Κρίση και αγανάκτηση;

Εχω εβδομάδες ολόκληρες να γράψω. Είμαι καλά και συμμετέχω στα δρώμενα όπως μπορώ. Ξανάπιασα δουλειά, όσο απίστευτο κι αν φαίνεται τόσο απο πλευράς ηλικίας όσο και απο τη «κρίση». Παρακολουθώ τα πάντα, πηγαίνω σε φιλικές συγκεντρώσεις όπου όλοι έχουμε και απο μία γνώμη όχι απαραίτητα λογική και συμβουλεύω, επικρίνω και κάνω κατσικιές. Μια χαρά γιαγιά είμαι, να με χαίρεσθε!. Θα κάνω και λογαριασμό στο Twitter, να σας τα λέω και εκεί. Σήμερα θα μου φτιάξει η νύφη μου λογαριασμό και θα μου δείξει τα σου-ξου-μου.
Ξανάπιασα δουλειά σε ένα ψιλικατζίδικο. Της γειτονιάς. Το είχε μία φιλη μου μαζί με τη κόρη της που είναι έγγυος. Η ετοιμόγεννη θα πάει να γεννήσει και ώσπου να γίνει αυτό θα βοηθάει και η μαμά της. Το μαγαζί όμως δεν θα μείνει μόνο του, έτσι ο Β και εγώ θα το δουλεύουμε μαζί με ελάχιστο κέρδος, αλλά με πολύ κέφι και απασχόληση. Οσο για ντελίβερι, βρήκαμε τον εγγονό μου που έτσι κάθεται. Θα βγάζει και χαρτζηλίκι. Εχει και κομπιούτερ το μαγαζί, οπότε ποιός τη χάρη μου. Ο Β θα πηγαίνει απόγευμα-βράδυ, εγώ το πρωϊ-μεσημέρι. Εχει και αποθηκούλα πίσω..για μία ξάπλα. Απο Κατα τ’ αλλα δουλειές δεν υπάρχουν. Γι αυτούς που δεν ΄βαζουν νερό στο κρασί τους. Μα με τόσες σπουδές, σου λέει, σερβιτόρος θα γίνω; Διαλέγεις φίλε μου. Η ξενιτεύεσαι και μαθαίνεις να ζείς χωρίς τη μαμά, ή ..σερβίρεις. Ω! Κρίση. Ευτυχώς γιατί έτσι θα βγάλουμε το κουκούτσι (απο το βερύκοκο) που εμποδίζει την έξοδο απο το κώλο μας.
Είμαι απο τις αγανακτισμένες! Οχι δεν πήγα με τους χασομέρηδες στο Σύνταγμα.Δεν έγραψα συνθήματα, δεν έβαλα μουσικές της Φαραντούρη ούτε κοιμήθηκα σε αντίσκηνο. Δεν έκανα τον καουμπόη όταν πέσαν χημικά, ούτε έρριξα κωλοδάχτυλο στους μπάτσους. Αυτοί οι ηρωϊσμοί είναι για τους νέους που αφήνουν τα κόμματα να τους δημιουργούν μυαλό. Οσο έχουν και εκείνα να μοιράσουν.
Αγανακτώ όμως που χώσανε το Κοσκωτά στη φυλακή επειδή καταχράστηκε 100 εκατομμύρια ευρώ αλλά ο Τριανταφυλλόπουλος που πήρε 300 εκατ. ευρώ για τον Alter είναι ακόμη έξω.
Αγανακτώ που φοβούνται οι συμπατριώτες μας για το αν θα πουληθεί η Ακρόπολη και τα νησάκια μας. Μπορείτε να είστε ανεγκέφαλοι, αλλά τουλάχιστον μη μιλάτε. Τρελλοί είναι οι ξένοι να φάνε στη μάπα την Ακρόπολη και τη συντήρησή της; Εχει κανείς απο εσάς που κόπτεσθε για τα μάρμαρα, πάει στην Ακρόπολη πρόσφατα; Μήπως έχετε δεί και το νέο μουσείο της Ακροπόλεως; Μακάρι κάποιος να αναλάμβανε να προωθήσει δημιουργικά τις αρχαιότητες του τόπου μας που οι περισσότερες κακοπαθαίνουν στα χέρια μας. Τα νησάκια μας που χέζεσθε ότι μπορεί να μας τα πάρουν..έτσι κάθονται τα ξερονήσια. Τόσες δεκαετίες έτσι μαράζωναν. Αν στραβωθούν και τα αγοράσουν οι ξένοι, καλό θα είναι. Θα γλυτώσουν κάποιοι δημ. υπάλληλοι τους μισθούς τους.
