελφού μου μπάς και συνέλθει. Και έμεινε ξερός. Αφωνος σαν τη συναγρίδα. Και κανείς δεν γέλασε γιατί κατάλαβαν ότι το κατάβρεγμα ήταν πράξη σωτηρίας.

Σηκώθηκε μετά, πήγε στο μπάνιο και σφούγγισε το πρόσωπό του και τα ρούχα του. Γύρισε πίσω ήρεμος και κλαμμένος. Ζήτησε συγνώμη απο όλους, τον εγγονό μου που τον είπε Τουρκόσπορο και τον άνδρα μου..και απο μένα φυσικά. Μετά ανοιξε τη πόρτα και βγήκε.  Δεν πήγε στο ξενοδοχείο του, κάθισε στον κήπο της πολυκατοικίας και αναλογιζόταν..

Μια χαρά καθότανε στη Λάρισσα, τι το ήθελε;