Λαβωμένο λιοντάρι

Μου λετε συνέχεια τι να κάνω, τι να έκανα, τι θα έπρεπε να κάνω. Στην ηλικία μου, τι όφειλα να κάνω.  Προσπαθείτε να με φέρετε στο φιλότιμο λόγω ηλικίας, «στην ηλικία σου μητέρα, δεν θα έπρεπε να τρέχετε αλόγιστα εδώ και εκεί», «στην ηλικία σας μητέρα έπρεπε να προσέχατε περισσότερο», «αν ήμουν ήμουν στη θέση σου μαμά δεν θα έβαζα τον εαυτό μου σε κίνδυνο», «βρε μητέρα, όλο προβλήματα φορτώνεσθε με τον μπαμπά»..

Εντάξει έπεσα και έσπασα το πόδι μου. Με χειρούργησε ο αδελφός του Β, ναί γέρος είναι, άνω των 65 ετών ο Θ. – ακόμη όμως χειρουργεί στον ιδιωτικό κλάδο. Το ΕΣΥ τον έβγαλε νωρίς έξω..εξαιτίας της πολιτικής του τοποθέτησης και κράτησε τον Κ, στη θέση του που δεν χειρουργούσε εδώ και χρόνια (τα κάνανε όλα οι βοηθοί-αυτός «τις δάφνες» έπαιρνε) αλλά ήταν γνωστός συνδικαλιστής… Ευτυχώς η ιδιωτική κλινική προσέλαβε τον Θ.,  δεν βρίσκουν τη τεράστια πείρα του καλή  για τη ναφθαλίνη, αντίθετα τον έχουν όπα-όπα και διδάσκει κιόλας φοιτητές. Πικρία για το Κράτος τους, μας, σας..αυτό που σας κληρονομούμε. Δεν θα μάθετε απο τα λάθη μας. Σας μεγαλώσαμε έτσι ώστε να βαδίσετε στα χνάρια μας.

Τα κατάφερα και ήρθα στο σπίτι της νύφης μου με το Π. Εκανα 20 λεπτά αλλά το πέτυχα. Τώρα έχω 2 ώρες μπροστά μου να γράψω. Μου λείψατε. Μου έλειψε η ανωνυμία της γνώμης. Μου έλειψες, Ισιδώρα με τις ηδονές σου. Μακάρι κάποτε να τις γευτείς, ξανά. Με αυτόν ή με κάποιον άλλον. Αν στερέψει αυτή η πηγή, πήγαινε στην επόμενη. Για να πιής μόνο, όχι για να κατασκηνώσεις πλάϊ της.  Στα έχω πεί και απο το τηλέφωνο. Στα λέω και εδώ, πάλι. Μήπως και ξεφύγεις.

Ετσι λοιπόν οι συγγενείς και τα παιδιά μου συνεχως μου λένε τι έπρεπε να κάνω, να μην κάνω, να έκανα, να μην έκανα, προκειμένου να μην έσπαγα το μηριαίο. Ισως να είναι απο ενδιαφέρον για μένα, για να μη πονάω. Πίστευα. Και μετά άκουσα μία συζήτηση λαθραία, μιλούσε η Α με μία φίλη της και είχα σηκώσει το ακουστικό για να πάρω τηλέφωνο και μπέρδεψε η γραμμή. Μπορεί και να κρυφάκουγα. Δώσε μου και αυτή τη πιθανότητα. Η συνυφάδα μου έλεγε το πόνο της στη φιλενάδα, ότι εξαιτίας της «κωλόγριας που δεν λέει να πεθάνει» πάλι θα χάσουμε τις διακοπές μας. Εντάξει έχει δίκιο, κανείς δεν πήγε διακοπές εξαιτίας της τούμπας που έφαγα. Και δεν λέω να πεθάνω, αντίθετα η Α, καραφλιάζει, έχει τριχόπτωση, πασαλίβεται με αλοιφές, καταπίνει χάπια, αραιώνουν τα μαλλιά της μπροστά και έχουν γκριζάρει, πρέπει να τα βάψεις μπέμπα. Δεν θέλει, αντίθετα κατακεραυνώνει αυτές που τα βάφουν, όλες εμάς δηλαδή. Και εγώ τα βάφω καστανά, ερχεται η κομμώτρια σπίτι. Σκάβεις το λάκκο μου και όλο γλιστράς και πέφτεις μέσα. Θέλεις μάλλον τα έπιπλά μου, γιατί το σπίτι που μένω είναι του Πέτρου. Λεφτά δε έχω, πέρα απο τη σύνταξη, ούτε μπιζού. Αρα είναι τα καρεκλοπόδαρα και οι λουστραρισμένες σανίδες..

Δεν μετανοιώνω που σε τρέχω..ας μην έδιωχνες τη νοσοκόμα που προσέλαβε ο Πέτρος για μένα. Την πρόσβαλλες άσχημα, της είπες «τι ξέρεις εσύ, μωρή» και έφυγε θυμωμένη.. Τι μουρμουράς λοιπόν;

Τώρα είμαι σαν το λαβωμένο λιοντάρι που βρυχάται. Οταν θα γίνω καλά, έστω και με μπαστούνι θα ξαμολυθώ στο κυνήγι ξανά.. και ξανά..και ξανά.. ώσπου έτσι να με βρεί το τέλος. Οποτε. Μακριά απο την οικογενειακή ποταπότητα. Στις σαβάνες που ζούν τα λιοντάρια.

6 thoughts on “Λαβωμένο λιοντάρι

  1. Περαστικα!
    Ανακαλυψα το blog σου τυχαια και διαβασα μονορουφι ολες τις ιστοριες σου. Συγγνωμη για τον ενικο, αλλα μου βγηκε αυθορμητα, μετα απο ολες τις εξομολογησεις σου που διαβασα. Απ οτι καταλαβα, μενεις στην περιοχη που εμενα παλια και που ακομα λατρευω. Να εισαι λοιπον καλα και να μη στενοχωριεσαι για το τι λεει ο καθενας!
    Φιλικα!

  2. Καλε τι ειναι ενα ποδαρακι σπασμενο??ποσοι δεν το εχουμε παθει. Μη χειροτερα ,σιγα μην το βαλεις κατω, μπενακης-βγαινακης. [εχει ανεβει και το προσδοκιμο, εδω θα τα λεμε για καμια πενηνταρια χρονια]. Ξεχνα τις κακιασμενες και ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ..

  3. Περαστικά και να θυμάσαι ότι καλλίτερα μόνη και ήσυχη παρά με παρέα και να τυρανιέσαι. Γράφτους όλους του τυράνους στο μαύρο κατάστιχο και φύγε μακρυά. Αναζήτησε αλλού χαρές. Δεν ζούμε αιώνια και όσο ζούμε πρέπει να είναι όσο πιο ευχάριστα γίνεται. Πέτα τα σκουπίδια από τη ζωή σου. Θάρρος να κάνεις αλλαγές χρειάζεται.

Σχολιάστε

