Γενέθλια

Φέτος γιόρτασα τα γενέθλιά μου στο Ντουμπρόβνικ.  Στο να πρωτοτυπείς, δεν υπάρχει ηλικία. Υπάρχει διάθεση, κάποια λεφτουδάκια στη πάντα (φάτα τώρα που τάχεις..στο μέλλον έχει ο Θεός) . Ετσι το καλοκαιρινό ταξείδι του συλλόγου μας το κανονίσαμε έτσι ώστε να συμπέσει με τα γενέθλιά μου (11 Ιουνίου).  Για να σπάσουμε τη μονοτονία της καθιερωμένης γιορτής στο σπίτι.  Γιορτής που την κάναμε και για την εγγονή που γεννήθηκε την ίδια μέρα με εμένα.  Με ένα σμπάρο 2 τούρτες-τρύγονια. Μόνο που μετά το περσινό μου πέσιμο, ο γιατρός μου ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να κουράζομαι μαγειρεύοντας για 40 νωματαίους και φτιάχνοντας τούρτες.. Πέρυσι δεν γιόρτασα, ήμουνα με χέρι-ώμο στο γύψο. Τα χριστούγεννα που είπα να κάνω κάτι..πέθανα απο τη κούραση και μου έπεσε η πίεση. Ζαλίστηκα και λιποθύμησα. Και ο γιατρός μου έβαλε τις φωνές.  Αν θέλω να ζώ καλά πρέπει….πρέπει…πρέπει… Τα κατάλαβα. Οτι τέρμα τα τραπέζια και η κούραση. Για να μου πούναι μπράβο. Τόσα μπράβο μάζεψα όλα αυτά τα χρόνια.. Τσουβάλια. Αστα τώρα και φεύγα.

Περάσαμε υπέροχα στην εκδρομή μας. Στο Ντουμπρόβνικ, είδαμε παλάτια, μοναστήρια, κάστρα, τείχη. Περάσαμε με καραβάκι και στα νησιά, στο Λόκρουμ, χβάρ..που είχαν λίγα σπιτάκια, αλλά μέσα στο πράσινο. Πήγαμε και στο Σπλίτ..πολλά τα σκαλιά, δεν τα ανέβηκα όλα..Στο ξενοδοχείο είχε και τοπικές λιχουδιές.. πάλι κιλά πηρα. Μετά πήγαμε και λίγο στο Μαυροβούνι..για 1 νύχτα..ωραίο το Κότορ, αλλά δεν έχει τρόπο να κάνει κανείς μπάνιο στη θάλασσα, δεν υπάρχουν προσβάσεις. Το γέλιο έγινε με τα χρήματα. Μερικά μαγαζιά δεχόντουσαν ευρώ, και τα ρέστα μας τα δίνανε στο τοπικό νόμισμα..γεμίσαμε κέρματα..τα οποια στο τέλος δώσαμε στα παιδάκια που μας πλησίαζαν για να αγοράσουμε bic!!!  Προχθές γυρίσαμε το βράδυ. Ηρθε η Μ και μας πήρε απο την αφετηρία του λεωφορείου. Μει τις βαλίτσες και τα δώρα μας, τυριά, λουκάνικα και προσούτο,, κάτι μπωλάκια απο κέρατο ελαφιού, σημαίες και λάβαρα, μαγνητάκια, μικροαντικείμενα, πήρα κάτι δαντέλλες και 4 μπουκάλια κρασί. 

H ελληνική πραγματικότητα μας υποδέχθηκε με πεσμένα μούτρα και νοσηρές σκέψεις. Η συνυφάδα μου δεν έκανε γιορτή στην εγγονή μου για τα γενέθλιά της..»που να τρέχουμε για τούρτες» μου είπε η τσιγκούνα. Ούτε τα δώρα της οικογένειας τα καταδέχτηκε κανείς. Η μικρή είναι στην εφηβεία, πότε κλαίει, πότε αποσύρεται και ονειροπολεί, αφτού πατάει το βόϊδι η μάνα της για να μας φτύσει άλλη μία φορά.

Αει στο καλό! Καλύτερα ήμουνα στη Κροατία. Εκεί τουλάχιστον είναι γνήσιοι.

4 thoughts on “Γενέθλια

  1. Το γρασίδι του γείτονα είναι πάντα πιο πράσινο. Παντού έχει ο κόσμος προβλήματα,δες το αισιόδοξα.
    Χρόνια πολλά κι ας πέρασαν τα γεννέθλιά σου!

  2. Πρωτα απ’ολα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με μπολικη υγεια.
    Ναι μην σκας για ολα ,μαζευε τα και κανε μικροαποδρασεις οσο ποιο συχνα στο επιτρεπει η τσεπη σου.Ο καθενας γιορταζει οπως θελει,αν θελει.

  3. δώστου να καταλάβει! τα προβλήματα και οι έγνοιες δεν έχουν τέλος, αλοίμονο αν τα βάλουμε σε πρώτη προτεραιότητα και αφήσουμε τον εαυτό μας παράμερα! έρχεται η ώρα που το πληρώνουμε αυτό! να είσαι καλά.

Σχολιάστε

