Σκασιαρχείο

Σήμερα έκανα σκασιαρχείο απο τις υποσχέσεις μου. Πάτησα όλους τους κανόνες. Με μεγάλη χαρά και λίγο παδιάστικο πνεύμα τη κοπάνησα για βόλτα παρόλλο το δριμύ κρύο. Σα να έκανα κοπάνα απο το μάθημα, επειδή ούτε διάβασα, ούτε έλυσα τις ασκήσεις, ούτε βιαστικά τις αντέγραψα απο το αλλουνού τετράδιο, ώστε να δεί ο δάσκαλος οτι τουλάχιστον κάτι μελέτησα. Τη κοπάνησα ωστε να μη δώσω την ευκαιρία της κουλούρας, καλύτερα η απουσία. Βέβαια δεν πάω πιά στο σχολείο, έδωσα υπόσχεση στο καρδιολόγο να μη βγαίνω έξω όταν οι καιρικές συνθήκες βλάπτουν τη καρδιά μου. Οι νοτιάδες, ο καύσωνας, η βροχή το κρύο μπορούν να επιδεινώσουν τις βαλβίδες μου που με τόσους κόπους ανανέωσα.
Σαν τυπική Ελληνίδα που θα αντισταθεί ακόμη και σε κανόνες που την ωφελούν, βγήκα έξω στο παγωμένο αγιάζι σήμερα..πήγαμε με το Β σε μία λαϊκή αγορά μακριά απο το σπίτι μας. Και για 2 τουλάχιστον ώρες περιδιαβαίναμε στο ύπαιθρο. Οχι για να αγοράσουμε λαχανικά και φρούτα, έχω απ ολα – ψωνίζει η νύφη μου απο το Σκλαβενίτη που είναι δίπλα – αλλά για να δούμε τα εποχιακά καλούδια. Να μυρίσω το χώμα απο τις πατάτες Νάξου (αχ! το νησί μου) να πάρω μεγάλα μανιτάρια και άγρια χόρτα, μυρώνια, σέσκουλα χόρτα που δεν βρίσκεις στα σουπερ μάρκετ. Και λουλούδια. Μου παίρνουν όλα όσα χρειάζομαι τα παιδια και η νύφη μου, ποτέ όμως άνθη. Δεν έχει άραγες η καρδιά τους χώρο για κάτι που προσφέρει μόνο ομορφιά και όχι χρήση; Zητάω, κάθε φορά ένα ματσάκι εποχιακά και κάθε φορά μου λένε είτε δεν είχε είτε ξέχασα! Πηραμε λοιπόν κυκλάμινα..σε πολλά γλαστράκια. Το λουλούδι του χειμώνα και ζουμπούλια. Να γεμίσω μυρωδιές δροσάτες.

Γυρίσαμε κατά τις 3.00 για να φάμε. Ολοι ήταν θυμωμένοι μαζί μας, το κήρυγμα τσίκλα mentos στο στόμα τους. Τ’ ακούω και δεν μιλάω. Θα έρθεις στα χρόνια μου και θα δείς. Θα σου κηρύττουν τα παιδιά σου. Τρώω ένα πακετάκι τσίπς. Με αλάτι που απαγορεύεται. Βρε δε με παρατάς, θα το φάω κι ότι γίνει.
Επιβάλλεται το σκασιαρχείο απο τους όποιους κανόνες. Πότε-πότε. Ωστε οι κανόνες να έχουνε και αξία

One thought on “Σκασιαρχείο

  1. Ναι!!! σκασιαρχειο,απο ολους , απο ολα τα πρεπει.
    Ζητω οι ‘τρελλες’ γιαγιαδες που ειναι παντα παιδια,
    που μυριζουν λουλουδια και τρωνε τσιπς,
    που δεν ακουνε κανενα οταν κανουν κεφι.
    Κοριτσια μαζι σας,για νεες αποδρασεις..

Σχολιάστε

