Σατανίκος

Κάτι με τις δουλειές μου, κάτι με τη νύφη μου που μου ανέθεσε να τη βοηθήσω με το συμμάζεμα των χειμωνιάτικων, μου πέρασε ο νταλκάς για το τι θα ήθελα να είχα, έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά και το ξέχασα. Τα πλυσίματα-ταχτοποίηση τα κάνει εκείνη, εμένα με έχει για καρικώματα και σίδερο που όπως λέει το κάνω επαγγελματικό.. σε ποιά τα λέει!. 

 

Εχθές πάλι είχα καλέσει σε τσάι μερικούς γνωστούς απο την πολυκατοικία κυρίως, τόσα δώρα και ευχές μας δώσανε που σκέφτηκα ότι θα έπρεπε και εμείς να ανταποδώσουμε. Και για να καταλάβετε σας γράφω εδώ όλη της ιστορία.    

 

Εδώ και κάτι μέρες βλέπω τον Β να γεμίζει μιά μεγάλη λεκάνη με νερό και να στήνεται στο μπαλκόνι. Για ώρες και ώρες και να λέω θα πουντιάσει, και τι κάμει εκεί και πόσο πια θα σκαλίσει τα λουλουδια, και  όλο τον ρωτάω και όλο μου λέει

«άσε με ρε γυναίκα να πάρω τον αέρα μου»» και

«ωχ με έφαγες, ανάκριση θα μου κάνεις » ή το άλλο το απίθανο

«λιάζομαι» κάτω απο την κατεβασμένη τέντα.

και λέω ότι καμμιά γειτόνισσα θα τσιτσιδώνεται απέναντι γι αυτό την έχει στήσει, μόνο που απέναντι μένουν μόνο ηλικιωμένοι και ένα ζευγάρι τοιούτων, στον πρώτο…ΠΩ !ΠΩ!? αρχίζει και τρέμει το φυλλοκάρδι μου, αυτό μου έλειπε τώρα στα γεράματα να γίνουμε κι άλλο ρεζίλι.

Το μπουγέλο όμως δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δεν είναι για σκύλους-γάτες γιατί αγαπάει τα ζώα πολύ, όταν ψόφισε ο σκυλάκος μας, ο Ρούντυ ένα κόκερ, δώρο της πεθαμένης πλέον αδελφής του, έκλαιγε σαν μωρό. 

 

 Ολοι λένε για τον Β τι κύριος που είναι και πόσο δίκαιος. Είναι τα σλάβικα χαρακτηριστικά του που τον κάνουν να φαίνεται σαν καλοκάγαθη αθώα περιστερά, γι αυτό τα λένε.. . Είναι όμως τζώρας και κακούλης δοθείσης της ευκαιρίας  και εκδικητικόόός..άλλο πράγμα. Αλλοίμονο σε αυτόν που θα τον προσβάλει, τον κοροϊδέψει ή τον βρίσει άδικα.

Γιατί είχε βάλει στο μάτι μία γυναίκα που έφερνε τα σκυλιά της στο κήπο της πολυκατοικίας, κύτταγε δεξιά και αριστερά μήπως τη βλέπουν και τα αμόλαγε να λερωσουν το δικό μας κήπο. Αυτήν είχε βάλει στο μάτι, αυτήν που τον είχε βρίσει και τον είχε πεί «παραλυμένο-κωλόγερο που αντί να κυττάει τη δουλειά του, χώνει τη μύτη του στους άλλους» όταν της έκαμε την παρατήρηση. Για τα δικά της μάτια είχε γεμίσει το μπουγέλο.

Την περίμενε αρκετές μέρες για να σιγουρευτεί για το δρομολόγιό της. Ετσι μόλις εκείνη μπήκε στον κήπο και σιγουρεύτηκε ότι κανείς δεν τη βλέπει, κλάκ της ήρθε απο τον 8ο ένας κουβάς παγωμένο νερό. Την έκανε μούσκεμα μαζί με τα κοπρόσκυλα. Και δεν μπορούσε να πεί και τίποτα για τα νερά, σπίτι μας είναι ότι θέλουμε πετάμε, εσύ μωρή τι κάνεις σε ξένους αχυρώνες? Και επειδή η «κυρία» μας είχε επισκευφθεί μέρα μεσημέρι, το μπουγέλωμα δεν πέρασε απαρατήρητο.

Ολο το βράδυ ερχόντουσαν οι διάφοροι και μας εδιναν συχαρίκια για το τσαγανό που είχαμε. Και πήγε και η καρδιά μου στη θέση της, γιατί είχα ταρακουνηθεί με την υποψία ότι πέρα απο τον ποδόγυρο μπορεί να του γυάλισαν και οι φουστανέλλες. Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο χάρηκα που δεν είναι έτσι. Τόσο που τους μάζωξα όλους χθές για τσάϊ, και τους περιποιήθηκα και περάσαμε και μερικούς γενιές 14. Μου είπαν και μερικά για τη νέα νοικάρισσα, τη Βίκη.  Χμμ! Μπλέξαμε.

5 thoughts on “Σατανίκος

  1. 🙂 🙂
    Η ζωή είναι όμορφη και με τα μικρά καθημερινά της.
    Κι επειδή σε βλέπω έτοιμη, σε έχω προσκαλέσει σε παιχνίδι.

    Περιμένω!!!!

    Την καλησπέρα μου

  2. άπαιχτος ο παπούς άπαιχτος

    μα καλά θεία λενα, τώρα στα γεράματα θα κοίταζε τις φουστανέλες; αυτά τα πράγματα φαίνονται νωρίτερα
    είσαι και σύ όμως καχύποπτη!

Σχολιάστε

