Είμαι εδω και συγχρόνως λείπω

Υπάρχω ακόμη, παρόλλα τα προβλήματα υγείας. Αρθριτικά, καταρράκτης και στα δύο μάτια, δεν περπατάω πολύ και βγαίνω μόνο με το αυτοκίνητο.

Δεν γράφω πιά σχεδόν καθόλου. Ξέχασα τη παλιά ζωή γιατί έχω νέα ζωή μπροστά μου. Ασχολούμαι με τα παιδιά και τον νεαρό μου νοικάρη που σπουδάζει γιατρός. Είναι στο δεύτερο έτος τώρα, ήδη έχει μπεί στο πνεύμα της σχολής. Είναι καλή παρέα, ιδιαίτερα άμα συμπέσουμε στο τραπέζι. Μαγειρεύω για εκείνον και για μένα. Εχω κάτι να κάνω.

Δεν τον ενοχλώ καθόλου ούτε επεμβαίνω στη ζωή του. Δυό φορές έφερε και τη κοπέλα του εδώ και μείνανε μαζί το βράδυ. Κάποιο σαββατοκύριακο ήταν. Το πρωϊ, δεν ήξερε πως να το χειριστεί, άλλαζε πόδι συνέχεια, μέχρι που βρήκε το τραπέζι στρωμένο με 3 πιάτα. .και κατάλαβε ότι οι τυπικότητες είναι για τους γέρους στη καρδιά.

Ζώ καλά στην Αθήνα, έχω συντροφιά και γάτα. Δεν το βλέπω να πηγαίνω φέτος στο νησί της συμπεθέρας, αυτό που βλέπω είναι οτι η συμπεθέρα μάλλον θα έρθει να ξεκαλοκαιριάσει εδώ γιατί θα κάνει μιά εγχείριση και μετά θα χρειάζεται παρέα. Εχασε τον άνδρα της πέρυσι απο ανακοπή. Και το νησί δεν τη χωράει. Δύσκολη η μοναξιά όταν γερνάει το σώμα. Θα έρθει άμα τελειώσει η Σχολή του μικρού και φύγει εκείνος για διακοπές. Τότε θα έρθει η συμπεθέρα να μείνουμε ξανά μαζί.

Οπότε όσο κι αν λείπω απο το ιντερνέτ, είμαι ακόμη εδώ.

4 thoughts on “Είμαι εδω και συγχρόνως λείπω

    • Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Βέλβετ, τι ωραίο όνομα, αριστοκαρατικό βελούδο. Πόσο δίκιο έχεις για τη μοναξιά..γι’ αυτό ξεκίνησα τότε να γράφω, η μοναξιά που ένοιωθα ήταν αβάσταχτη, μέσα σε πλήθος ήμουνα και αισθανόμουν κατάμονη. Με τη κοινοποίηση βλέπεις και άλλους σαν και σένα..και η αγωνία μετριάζεται. Μπορεί ο ώμος που ακουμπάμε να είναι εικονικός, η καρδιά όμως ζεσταίνεται. Ευχαριστώ.

    • Γιάσου Σίλια, ακόμη εδώ είμαι, αν και δεν γράφω τόσο, τα μάτια μου δεν ήταν καλά..καραρράκτης κλπ..ακόμη ράβω αλλά φόρεσα γυαλιά. Μεγαλώνουμε όλοι στο σώμα αλλα το μυαλό πετάει.. Λές και ήταν χθές που… το ένα και το άλλο που κάναμε στα νιατα μας. Να είσαι καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου, να βγαίνεις, να πάς ταξίδι σε άλλα μέρη, να μείνεις σε άλλα μέρη όσο περισσότερο μπορείς, να φεύγεις απο τις θύμησες έστω και για λίγο, να κάνεις νέα πράγματα. Γλυκιά Σίλια.

Σχολιάστε

