Κατεργαριές

Σήμερα το πρωϊ , με χιλια ζόρια, με πήγε με το αυτοκίνητο η νύφη μου στη τράπεζα. Με το Π πήγα και περπάτησα για να κάνω κάποιες δουλειές. Σήκωσα μεγάλο μέρος απο τις οικονομίες μας απο το κοινό λογαριασμό που έχω με τον Β και τις κατέθεσα στο δικό μου λογαριασμό.Επίσης ήρθε και ο κλειδαράς και άλλαξε τον αφαλό της κλειδαριάς. Τρία κλειδιά έδωσε. Και όλα αυτά προληπτικά. Για τον Β.

Γιατί μάζεψε μία βαλίτσα ρούχα και εσώρουχα ο μπάρμπας και τη κοπάνησε τη περασμένη Κυριακή, πρός άγνωστη κατεύθυνση.. είπε. Παλι ξεμυαλίστηκε με καμμιά γκομενίτσα, λέω. Φαινόταν το πράγμα. Απο τις απειλές  και τα φανταστικά ξυλοφορτώματα που θα μου έρριχνε..αν του πήγαινα κόντρα. Χέστηκα απο το φόβο μου μπάρμπα, κάθε 5 λεπτά μου αλλάζουνε τις πάνες. Τόχουμε ξαναδεί το έργο. Και επειδή τη πέφτει στις οικονομίες μας μόλις φάνε τη σύνταξή του – το χουμε δεί άλλες 5 φορές αυτό – θα θελήσει να βάλει οπωσδήποτε χέρι στα έτοιμα. Μόνο που στο λογαριασμό άφησα 150 ευρώ. Εδώ σε θέλω γαμίκουλα. Θα αστράψει και θα βροντήξει..αλλά στο τέλος στα γόνατα θα πέσει. Η γκόμενα θα τον αφήσει (σιγά να μη τον θρέφει κιόλας) και με την ουρά στα σκέλια θα επιστρέψει. Θα κάνει και τον καλό. Ως τότε όμως, θα έχουμε ησυχία. Δεν ξέρω πόσο καιρό θα χρειαστεί μέχρι να του τελειώσουν τα λεφτά..και ο έρωτας. Και μη θαρρείς αναγνώστρια ότι οι γέροι δεν αισθάνονται. Αντίστοιχα όπως οι 20χρονοι, φλέγονται απο πόθο. Μερικοί λειτουργούν ακόμη σεξουαλικά. Αλλοι όχι τόσο καλά. Αλλοι πάλι καθόλου. Ετσι ο έρωτας γίνεται πλατωνική αγάπη. Ο Β λειτουργεί ακόμη. Οχι όπως ήταν παλιά..αλλά λειτουργεί. Ετσι άνετα απλώνει και τα χέρια του. Και βρίσκει πάντα γυναίκες να τον θέλουν παρά την ηλικία του. Επίσης μη θαρρείς ότι επειδή είναι γέρος και ρυτιδωμένος, δεν τον θέλει κανείς. Ολο και κάποια θα βρεθεί που και εκείνη να είναι λίγο …μελωμένη .

Είπα και πιο πάνω ότι θα έχουμε ησυχία. Ηρθε η συμπεθέρα απο το νησί να μου κάνει παρέα. Κοιμόμαστε μαζί και κάθε βράδυ γελάμε μέχρι δακρύων. Παίζουμε χαρτιά, βλέπουμε παλιές ταινίες και μιλάμε. Φυσικά της έδωσα κλειδί. Ολοι θα πάρουν απο ένα, εκτός απο τον Β, εννοείτε.  Τα παιδιά είναι σε διακοπές. Το ίδιο και τα εγγόνια. Η ακτινογραφία έδειξε ότι το πόδι μου κόλλησε, πάω πολύ καλά.Οταν θα γυρίσει ο Β – τουλάχιστον μετά απο ένα δίμηνο, ελπίζω – θα μπορώ να περπατάω με μπαστούνι και ίσως πηγαίνουμε καμμιά βόλτα.

Α! Ξέρω και τη γυναίκα που του πήρε τα μυαλά. Είναι γειτόνισσα, 6Οάρα χήρα αλλά καλοστεκούμενη. Πρίν 4 μήνες μετακόμισε απέναντι. Με 2 συντάξεις μιά χαρά θα περάσουν. Δεν πιστεύω να ζητήσει διαζύγιο, γιατί το ξυλοφόρτωμα δεν θα το γλυτώσει. Θα τον καταχερίσουν οι γιοί του. Χαχα!

Αρα, με το Β έξω απο τη πόρτα..είμαι μια χαρά. Αποτοξίνωση λέγεται αυτό.

5 thoughts on “Κατεργαριές

  1. Κα Λένα, Καλημέρα σας.

