Παγαποντιές

Εφυγε η νύφη μου και τα 2 της παιδιά χθές για Κορέα..θα κάνουν πολλές ώρες να φθάσουν και απο εκεί θα τους περιμένει ο Μάρκος μου για άλλο ένα 3 ωρο ταξίδι μέχρι το σπίτι του..κοντά στο ναυπηγείο που δουλεύει. Θα μείνουν 1 μήνα. Με πήραν τηλέφωνο ότι έφθασαν καλά. Τους βλέπω και στο skype.Ξέρουν πιά ότι γράφω στους υπολογιστές, όχι όμως και το μπλόγκ μου. Δεν είμαι η Θεά Λένα γι’ αυτούς αλλά η Γιαγιά. Μπροστά τους γράφω με 2 δάχτυλα αργά και μπερδεύω τα πλήκτρα. Μη ξεμπροσθιασθούμε κιόλας. Συνεχίζω να γράφω στον υπολογιστή της Μ. κάνω τη πάπια και δεν παίρνω δικό μου. Μου τον άφησε, πρίν φύγει διακοπές..εκείνη πήρε μαζί της το κινητό της και ένα τάμπλετ.

Υποσχέθηκα ότι θα ποτίζω τα φυτά τους, θα το αερίζω, θα το σιγυρίσω, θα το προσέχω και μέρες πρίν γυρίσουν, θα το καθαρίσω και θα τους μαγειρέψω. Θα κάνω και τις παγαποντιές μου, αυτό όμως δεν το είπα. Θα ψάξω τα συρτάρια τους. Είναι μία κακή συνήθεια που μου άρεσε απο μικρή. Παρόλλες τις μπούφλες που είχα φάει απο τη μάνα μου και τον Β, συνέχισα να το κάνω, πρόσεχα όμως να γίνεται απαλά σαν τους εξαδάκτυλους χωρίς ίχνη και όταν έλειπαν μακριά για δουλειές. Εψαχνα όχι πολύ συχνά ώστε να μη ξέρουν πότε θα «χτυπήσω» και να θεωρούν ότι μετά τις ξυλιές/συστάσεις έκοψα τη συνήθεια. ΧΑ! Μελέτησα όλες τις ταινίες του 007, έχω διαβάσει σε βίπερ Σιμενόν, Αρσέν Λουπέν, έχω εξασκηθεί σαν τα κλεφτρόνια. Οργανώθηκα. Αγόρασα το πρώτο εργαλείο, μία φωτογραφική μηχανή Πολαρόϊντ   απο τη Γαλλία, με δεσμίδες χαρτιών για την αυτόματη εκτύπωση φωτογραφιών. Ετσι πρίν ψάξω το συρτάρι, το φωτογράφιζα πως ήταν τακτοποιημένο, ώστε να το επαναφέρω όπως φαινόταν στην εκτύπωση. Ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Κανείς ποτέ δεν κατάλαβε τίποτα. 

Μα τι ψάχνεις βρε Λένα μου ; Θέλω να μάθω ποιός γκάστρωσε τη νύφη μου. Τίνος είναι το παιδί που θα κάνει. Και θα τον βρείς καταχωνιασμένο στο συρτάρι  η στη ντουλάπα ; Χαχα! Αστειάκια. Η μικρή μου η νύφη η Α, δεν είναι πολύ εξοικειωμένη με τα κομπιούτερ, γράφει σημειώματα, γράμματα σε συγγενείς με το χέρι. Την έχω δεί να έχει ένα μπλόκ φύλλων απο το οποίο γράφει τα γράμματα, κόβει τα φύλλα και ταχυδρομεί φακέλλους, συχνά τα πάω εγώ στο ταχυδρομείο για να έχω και θελήματα να κάνω όταν περπατάω. Γράφει με στυλό μπίκ, όχι μαρκαδοράκια, τα γράμματα αφήνουν αποτύπωμα στα πίσω φύλλα. Με απαλό μολύβι θα τα ξεπατικώσω και θα βρώ το όνομα του πατέρα του παιδιού. Πές πως το βρήκες, τι θα το κάνεις ; Θα του ζητήσεις το λόγο ; 

Ωχ! πιά και εσείς, αφήστε με να ερευνήσω και αν βρώ κάτι, θα είσθε οι πρώτες που θα το μάθετε..

 

 

11 thoughts on “Παγαποντιές

  1. Χα χα χα επέστρεψε η Θ. Λένα, ίδια η σκανδαλιάρα όπως την πρωτογνώρισα! Να είσαι καλά, να έχεις καλή εβδομάδα και καλή επιτυχία 007. Ελπίζω να τα βρεις, όχι απλά για να μάθουμε κι εμείς αλλά για ώρα ανάγκης, αχρείαστο να είναι !!!!!