Να αποκρατικοποιήσουν την ΕΡΤ, να πάει στο διάλο.Ολο απεργίες κάνει και τρώει απο το κρατικό προϋπολιγισμό. Ηθελε να βγάλει διάγγελμα ο πρωθυπουργός και η ΕΡΤ απεργούσε. Δεν τους απέλυσε δυστυχώς, επι τόπου.Υπάρχει όμως ελπίς. Να ιδιωτικοποιηθούν και να πάνε φούντο χωρίς τις επιχορηγήσεις. Δε κατάλαβα.
Αγανακτώ με τους πανεπιστημιακούς + πρυτάνεις που δεν θέλουν τα πανεπιστήμια να γίνουν 3ετή, όπως στο εξωτερικό, για να μη χάσουν παράδες. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Γιατί να έχουμε αιώνιους φοιτητές; Τα κούτσουρα να δώσουν τις θέσεις τους σε αυτούς που πραγματικά μπορούν να σπουδάσουν γιατί παίρνουν τα γράμματα. Οι άλλοι να πάνε να τρίψουν τους κώλους τους στη δουλειά.
Αγανακτώ με τους δημ. υπαλλήλους που δεν θέλουν να βοηθήσουν να ορθοποδήσουμε. Να κάθονται και να γυρίζουν το τυρί, όπως χρόνια τώρα, στις δημόσιες υπηρεσίες, θέλουν. Να δουλέψουν, όχι. Θα το πληρώσουν με ανεργία. Εχουν λέει, στρώσει τη ζωή τους. Να τη ξεστρώσουν όπως την έχω ξεστρώσει και εγώ 100 φορές. Να κάνουν κάτι άλλο, να ψάξουν, να αλλάξουν πορεία. Αμ! πώς.
Αγανακτώ που βλέπω τους ξένους της Τρόικα να έρθουν εδώ και να κυβερνήσουν, με απολύσεις, αποκρατικοποιήσεις, πωλήσεις. Αν οι εκάστοτε εκλεγμένοι πολιτικοί μας κάνανε καλή διαχείριση των δις που πέσανε στην Ελλάδα δεν θα χρειαζόμασταν αυτά τα τρωκτικα. Ο,τι μαζέψουν θα πάνε στους δανειστές μας. Λογικό είναι, να δούν απο εμάς και κάτι, να πάρουν ένα μέρος των χρημάτων τους πίσω. Το τι θα μείνει για εμάς, θα δείξει. Ψηλά τα μανίκια παίδες. Καιρός να οργώσετε εσείς και όχι ο μετανάστης.

6 thoughts on “Κρίση και αγανάκτηση;

  1. Μα την Πίστη μου , θεία Λένα , είμαι ΣΕ ΟΛΑ , μαζί σου .
    Μακάρι όλοι ή απλά οι πολλοί , να είχαν τα … «νιάτα» σου (την νεανική αισιόδοξη σκέψη σου , εννοώ) .

    • Χαίρομαι που είσαι μαζί μου που καταννοείς τα απλά πράγματα. Λυπάμαι όμως πολύ τα νιάτα.Οχι αυτά που δεν έχω πιά (έχω ζήσει μία πλούσια ζωή, παραπονα δεν έχω), τα νέα παιδιά λυπάμαι που θα αναγκαστούν να αναθεωρήσουν αναγκαστικά. Δεν είναι εύκολο να αφήνεις το ωραίο σου κρεββατάκι και να κοιμάσαι στρωματσάδα. Η πλειοψηφία των συμπολιτών μας δεν τα έφαγε μαζί τους. Απλά απλώναμε το χέρι μας στο μαννά.

Σχολιάστε