    Σας παρακολουθώ και έχω διαβάσει εξ αρχής το μπλογκ σας.
    Αυτή την φορά όμως σας γράψω. Έχετε δίκιο περί αντρικής αισθήσεως και φλόγας, όμως υπάρχουν βοηθητικά φάρμακα για τον άντρα αλλά και καμία φορά δεν τα χρειάζονται άμα αισθανθούν κάτι ποιο φρέσκο
    και γοητευτικό που τους απομακρύνει από το σπιτικό τους σε τέτοια ηλικία.
    Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι που προγραμματίζετε ότι θα επιστρέψει και το σπουδαιότερο είναι που θα τον δεχτείτε πίσω. Καταλαβαίνω ότι όλοι κάνουμε λάθη, αλλά 5 φορές, δεν είναι λάθη, είναι πλέον συνήθειες.
    Ίσως και γι αυτό του είναι τόσο πολύ εύκολο να ξεσηκώνετε φεύγοντας σε μακροχρόνιες σεξουαλικές διακοπές, γιατί γνωρίζει καλά το ότι και να κάνει πάλι θα τον δεχτούν πίσω και με συχώρια. Να περνατε παντα καλα και περαστικα σας.

  2. Καλημέρα Evie. Ευχαριστώ που αποφάσισες να μου γράψεις. Το κάθε ζευγάρι ορίζει εξ αρχής τις βάσεις λειτουργιών του. Συνήθως το αντρόγυνο είναι κτητικό, ο ένας απέναντι στον άλλο. Και έτσι και υπάρξουν εξωσυζυγικές σχέσεις γίνονται μαλλιά-κουβάρια, συχνά χωρίζουν. Ο Β και εγώ απο την αρχή δεν είμαστε τόσο κτητικοί, ο ένας για τον άλλο. Βεβαίως στην αρχή, «στις ζάχαρες» όπως τα έλεγα παλια, είμασταν πολύ κολλημένοι μεταξύ μας. Ομως κάτι τα επαγγέλματά , οι μεταθέσεις και τα ταξείδια..μας έφερναν τους πειρασμούς στη πόρτα. Και ομολογουμένως δοκιμάζαμε το νέο και ξεχωριστό. ΄Στην αρχή τα μοιραζόμασταν απο κοινού π.χ. πηγαίναμε μαζί σε peep shows (δεκαετία του ’60, στην Ολλανδία) και κυττάγαμε. Μετά όλο και κάτι εξωσυζυγικό συνέβαινε. Και ο Β έκανε μπερμπαντιές και εγώ. Τις άλλες 5 φορές που πήγε να μείνει με άλλες..ήταν γιατί το κυρίευσε το πάθος. Επρεπε να μείνει όσο πιο κοντά γινόταν προς το αντικείμενο του πόθου του..όμως τελικά τις άφηνε γιατί γινοντουσαν κτητικές και απαιτητικές και αυτό τον καταπίεζε. Ενώ εγώ, οχι. Αντίστοιχα και εγώ είχα τα φλερτάκια μου και τα περαιτέρω και εκείνος χαμογελαστά μου έκλεινε το μάτι.

    Για αυτό μπορώ να προγραμματίσω στο περίπου την επιστροφή του. Δεν έχουμε συναντήσει ποτέ ως τώρα κάποια που να μοιάζει σε εμένα, να μη ζηλεύει και να μην είναι κτητική. Μετά το πάθος έρχεται η ζήλια.. και η μαγεία της σχέσης καταστρέφεται.

    Είχε πάθει εγκεφαλικό πρίν μερικά χρόνια, το Βιάγκρα είναι απαγορευτικό. Εκτοτε γύρισε διάφορους γιατρούς, δοκίμασε πολλά μαντζούνια της εναλλακτικής ιατρικής και κατέληξε στις τσόντες που αγοράζει απο το περίπτερο.
    Σε ευχαριστώ και πάλι που κάνεις το κόπο και διαβάζεις τα ψιθυρίσματα μιάς ξεμωραμένης.

  3. Αγαπητή Θ. Λένα, σε ευχαριστώ ιδιαίτερα για την ειλικρίνεια σου.
    Πολλά παντρεμένα ζευγάρια έχουν ανοιχτό γάμο, εύχομαι να πάνε όλα καλά κι όπως τα υπολογίζεις. Αλλά παίζετε με την φωτιά, κι όσο ο Β. με τα χρόνια ξεκουκουρτιαζεται, υπάρχει περίπτωσης να μην ξαναγυρίσει.
    Αυτά τα βοηθητικά του περιπτέρου είναι πολύ πιο επικίνδυνα για την υγεία του από το ίδιο το Βιάγκρα.
    Υ.Γ. Δεν σε θεωρώ ξεμωραμένη, θα τα λέμε

  4. Αχ! ποσο μου αρεσαν αυτα που διαβασα καθως και τα σχολια.
    Παντα οι ‘μεγαλυτεροι μου’ προσπαθουν να περιβαλλονται απο ενα καθωσπρεπισμο,του στυλ, [εγω τετοια πραγματα ποτε δεν τα εκανα..]
    Χαιρομαι θεια Λενα που λες τα πραγματα οπως ακριβως ειναι.
    Οτι κι’αν αποφασισεις καλως καμωμενο.

  5. Μ’ αρέσει η νηφαλιότητα με την οποία αντιμετωπίζεις το γεγονός της απιστίας. Αν έφευγε κι εμένα ο δικός μου από το σπίτι, με την ίδια νηφαλιότητα θα το αντιμετώπιζα. Όμως δεν είναι βλάκας, όπως ο Β., να φύγει. Πού θα βρει άλλη υπομονετική γυναίκα να τον αντέξει?

Σχολιάστε