    • Η αλήθεια είναι Εύη ότι περισσότερο μ’ αρέσει το ψάξιμο απο την εύρεση του κάθε «θησαυρού». Γιατί άμα βρείς το αναμενόμενο, τελειώνει το παιχνίδι. Οταν ήμουν κοριτσάκι του Δημοτικού, είχα σκαλίσει τη συρταριέρα των γονιών μου, βρήκα διάφορα που μου γυάλισαν και τα πήρα. Τσιμουδιά βέβαια. Φάνηκε η κατεργαριά απο το αναστατωμένο συρτάρι (δεν είχα τότε Πολαρόϊντ), δεν ήξερε η μάνα ποιός το έκανε γιατί είμασταν 3 αδέλφια. Στην αρχή μας μπάτσισε όλους φταίγαμε δεν φταίγαμε, αλλά κανείς δεν βγήκε μπροστά. Μετά ανακάτεψε τα δικά μας συρτάρια που βάζαμε τα ρούχα μας, τα μπέρδεψε όλων (ντυνόμασταν μόνοι μας χωρίς βοήθεια) και η αδελφή μου έβαλε τις φωνές γιατί ήταν τακτική, εμείς οι άλλοι τσιμουδιά. Μείναμε 2 πιθανοί ένοχοι. Μας έπιασε λοιπόν και μας ζήτησε να της ταχτοποιήσουμε το συρτάρι του μπουφέ στο σαλόνι (που μπαίναμε σπάνια και θεωρείτο ΙΕΡΟ). Ο αδελφός μου βαρέθηκε, δεν του άρεσαν αυτά τα κοριτσίστικα, μου ζήτησε να τον καλύψω να πάει να παίξει. Εκεί την πάτησα και τον έδιωξα και κάθισα και ψαχούλεψα όλο το μπουφέ, η μάνα κρυφά παρακολουθούσε. Πήρα 2 πιατάκια και τα πήγα στη κρυψώνα με άλλους θησαυρούς. Με έπιασε στα πράσσα και βρήκε όσα είχα κλέψει. Με έδειρε για να μάθω να μη κλέβω. Μαζί τα βάλαμε στη θέση τους, μετά όμως όλα τα συρτάρια απέκτησαν κλειδί. Σταμάτησα να κλέβω, όχι όμως και να ψαχουλεύω. Η συνήθεια αυτή δεν κόπηκε ποτέ.

  2. Δεν αναφερομουν στις «μπαγαποντιες» σου
    αλλα στην αναρτηση «θανατος και γεννηση»
    και στη σταση σου απεναντι στη νυφη σου
    Κατι αδιανοητο για την ελληνιδα μητερα

    ΥΓ
    Τα συλλυπητήρια μου για την απωλεια του συζυγου

    • Είμαι μία διαφορετική Ελληνίδα μητέρα που αφουγκράζεται το μέλλον και συμβαδίζει με το παρόν.
      Σε παλιά γραφτά δικά μου έχω περιγράψει εξίσου τους δύο μου γιούς και νύφες, καθώς και τον άνδρα μου και μερικούς συγγενείς μου. Ο Μάρκος, ο μικρός μου γιός που είναι παντρεμένος με την Α ήταν απο πάντα του ομορφόπαιδο και γυναικάς. Παράλληλα με το γάμο του είχε μπόλικους ερωτικούς δεσμούς, η γυναίκα του τα ήξερε, μάλλον έκανε και εκείνη τα ίδια. Αν δεν μοιάζανε.. Το γεγονός ότι έμεινε έγκυος τώρα που ο γιός μου λείπει δικαιώνει τις παλιές μου αναρτήσεις. Γιατί να μη θέλω το παιδί της? Τι σημασία έχει ποιός είναι ο μπαμπάς? Η Α με περιποιείται, είναι φιλότιμη και καλή πάστα. Οπως και ο Μάρκος μου είναι άνθρωπος του έρωτα, δεν μπορεί να μείνει μόνη. Εμεινε πίσω εξαιτίας των παιδιών της και των παπούδων (του Β και εμένα). Δεν θα την εγκαταλείψω τώρα. Το μωρό της θα της το μεγαλώσω όπως μεγάλωσα και τα εγγόνια μου. Εκείνη θα πηγαίνει στη δουλειά της και εγώ θα τους υποστηρίζω όσο με βαστούν τα πόδια μου.

Σχολιάστε

