Δένδρο

Στολίδια το στολίσαμε χθές το δένδρο στο σπίτι του μεγάλου μου γιού, μαζί με την θεία της Μ. Στιγμές χαράς. Παίξαμε λίγο και με τα christmas crackers που είχε πάρει, κάναμε χάζι τις γάτες που παίζανε με τις μπάλλες και τα φωτάκια, μετά φάγαμε μιά πλούσια μακαρονάδα.

Επαιξα και μπιρίμπα με την Πόπη τη θεία της Μ, δεν την ξέρει καλά την μπιρίμπα και την κέρδισα. Νευρίασε νομίζω γιατί θεωρεί τον εαυτό της μπιριμποχανούμισα, σήμερα παίξαμε ρεβάνς και με κέρδισε. Μιά χαρά.

Το πρωϊ ήρθε ο Β απο το σπίτι και πήγαμε στην Αθήνα με το τράμ για καφέ. Ηταν ήσυχος και καλός. Μακάρι να γινόταν καλά. Εντελώς δηλαδή.

Αύριο θα πάω στον άλλο μου το γιό να μείνω.

Είμαι καλά.  

4 thoughts on “Δένδρο

  1. Kαλες γιορτες καλη μου Θεια Λενα να σαι καλα και ΟΤΙ επιθυμεις!Παω Ελλαδα αρα δεν θα με δειτε για κανενα μηνα:) Μετα θα τα ξανα πουμε !!!!Να περασεις υπεροχο κοντα σε οσους αγαπας!!!

    τα φιλια μου και τις πιο θερμες ευχες!!!

  2. Σε γνώρισα μόλις χθες και σε μελετάω. ΄Οπως όταν διαβαζεις μυθιστόρημα φτιάχνεις τις δικες σου εικόνες για τους ηρωες, έτσι κι’ εσύ για μένα είσαι η ωραία γυναίκα, η πολύ δυναμική για την εποχή της αλλά και ο άνδρας σου ως ο ααριστοκράτης και μποεμ τύπος.
    ΄Εχεις ωραία οικογένεια. Δες τα θετικα και προχώρησε. Τα εγγόνια σου, η συνέχειά σας,, είναι η ηθική αποζημίωσή σας

  3. Ελλάς το μεγαλείο σου, ευχαριστώ για τις επισκέψεις. Η οικογένειά μου είναι καλή , όπως όλες οι ελληνικές και μη σε όλο τον κόσμο οικογένειες. Μιά μετριότητα και τίποτα παραπάνω.
    Οσο για τα εγγόνια μου..δεν ξέρω, θα δείξει πώς θα εξελιχθούν είναι μικ΄ρα ακόμη, του Δημοτικού.

    Καλές γιορτές σε όλους

Σχολιάστε

